Pjuuok Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Hvor i Oslo anbefaler dere å kjøper raw-denim jeans? Er du ute etter et spesielt merke? Du har jo Acne nederst i Bogstadveien, men det er jo ikke alle som liker Acne jeans Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Jeg ville rett og slett gått innom Carlings for å se etter rådenim, jeg. De har vel en del Nudie, noe Levis selvedge og det norske jeansmerket Livid, i tillegg til mye annet. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 (endret) Sist jeg var på Carlings hadde de en til 1600 kroner for den eneste rådenimen de hadde. Jeg synes ikke det var verdt det. Utvalget her nede er nok dårlig.. Endret 19. september 2014 av hfthomas Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Er ikke ute etter et spesielt merke nei. Kan sjekke ut Acne om disse gir mest for pengene. Eller så er jeg kanskje nødt til å kjøpe på nett? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Acne gir hvertfall ikke mest for pengene. Revner i skrittet fortere enn du får dratt kortet. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Skal en tur til København i nærmeste fremtid. Vært her flere ganger før, men egentlig aldri brukt noe tid på å kjøpe klær her. Noen som vil anbefale enkelte butikker? Er først og fremst på utkikk etter litt finere klær. Tenker å kjøpe meg en blazer eller to, et par chelsea boots og noen bukser. Helst ikke alt for stivt/dyrt. Lenke til kommentar
blured Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Edit: Leste først nå at du var på utkikk etter mer finere tøj og sko, men velger å poste likevel.D2 hadde en reportasje/artikkel (link) om dansk herremote i sommer en gang, vil tro at de fleste har sine hovedbutikker i København. Ellers så har jeg kjøpt litt brukt/vintage de gangene jeg har vært der, eksempelvis Time's Up, Episode og København K. (Noe av det blir litt for festival for min del... Men fikk f.eks kjøpt en nærmest ubrukt Barbour jakke der til 500 DKK. for et år siden)) Lenke til kommentar
gard. Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Er ikke ute etter et spesielt merke nei. Kan sjekke ut Acne om disse gir mest for pengene. Eller så er jeg kanskje nødt til å kjøpe på nett? Om du først skal kjøpe på nettet, vil jeg anbefale å bestille fra Self Edge. Godt utvalg av 3sixteen (og mange andre bra merker), de legger opp buksa for en liten sum og skriver ned verdien på pakka uten at du spør om det. (Null toll på meg sist gang.) Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Hei, tenker å skaffe meg ei B3 pilot/bomber/skinnjakke. Noen som vet hvordan de er i størrelsen? Vet de skal være ganske korte, men ellers? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Acne gir hvertfall ikke mest for pengene. Revner i skrittet fortere enn du får dratt kortet. Har ikke hatt noen problemer med dette, i motsetning til diesel og levis som revner så fort produktet havner i posen. Til gjengjeld er jeg ikke helt fornøyd med passformen til Acne, er enkelte merker som lever for mye på navnet Lenke til kommentar
dTd Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Jeg har 3 par rådenim fra nudie, den ene paret har jeg sikkert hatt i 5 år, uten at de har revnet (dog ikke brukt de det siste året), men det andre paret har jeg hatt i over et år og etter 10-12 mnd revnet de i skrittet. Så variert erfaring, vi får se hvordan det siste paret blir. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Alle jeansene mine revner i skrittet, uten unntak. Så, jeg gikk fra Nudie etc. til å kjøpe bukser på Weekday. Noen her synes sikkert det er fyfy, men jeg er hvertfall veldig happy. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Alle jeansene mine revner i skrittet, uten unntak. Så, jeg gikk fra Nudie etc. til å kjøpe bukser på Weekday. Noen her synes sikkert det er fyfy, men jeg er hvertfall veldig happy. Nudie jeansene, bortsett fra cheap monday og den jævla glidelåsen, er vel noe av det jeg er mest skuffet over i min egen garderobe Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Edit: Leste først nå at du var på utkikk etter mer finere tøj og sko, men velger å poste likevel. D2 hadde en reportasje/artikkel (link) om dansk herremote i sommer en gang, vil tro at de fleste har sine hovedbutikker i København. Ellers så har jeg kjøpt litt brukt/vintage de gangene jeg har vært der, eksempelvis Time's Up, Episode og København K. (Noe av det blir litt for festival for min del... Men fikk f.eks kjøpt en nærmest ubrukt Barbour jakke der til 500 DKK. for et år siden)) Takk for svar! Setter pris på fler Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Jeg gikk fra ToS til A.P.C. til Naked and famous tilbake til ToS (samme paret som for 4 år siden); passform > kvalitet. 1 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Har kjøpt tre par fra Edwin til eksen min tidligere. Litt styrere å få tak i Norge dessverre. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 (endret) Finnes ikke Edwin på de fleste Volt-butikker? Endret 20. september 2014 av gard. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Gjør det? Nå frekventerer jeg aldri på Volt, men på Edwin sine hjemmesider står det veldig få forhandlere. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Godt mulig det kun er Volt Magasin/Library eller hva søren de kaller det, men de som fører det har i alle fall ganske greit utvalg. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Noen som ser på Hannibal her? Irriterer meg sykt over de store slipsknutene hans... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå