Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan fungerer det å legge ned blazere i kroppslengde? Fant en fantastisk dobbelspent med slag som nærmest treffer skuldrene, men den var hakket for kort. Så at det var ekstra stoff å gå på, men det vil vel fort ødelegge balansen i jakken med tanke på knappeposisjon osv?

Lenke til kommentar

Trenger hjelp!

Jeg må gå med pannbånd i fire uker pga. en operasjon. Pannebånd er ikke akkurat særlig kult så har noen tips til hva som kan gå som mest mulig normalt og lite iøynefallende. Eneste sted jeg kan kan komme på som selger er sportsbutikker og typen nike/Adidas-pannebånd, ikke noe jeg har lyst å ha på hodet i fire uker.

Endret av St€rk
Lenke til kommentar

Trenger hjelp!

Jeg må gå med pannbånd i fire uker pga. en operasjon. Pannebånd er ikke akkurat særlig kult så har noen tips til hva som kan gå som mest mulig normalt og lite iøynefallende. Eneste sted jeg kan kan komme på som selger er sportsbutikker og typen nike/Adidas-pannebånd, ikke noe jeg har lyst å ha på hodet i fire uker.

Går ikke med caps eller lue da?

Lenke til kommentar

Hvordan fungerer det å legge ned blazere i kroppslengde? Fant en fantastisk dobbelspent med slag som nærmest treffer skuldrene, men den var hakket for kort. Så at det var ekstra stoff å gå på, men det vil vel fort ødelegge balansen i jakken med tanke på knappeposisjon osv?

Jeg hadde nok bare kjøpt den, ihvertfall så lenge den bare er litt for kort. Hvis jeg fant en jakke jeg likte veldig godt tror jeg ikke at jeg ville brydd meg om lengden ikke var helt perfekt. Så lange jakken ikke er alt for kort, så klart.

Lenke til kommentar

Trenger hjelp!

Går ikke med caps eller lue da?

Nei desverre, må dekke ørene. Får finne frem et av mine godt gjemte og glemte K-bånd, blir fett.

Lenke til kommentar

Så vidt jeg vet restocker de regelmessig.

For øvrig er SS sin outlet åpen nå. Gå inn på suitsupply.com og velg "Ship to: Sweden", og trykk deretter på denne linken: http://eu.suitsupply.com/en_SE/outlet

Kode for å komme inn er FIRSTPICK.

Ulempen er selvsagt at man må få det sendt til Sverige, men hvis man bor på østlandet kan man få sendt til posterestantestromstad.no, som tar imot pakken og oppbevarer den for deg mot et mindre gebyr. Kombiner med en tur på Systembolaget, og du har en business case.

Har selv bestilt to blazere og en genser som skal hentes i morgen!

Lenke til kommentar

Jeg er lei av disse "due in ..." fra herring. Har ventet på å prøve å kjøpe et belte fra Herring som det stod "due in June" på, i begynnelsen av denne måneden ble det skiftet til "due in July", nå står det plutselig "due in September".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...