August. Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Noen som har erfaring med Il Pantheon i Oslo? Kom over butikken på Facebook, ser jo meget interessant ut. Var ikke helt sikker på om det var marked for slikt her til lands. Veldig mye flott, veldig mye italiensk og veldig dyrt. Koselig butikk, og eieren selv er kjempehyggelig. Hørte noen rykter om at han sliter for å få det til å gå rundt, men dytter inn kapital fra egen lomme for å holde det gående. Lenke til kommentar
wampster Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Sikkert litt dumt spm, men finner det ikke noen steder jeg leter selv. Hvite vanlige t-skjorter som er slimfit OG lange. Hvor kan man få tak i det? Lenke til kommentar
wampster Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Har vært innom der, men ikke funnet. Alle jeg fant som var lange var så j*vla brede/tykke og. Mulig jeg ikke har sett riktig/oversett det. Får ta en tur til. Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Er på ferie og fant en Blazer jeg likte veldig godt (hadde ikke tid til å prøve den på), men la merke til at den ikke hadde splitter bak. Er dette no-go eller helt innafor? Uten splitt er en klassisk dressjakke, som hadde sin storhetstid frem til ca 1930. Nå regnes den vel som litt gammeldags, men hadde en høydare sånn rundt årtusenskiftet. Jeg har bl a en treknapps fra Armani som mangler splitt og en i Harris tweed. Egentlig er splittløs, én eller to en smakssak, synes jeg. Om du liker den og den sitter fint, så er det bare å kjøpe uavhengig av hva som er in. Italienske dobbelspente dresser kan være uten splitt, mens engelske DB skal alltid ha to splitter bak. En jakke uten splitter kan være noe mer krevende å ha på enn en med én, for ikke å si to splitter. Du får mindre bevegelighet i den, og den er ikke så tilgivende som en jakke med splitter. Det er heller ikke så pent å ha hendene i bukselommene om jakken er kneppet. Men det kan bli en fin siluett om du har fasongen til det. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Har vært innom der, men ikke funnet. Alle jeg fant som var lange var så j*vla brede/tykke og. Mulig jeg ikke har sett riktig/oversett det. Får ta en tur til. Prøvde du de av organic cotton? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Er på ferie og fant en Blazer jeg likte veldig godt (hadde ikke tid til å prøve den på), men la merke til at den ikke hadde splitter bak. Er dette no-go eller helt innafor? Uten splitt er en klassisk dressjakke, som hadde sin storhetstid frem til ca 1930. Nå regnes den vel som litt gammeldags, men hadde en høydare sånn rundt årtusenskiftet. Jeg har bl a en treknapps fra Armani som mangler splitt og en i Harris tweed. Egentlig er splittløs, én eller to en smakssak, synes jeg. Om du liker den og den sitter fint, så er det bare å kjøpe uavhengig av hva som er in. Italienske dobbelspente dresser kan være uten splitt, mens engelske DB skal alltid ha to splitter bak. En jakke uten splitter kan være noe mer krevende å ha på enn en med én, for ikke å si to splitter. Du får mindre bevegelighet i den, og den er ikke så tilgivende som en jakke med splitter. Det er heller ikke så pent å ha hendene i bukselommene om jakken er kneppet. Men det kan bli en fin siluett om du har fasongen til det. Null splitt funker om jakken kun skal være fin, men er jo en viss ulempe om den skal være litt mer funksjonell. Jeg bruker mine dresser mest på jobb, og da er noe annet enn to splitter uaktuelt. I tillegg er jeg jo ganske rund, og da blir det lett litt mye tønneform med null splitt. Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Er på ferie og fant en Blazer jeg likte veldig godt (hadde ikke tid til å prøve den på), men la merke til at den ikke hadde splitter bak. Er dette no-go eller helt innafor? Uten splitt er en klassisk dressjakke, som hadde sin storhetstid frem til ca 1930. Nå regnes den vel som litt gammeldags, men hadde en høydare sånn rundt årtusenskiftet. Jeg har bl a en treknapps fra Armani som mangler splitt og en i Harris tweed. Egentlig er splittløs, én eller to en smakssak, synes jeg. Om du liker den og den sitter fint, så er det bare å kjøpe uavhengig av hva som er in. Italienske dobbelspente dresser kan være uten splitt, mens engelske DB skal alltid ha to splitter bak. En jakke uten splitter kan være noe mer krevende å ha på enn en med én, for ikke å si to splitter. Du får mindre bevegelighet i den, og den er ikke så tilgivende som en jakke med splitter. Det er heller ikke så pent å ha hendene i bukselommene om jakken er kneppet. Men det kan bli en fin siluett om du har fasongen til det. Takk for et bra svar, veldig nyttig kunnskap! Blir spennende å prøve på. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Sikkert litt dumt spm, men finner det ikke noen steder jeg leter selv. Hvite vanlige t-skjorter som er slimfit OG lange. Hvor kan man få tak i det? Hvis du er villig til å betale litt ekstra for t-skjorter, synes jeg v-neckene fra Orlebar Brown er slimme og lange. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Slimme og lange? Rick Owens. 4 Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 (endret) Slimme og lange? Rick Owens. Tenkte det samme, men jeg tror ikke han vil betale 2000++kr 1000 kr for det Endret 2. september 2014 av Mladic Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 (endret) Sikkert litt dumt spm, men finner det ikke noen steder jeg leter selv. Hvite vanlige t-skjorter som er slimfit OG lange. Hvor kan man få tak i det? Sjekk ut ASOS. De har mye av masse. Endret 2. september 2014 av Mantoius Lenke til kommentar
Fjellrapp Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Bra sted å handle bukser for en som er kort? Finner aldri riktig størrelse i butikker. Er 171 cm og 30 er vel min størrelse, men det finnes jo omtrent ikke. Liker slim fit bukser. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Åssen utstyr og åssen vedlikehold bør man ha på pensko av lær hvis de skal holde lengst mulig? Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 (endret) Lærbalsam og skokrem av bra kvalitet og ikke minst skotrær. Du kan lese deg opp på skopleie her. Endret 2. september 2014 av Haawy 1 Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 (endret) Noen som kan fortelle litt hvordan RPL-gensere er i størrelsen? Tenker da hovedsaklig på V-hals og crewneckEr 189 og atletisk. Endret 4. september 2014 av Mantoius Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Du mener PRL? Anyways; Du bør nok ha Large - Jeg er 183, og bruker medium. Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Dagen hadde allerede vært lang på tidspunktet jeg skrev innlegget. Mente selvsagt PRL Da går vi for large.. Takk Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Du sier du er atletisk men sier ikke noe om antall kilo. L kan fort bli vel posete. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå