Lami Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 Jaa muligens. Mulberry selges hos Vincci men er sikkert som LV, at det ikke er noe tilbud på de. Lenke til kommentar
August. Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 Hvorfor er Mulberry aldri på salg? Selger de så godt, sånn ca alle andre high-end merker er på salg en gang i blant. Mulberry er som regel på salg to ganger i halvåret det. Alle sesongmodellene vil som oftest på et eller annet tidspunkt bli satt ned når en ny kolleksjon er på vei. Har sett det helt nede i 40% avslag. Lenke til kommentar
skycharizards Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 Tusen takk for frisørtips! Mamozin? Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 Noen som har erfaring med APC? Har lyst til å bestille denne genseren, men den må sitte som et skudd om det skal se bra ut. Modellen er 185 og jeg synes den var litt lang i armene og jeg er 5 cm lavere.... Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 Jeg sliter med å finne solbriller... Har ganske stor & lang nese, så typ pilot briller med litt tykkere ramme skal i teorien fungere bra, men jeg har ikke lyst på pilot briller. Tips? Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 Clubmasters eller andre briller med nesteputer. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 (endret) RETROSUPERFUTURE har ganske solide solbriller som er håndlagde i Italia. http://store.retrosuperfuture.com/collections/classics Endret 1. juli 2014 av Totenkopf Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 Salg hos Berg & Berg nå. 50-30% på det meste. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 Fikk filson 257 igår av filsonguy. Rask levering, mtp at jeg bestilte i helgen eller noe. Knallfornøyd med vesken hittil. Herlig bag! 2 Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 Etter å ha tenkt litt har jeg funnet to jakker som jeg kunne tenkt meg. Kan derimot bare velge en av dem. Det står mellom Barbour og Woolrich. Selv har jeg ikke noe erfaring i det hele tatt med noen av merkene og kunne gjerne tenkt meg noen innspill av dere. Tidligere erfaringer, kvalitet og utseende? Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 Jeg ville ikke valgt noen av dem. Nå er jeg kanskje kjedelig og uorginal, mne skulle jeg hatt en voksjakke ville jeg enten kjøpt http://www.fernerjacobsen.no/sortiment/herre/jakker/barbour-ashby-mwx0339ol71-olive-420581 eller Barbour International, og for quilt-jakke ville jeg valgt enten http://www.fernerjacobsen.no/sortiment/herre/jakker/barbour-ariel-quilt eller http://www.fernerjacobsen.no/sortiment/herre/jakker/barbour-heritage-liddesdale-marine-246105-83130. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Jeg synes Woolrich-jakken er ganske kul, har vurdert den selv. Ellers er jeg enig i cbfns anbefalinger av quiltet jakke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 (endret) Er på jakt etter en lett vår/høstjakke. Gjerne dyp blå, helt plain uten for mye detaljer. Ikke alt for lang. Sitter i Kina uten alt for bra internett. Kan noen hjelpe? Kunne tenkt meg å kjøpe en jakke her, noen som har tips? Hadde vært fint om noen kunne postet bilder, navn eller butikker jeg bør besøke i Shanghai? Edit: Som denne. Tycks? Endret 5. juli 2014 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Masse forskjellige butikker i Shanghai, spørs litt på prisklasse. Ved Huahai Middle Rd. finnes det mye bra luksusmerker, samme rundt French Concession. Uniqlo har en stor butikk på Nanjing West Rd. du bør kikke innom. I samme strøket finner du også en del europeiske merker og drøssevis med turister. Forresten, hvis du skal ut en kveld hadde jeg noen fantastisk morsomme kvelder på C's. Møtte herlige mennesker og dro sammen med de til kjempekule steder, som No. 77 og M2. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Takketakk Tror eg bør være et par år eldre om jeg skal prøve meg på utesteder Er passe lei kjøpesenterne rundt Nanjin Road Tenkte egentlig rundt tusenlappen, ikke så alt for dyrt. Noen fritidsskjorter og formelle hadde også vært fint å plukke med seg, opp mot 750 tenker jeg. Takker for tips Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 Er det noen her som har erfaringer med LL Beans gensere? Lenke til kommentar
Xposure Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 Vet noen om toll, moms o.l. er inkludert i prisen hos Viccel? Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 Noen som vet om butikker i Bergen som har Nike Air Max og/eller Nike Internationalist? Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 Vet noen om toll, moms o.l. er inkludert i prisen hos Viccel? Nei, men de etter ned verdien. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå