Pjuuok Skrevet 28. juli 2014 Del Skrevet 28. juli 2014 Er hyggelig å se at Ollis Optikk har fått inn ny limited edition av O'malley, kalt Sir O'malley Lenke til kommentar
August. Skrevet 28. juli 2014 Del Skrevet 28. juli 2014 Hvordan fungerer det å legge ned blazere i kroppslengde? Fant en fantastisk dobbelspent med slag som nærmest treffer skuldrene, men den var hakket for kort. Så at det var ekstra stoff å gå på, men det vil vel fort ødelegge balansen i jakken med tanke på knappeposisjon osv? Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 28. juli 2014 Del Skrevet 28. juli 2014 Bare ta masse bilder og tagg de med #menswear, så går det greit. 2 Lenke til kommentar
St€rk Skrevet 28. juli 2014 Del Skrevet 28. juli 2014 (endret) Trenger hjelp! Jeg må gå med pannbånd i fire uker pga. en operasjon. Pannebånd er ikke akkurat særlig kult så har noen tips til hva som kan gå som mest mulig normalt og lite iøynefallende. Eneste sted jeg kan kan komme på som selger er sportsbutikker og typen nike/Adidas-pannebånd, ikke noe jeg har lyst å ha på hodet i fire uker. Endret 28. juli 2014 av St€rk Lenke til kommentar
arsenalfan Skrevet 28. juli 2014 Del Skrevet 28. juli 2014 Trenger hjelp! Jeg må gå med pannbånd i fire uker pga. en operasjon. Pannebånd er ikke akkurat særlig kult så har noen tips til hva som kan gå som mest mulig normalt og lite iøynefallende. Eneste sted jeg kan kan komme på som selger er sportsbutikker og typen nike/Adidas-pannebånd, ikke noe jeg har lyst å ha på hodet i fire uker. Går ikke med caps eller lue da? Lenke til kommentar
August. Skrevet 28. juli 2014 Del Skrevet 28. juli 2014 Bare ta masse bilder og tagg de med #menswear, så går det greit. Selvsagt, alt er heldigvis lov i #menswear. Fant forøvrig ut at jeg bare kan glemme å sy den ned, men tenker at jeg kjøper den uansett. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 28. juli 2014 Del Skrevet 28. juli 2014 Hvordan fungerer det å legge ned blazere i kroppslengde? Fant en fantastisk dobbelspent med slag som nærmest treffer skuldrene, men den var hakket for kort. Så at det var ekstra stoff å gå på, men det vil vel fort ødelegge balansen i jakken med tanke på knappeposisjon osv? Jeg hadde nok bare kjøpt den, ihvertfall så lenge den bare er litt for kort. Hvis jeg fant en jakke jeg likte veldig godt tror jeg ikke at jeg ville brydd meg om lengden ikke var helt perfekt. Så lange jakken ikke er alt for kort, så klart. Lenke til kommentar
St€rk Skrevet 28. juli 2014 Del Skrevet 28. juli 2014 Trenger hjelp! Jeg må gå med pannbånd i fire uker pga. en operasjon. Pannebånd er ikke akkurat særlig kult så har noen tips til hva som kan gå som mest mulig normalt og lite iøynefallende. Eneste sted jeg kan kan komme på som selger er sportsbutikker og typen nike/Adidas-pannebånd, ikke noe jeg har lyst å ha på hodet i fire uker. Går ikke med caps eller lue da? Nei desverre, må dekke ørene. Får finne frem et av mine godt gjemte og glemte K-bånd, blir fett. Lenke til kommentar
August. Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 For en utrolig kjedelig situasjon, men Fila bånd er jo fæshion nå. JorgenH: ja, jeg kjøper den nok uansett. Sånne ting får man leve med når det er 50%. Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 http://eu.suitsupply.com/en_NO/shirts/green-washed-shirt/H4232.html?start=39&cgid=Shirts Mangler min størrelse, men noen som har erfaring med om suitsupply restocker eller bare introduserer nye skjorter etterhvert som de går tom? Spurte kundeservice, men de virker mildere retarded. Så klarte ikke helt å få noe fornuftig ut av dem. Lenke til kommentar
EJN Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 Så vidt jeg vet restocker de regelmessig. For øvrig er SS sin outlet åpen nå. Gå inn på suitsupply.com og velg "Ship to: Sweden", og trykk deretter på denne linken: http://eu.suitsupply.com/en_SE/outlet Kode for å komme inn er FIRSTPICK. Ulempen er selvsagt at man må få det sendt til Sverige, men hvis man bor på østlandet kan man få sendt til posterestantestromstad.no, som tar imot pakken og oppbevarer den for deg mot et mindre gebyr. Kombiner med en tur på Systembolaget, og du har en business case. Har selv bestilt to blazere og en genser som skal hentes i morgen! Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Hva er antrekk på immatrikulering på UiO? Har ikke funnet noe om det på nettsidene, og har hørt folk har gått i alt fra dress til jeans. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 (endret) Dress ser fort malplassert ut. En pen bukse og skjorte holder i massevis, evt. med en blazer over. Endret 31. juli 2014 av Herr Brun Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Der tror jeg du kan gå i akkurat hva du vil. Lenke til kommentar
Sentenza Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Jeg er lei av disse "due in ..." fra herring. Har ventet på å prøve å kjøpe et belte fra Herring som det stod "due in June" på, i begynnelsen av denne måneden ble det skiftet til "due in July", nå står det plutselig "due in September". Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Send kundeservice et spm. de virker ofte å ha mye mer oppdatert informasjon om det. Hadde noen sko som stod due in "x", men som i realiteten når jeg spurte, ikke kom til å komme før om lenge. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Noen som kan anbefale en proxy i USA?Hadde en dårlig erfaring med han jeg har pleid å bruke, trenger en ny. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Noen som fikk med seg nye norske solbrillemerket? Husker ikke hva det het - men fy stygge solbriller! Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 http://www.frankwalton.no/ Disse? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå