gard. Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 (endret) Luxire-folk: hvilke krager egner seg bra til en button-down oxford? Luxires egen button down? Evt. ordrenummer. Endret 15. oktober 2014 av gard. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 Slipsnål, yay or nay? Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 (endret) Luxire-folk: hvilke krager egner seg bra til en button-down oxford? Luxires egen button down? Evt. ordrenummer. Det ligger et spread sheet i Luxire-tråden på SF. Har du sjekket det? Jeg har bedt dem om å kopiere denne på min neste bestillingen, men har ikke fått den ennå så det er vanskelig å si noe om hvordan det blir. Endret 15. oktober 2014 av JorgenH Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 Slipsnål, yay or nay? Nay imo. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 Muligens først og fremst kjøpe en skikkelig skjorte og slips da. Men er det bra nok å kjøpe en skjorte i en bestemt str, eller bør det være på mål? Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 Muligens først og fremst kjøpe en skikkelig skjorte og slips da. Men er det bra nok å kjøpe en skjorte i en bestemt str, eller bør det være på mål? Kommer helt an på. Hvis du finner skjorter som passer deg fint kan du godt gå for det. Å bestille skjorter fra f. eks Luxire krever en del innsats og man skal stort sett være ganske dedikert for å gidde. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 (endret) Luxire-folk: hvilke krager egner seg bra til en button-down oxford? Luxires egen button down? Evt. ordrenummer. Det ligger et spread sheet i Luxire-tråden på SF. Har du sjekket det? Jeg har bedt dem om å kopiere denne på min neste bestillingen, men har ikke fått den ennå så det er vanskelig å si noe om hvordan det blir. Ah, supert! Broke and Bespoke sine krager er alltid snasne, så tror jeg prøver ut den jeg også. Endret 15. oktober 2014 av gard. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 Slipsnål, yay or nay? Som alle andre accessories, er det overveid og gjennomført (riktig) fungerer det stort sett bra. Det er riktignok ikke alle som liker å gå med slipsnål, hvis tanken er å gi det i gave. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Det er i gave ja. Og skjorte er også gave. Lenke til kommentar
Tekk Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Ser for tiden etter en ny blazer, og har sett litt på disse to. http://eu.suitsupply.com/en_NO/jackets/havana-navy-plain/C785.html?start=10&cgid=Jackets http://eu.suitsupply.com/en_NO/jackets/havana-navy-plain/C795.html?start=19&cgid=Jackets Hva synes dere? Eventuelt andre? 1 Lenke til kommentar
_Pioneer_ Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Er på jakt etter noen nye sko å bruke på jobb, arbeider kontor så har ofte dressbukse og dressjakke, skjorte osv.. Fant en grei pris på disse hos footway, hva mener dere? + evt et brunt/Cognac farget belte. Lenke til kommentar
-sebastian- Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Falt ikke særlig i smak hos meg iallfall, kanskje mye på grunn av skolissene. Lenke til kommentar
Pjuuok Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 De skoa var litt stygge. Den slags knappen har nok mye av skylda for det. Lenke til kommentar
_Pioneer_ Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Noen andre anbefalinger hos footway? Maks 1200,- , kan kansje strekke meg litt lengre Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 (endret) Endel av Clarks ligger vel i det prisleiet og burde kanskje sjekkes ut.. http://www.footway.no/sko#!/herrer/selskapssko/clarks. Synes de blå semskede er veldig fine, men vet ikke hvordan det går med dress, men med bukse og skjorte burde det funke... Dorset Walk Black Leather Er vel greie folkesko rimelig til dress... Endret 17. oktober 2014 av Gouldfan Lenke til kommentar
_Pioneer_ Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 De blå så veldig bra ut, kommer nok til å bruke de utenom jobb også. Grå dressbukse/jeans og skjorte er det jeg vanligvis har på jobb. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 Clarks er godt omtalt her inne, og skal være ganske bra kvalitet til den lave prisen. Mange som liker desert bootsene deres her inne. De er vel også semsket men passer bedre til casual og jeans... Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 (endret) Desert bootsene er Clarks Originals, mens disse her bare er vanlig Clarks. Mener kvaliteten på originals er et par hakk over. Endret 18. oktober 2014 av AnewZ Lenke til kommentar
_Pioneer_ Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 Takk for alle svar Er Clarks noe man finner i butikk? Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 (endret) Takk for alle svar Er Clarks noe man finner i butikk? Er en eller annen norsk butikk som har Clarks, men ikke noen som er fine sist jeg sjekket. Må vel handles på nett. Jeg kjøpte noen fine semskede sko på Bianco for 200-250kr eller så på salg vinterstid, de er veldig fine og gode å gå i... Men det er sef ikke samme kvalitet som det mye dyrere. Men helt ok og funker på jobb. De ligger vel på 7-800kr ellers. Jeg er kjempefornøyd med de, tror de er produsert i India... Dersom du er på budgett, og ikke kan eller vil handle på nett. Så anbefaler jeg heller noe fra Bianco Man enn noe fra Skohansen. Endret 18. oktober 2014 av Gouldfan 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå