Boil In Bag Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Ja okei, tusen takk for svar. Bestiller noen av de jeg, så finner jeg ut hva jeg foretrekker. Lenke til kommentar
Boil In Bag Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Ja okei, tusen takk for svar. Bestiller noen av de jeg, så finner jeg ut hva jeg foretrekker. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 De er såpass billige at det ikke er det store tapet om du ikke liker de. Betalte vel $13 før tax for 3 par, så det er veldig innenfor. Lenke til kommentar
Boil In Bag Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 De er såpass billige at det ikke er det store tapet om du ikke liker de. Betalte vel $13 før tax for 3 par, så det er veldig innenfor. Ja jeg ser det. Bestilte du fra nettsiden? Stod ikke noe om at de fraktet til Norge, meg går ut i fra det med tanke på at de frakter til Sverige. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Kjøpte fysisk i butikk her i USA. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 (endret) Ja, du er ganske safe med PayPal, men tror du må gjøre claims før det har gått 60 dager?Takk for svar Da er det nok for sent å gjøre claims. Anbefaler ikke å kjøpe fra nrsgallery de svarer heller ikke på Mail Endret 2. oktober 2014 av General Bork Laser Lenke til kommentar
gard. Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Har også noen sokkepar fra Uniqlo. Veldig gode å ha på høsten! De blir fort litt for tykke til sommerbruk, men da kjører jeg som regel sokkeløst uansett. Synes de holder seg greit oppe, men ikke like godt som f.eks. parene jeg har fra Pantherella (som for øvrig er de beste bomullssokkene jeg eier). Men Uniqlo sine er vel verdt pengene. Lenke til kommentar
Boil In Bag Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Siden Uniqlo ikke sender til Norge må jeg nok ty til Viccel. Har noen den styleforum promotion koden for rabbat hos viccel? Jeg finner den ikke. Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Jeg fant mye bra her: https://www.sockshop.co.uk/ Lenke til kommentar
Boil In Bag Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Jeg fant mye bra her: https://www.sockshop.co.uk/ Tror faktisk jeg har sett deg poste det før. Fordi har sett på den også. Hvilke sokker er det du bestilte? Lenke til kommentar
.com Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Jeg har bestilt noen par fra sockshop, ikke all verdens fornøyd, men ok til prisen. Det jeg derimot kan anbefale er bambussokkene til menswear, dog finnes de kun i svart. Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Jeg fant mye bra her: https://www.sockshop.co.uk/ Tror faktisk jeg har sett deg poste det før. Fordi har sett på den også. Hvilke sokker er det du bestilte? Det kan være jeg har lagt den ut før. Jeg bestilt flere ulike merker. De billigste nupper fort, men bambussokkene er jeg veldig fornøyd med. Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Tips til skjorte, slips og PS til en navy dress? Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Tips til skjorte, slips og PS til en navy dress? Lite kan gå galt med ensfarget hvit eller lys blå skjorte. Du kan også ha i cream eller lys rosa. Du kan også velge striper eller ruter i blå. Slips som passer til er ensfarget mørk burgunder, grått, gul og blå i striper. Det Slipsfargen kan enten være en mørkere tone enn fargen som skjorten er i, det er det vanligste - eller du kan tenke komplimentært/kontrastfarge. Ikke overdriv, men tenk helhet og at antrekket skal være behagelig for øyet. Hvis du velger skjorte og slips med flere farger kan du tenke at den fargen det er minst av i skjorten, bør det være mest av i slipset. Unngå å ha slips og PM i samme farge, men at de har noen nyanser som er lik, eller farger som går igjen og som binder sammen skjorte, slips og dress. Lenke til kommentar
Boil In Bag Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Jeg er ute etter ny dress, og lurer på hva som passer til et studentbudsjet. Hittil har jeg sett på Viero Milano i blå fra menswear. Har hørt at House of Singles også skal ha gode dresser til en grei pris. Hvordan stemmer det? Har dere noen andre forslag til hvor man kan få en dress til en overkommelig pris? Hvordan er det å bestille dress fra suitsupply? Noen erfaringer? Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Jeg er ute etter ny dress, og lurer på hva som passer til et studentbudsjet. Hittil har jeg sett på Viero Milano i blå fra menswear. Har hørt at House of Singles også skal ha gode dresser til en grei pris. Hvordan stemmer det? Har dere noen andre forslag til hvor man kan få en dress til en overkommelig pris? Hvordan er det å bestille dress fra suitsupply? Noen erfaringer? Suitsupply er nok det beste valget kvalitetsmessig, så jeg ville i utgangspunktet gått for det. Det eneste problemet med Suitsupply er at de fungerende knapphullene på jakkeermene begrenser hvor mye de kan legges opp, og fordyrer hele prosessen. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Nå har ikke jeg prøvd Suit Supply, men jeg er relativt fornøyd med Menswear-dressen min. Lenke til kommentar
Xposure Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Jeg skal gå til innkjøp av en losjakke, noen som har forslag? Kan strekke meg ganske langt prismessig, så lenge kvaliteten er god. Har bare sett på denne fra Charles Tyrwhitt så langt. Det haster for øvrig ikke, skal antagelig ikke bruke den noe særlig før neste sesong, så kan godt vente til nyttårssalg og lignende hvis det lønner seg. Lenke til kommentar
Boil In Bag Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Jeg er ute etter ny dress, og lurer på hva som passer til et studentbudsjet. Hittil har jeg sett på Viero Milano i blå fra menswear. Har hørt at House of Singles også skal ha gode dresser til en grei pris. Hvordan stemmer det? Har dere noen andre forslag til hvor man kan få en dress til en overkommelig pris? Hvordan er det å bestille dress fra suitsupply? Noen erfaringer? Suitsupply er nok det beste valget kvalitetsmessig, så jeg ville i utgangspunktet gått for det. Det eneste problemet med Suitsupply er at de fungerende knapphullene på jakkeermene begrenser hvor mye de kan legges opp, og fordyrer hele prosessen. Hvor mye ville det koste hvis jeg måtte legge opp så langt at det påvirker de fungerende knappehullene? Er det forøvrig slik at jeg ikke betaler moms på suitsupply, og at jeg har bytterett? Nå har ikke jeg prøvd Suit Supply, men jeg er relativt fornøyd med Menswear-dressen min. Hvilken menswear dress har du? Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Jeg er ute etter ny dress, og lurer på hva som passer til et studentbudsjet. Hittil har jeg sett på Viero Milano i blå fra menswear. Har hørt at House of Singles også skal ha gode dresser til en grei pris. Hvordan stemmer det? Har dere noen andre forslag til hvor man kan få en dress til en overkommelig pris? Hvordan er det å bestille dress fra suitsupply? Noen erfaringer?Suitsupply er nok det beste valget kvalitetsmessig, så jeg ville i utgangspunktet gått for det. Det eneste problemet med Suitsupply er at de fungerende knapphullene på jakkeermene begrenser hvor mye de kan legges opp, og fordyrer hele prosessen. Hvor mye ville det koste hvis jeg måtte legge opp så langt at det påvirker de fungerende knappehullene? Er det forøvrig slik at jeg ikke betaler moms på suitsupply, og at jeg har bytterett? Skredder John skulle ha 1000 kr for det da jeg var der med min SS-blazer, og det endte opp med at de ikke ville legge den opp fordi de var redde for å ødelegge jakkens balanse. SS spanderer toll og moms, og har gratis returer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå