hfthomas Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Budsjett? Sjekk ut Bogart. De har forsåvidt målsømdager neste uke, ser jeg på FB. Synes Bogart begynner å bli litt vel kreative nå... Her i Tønsberg selger de vel bare moods og ToS dresser. Har ikke vært i den i Trondheim på flere år, så kan jo hende den er grei, og at det er litt annen mentalitet der. Lenke til kommentar
August. Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Budsjett? Sjekk ut Bogart. De har forsåvidt målsømdager neste uke, ser jeg på FB. Synes Bogart begynner å bli litt vel kreative nå... Her i Tønsberg selger de vel bare moods og ToS dresser. Har ikke vært i den i Trondheim på flere år, så kan jo hende den er grei, og at det er litt annen mentalitet der. Bogart slo seg sammen med Cosmo og skapte et lite treetasjers motemekka i Trondheim Sentrum. De har blant annet konfeksjon fra Corneliani, Armani Collezione, Morris Heritage, LBM og Tombolini om jeg ikke husker feil. En av de flottere butikkene i landet spør du meg. Lenke til kommentar
Princeton Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Vil 5000,- holde på Bogart? Lenke til kommentar
Feh Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Bra sted å handle bukser for en som er kort? Finner aldri riktig størrelse i butikker. Er 171 cm og 30 er vel min størrelse, men det finnes jo omtrent ikke. Liker slim fit bukser. Regner med du sikter til jeans? Jeg er 170 og har funnet ut at Brandstad ofte fører jeans i 30/30 som jeg bruker. Og om de ikke har, så pleier de å være behjelpelige med å bestille det for meg ved at jeg prøver samme modell bare i 32 lengde. Lenke til kommentar
Fjellrapp Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Takk for tipset, skal jeg sjekke ut! Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Budsjett? Sjekk ut Bogart. De har forsåvidt målsømdager neste uke, ser jeg på FB. Synes Bogart begynner å bli litt vel kreative nå... Her i Tønsberg selger de vel bare moods og ToS dresser. Har ikke vært i den i Trondheim på flere år, så kan jo hende den er grei, og at det er litt annen mentalitet der. Bogart slo seg sammen med Cosmo og skapte et lite treetasjers motemekka i Trondheim Sentrum. De har blant annet konfeksjon fra Corneliani, Armani Collezione, Morris Heritage, LBM og Tombolini om jeg ikke husker feil. En av de flottere butikkene i landet spør du meg. Åja. Det høres jo bra ut. Litt synd de ikke satser mer på kvalitetsmerker her, men det er vel ikke marked for det. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 (endret) Bra sted å handle bukser for en som er kort? Finner aldri riktig størrelse i butikker. Er 171 cm og 30 er vel min størrelse, men det finnes jo omtrent ikke. Liker slim fit bukser. Regner med du sikter til jeans? Jeg er 170 og har funnet ut at Brandstad ofte fører jeans i 30/30 som jeg bruker. Og om de ikke har, så pleier de å være behjelpelige med å bestille det for meg ved at jeg prøver samme modell bare i 32 lengde. Hvilke merker fører de i 30/30? Vil også nevne at Gap selger bukser i 28 og 30 i lengde. Hos Land's End kan man legge opp buksene ned til 26 i lengde uten ekstra kostnad. Endret 12. september 2014 av Mladic Lenke til kommentar
gard. Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Apropos Trondheim og kvalitetsmerker; norges eneste jeansfabrikk har fått nytt hovedkvarter her. Anbefaler alle å ta en titt innom Livid Jeans i Olav Tryggvasons gate. I tillegg til husmerket fører de Filson og Red Wing. 2 Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Jeg er på jakt etter nytt strykejern. Vil ikke ha noe sånt fanzy-smanzy greier med 10 forskjellige damptyper. Aller helst vil jeg ha noe med en helt flat, massiv såle. Er det mulig å få tak i i 2014? Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Jeg er på jakt etter nytt strykejern. Vil ikke ha noe sånt fanzy-smanzy greier med 10 forskjellige damptyper. Aller helst vil jeg ha noe med en helt flat, massiv såle. Er det mulig å få tak i i 2014? Kommer litt an på hva du skal stryke, Phelge. Men ofte er det lurt å ikke kjøpe aller billigste jern. Jeg stryker mye, og er veldig fornøyd med med mitt OBH Nordica. Det har høy nok temperatur, glatt nok underflate og sender ut tilstrekkelig med damp. Kan også sende ekstra steam av damp, det er bra for å få pressen i buksa helt skarp. Funker både vertikalt og horisontalt, noe som er viktig når jeg gir dressjakkene en liten oppfriskning. Eneste jeg ikke liker er fargen; Ferrari-rød, og at den piper vel ofte; både når det er tomt for vann og når det blir stående for lenge ute av bruk. Får den på Siba til en 400-lapp. http://www.siba.no/product/4694720/2110-formula-400i-rs?gclid=CLyA-qbT3MACFcHOcgodKEEAAw Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Får den på Siba til en 400-lapp. http://www.siba.no/product/4694720/2110-formula-400i-rs?gclid=CLyA-qbT3MACFcHOcgodKEEAAw Nå må det ha skjedd noe nytt og spennende med de norske sedlene som jeg ikke har fått med meg : ) Noen som har erfaring med sånne steamere som dette vs vanlig strykejern? Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Jeg er på jakt etter nytt strykejern. Vil ikke ha noe sånt fanzy-smanzy greier med 10 forskjellige damptyper. Aller helst vil jeg ha noe med en helt flat, massiv såle. Er det mulig å få tak i i 2014? Kommer litt an på hva du skal stryke, Phelge. Men ofte er det lurt å ikke kjøpe aller billigste jern. Jeg stryker mye, og er veldig fornøyd med med mitt OBH Nordica. Det har høy nok temperatur, glatt nok underflate og sender ut tilstrekkelig med damp. Kan også sende ekstra steam av damp, det er bra for å få pressen i buksa helt skarp. Funker både vertikalt og horisontalt, noe som er viktig når jeg gir dressjakkene en liten oppfriskning. Eneste jeg ikke liker er fargen; Ferrari-rød, og at den piper vel ofte; både når det er tomt for vann og når det blir stående for lenge ute av bruk. Får den på Siba til en 400-lapp. http://www.siba.no/product/4694720/2110-formula-400i-rs?gclid=CLyA-qbT3MACFcHOcgodKEEAAw Takk for anbefaling. Får den på Siba til en 400-lapp. http://www.siba.no/product/4694720/2110-formula-400i-rs?gclid=CLyA-qbT3MACFcHOcgodKEEAAw Nå må det ha skjedd noe nytt og spennende med de norske sedlene som jeg ikke har fått med meg : ) Noen som har erfaring med sånne steamere som dette vs vanlig strykejern? For å få en skjorte/press i buksen, ol. helt crisp og glatt må du ha trykket som kommer fra strykejernet. Sånne steamere er beregnet på å rette de verste rynkene i dressjakker, ullgensere etc. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Noen som kan anbefale en nettbutikk som selger helt svart dresser (ja, den må være svart). Må være slim fit og ikke altfor dyr. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Noen som har en anelse om hvilke av Oxford-stoffene til Luxire som er tunge/tykke (og grove)? Jeg er fornøyd med Warzone Plus White Oxford, men skulle gjerne hatt en/to med samme tyngde. Lenke til kommentar
Princeton Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Hvordan er skjortene til Suitsupply? Anbefales? Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Virker bra, målene i size guide virker å være riktige og, for min del er de kanskje vel lange. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Har også sett etter et brukbart strykejern, men er vanskelig i dag. Personlig ville jeg gjerne hatt tak i et gammelt skredderjern, solid flate uten damp og litt tyngde med varierende temperatur. Har ikke sett stykejern her i butikkene som har noe tyngde, er jo noen å få kjøpt, men de er dyre og blir enda dyrerer når man må få det fra utlandet. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Det er et sånt jern jeg helst skulle hatt. De jeg har sett av den typen koster fra rundt 400 dollar. The hanger project har. Men det er sånn fanzy dampgenerator. Jeg bruker bare flaske, så noe en bestemor har liggende fra syttitallet er hva jeg har bruk for. Lenke til kommentar
Djfreedo Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Skulle hatt meg en ny jakke. Noen favoritter som går igjen her? Trenger litt inspirasjon. Har en peacoat fra jcrew, så tror det må bli noe annet enn det. Er 197 cm og slank så vil ha noe slim fit som ser bra ut som jeg kan bruke på både høsten og vinteren. Betaler gjerne noen tusen for en awesome jakke. Noen forslag? Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Hvor i Oslo anbefaler dere å kjøper raw-denim jeans? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå