SIcario Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 Den siste tiden har det vært alt for lite, i og med at jeg bare har levd på studielån. Satser på å få meg en jobb snart, så da blir detvforhåpentligvis en del mer. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 Jeg pleier ikke å kjøpe mye klær i måneden, men jeg sparer opp til salgsperiodene og hamstrer da. Ellers så kjøper jeg tre-fire plagg fra Luxire i kvartalet. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 Skal begynne på studier i august, og trenger en bag. Har egentlig aldri hatt noen preferanser, men etter å ha lest denne tråden i månedsvis sikler jeg på en Filson 257. Er kvaliteten virkelig verdt prisen? Isåfall er det no brainer på hva jeg velger. Hvor anbefales det å kjøpe den? Tenker både på pris, frakt, toll osv. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 Jeg har Filson 257, og jeg er veldig fornøyd. Absolutt verdt prisen, imo. Jeg kjøpte fra Filsonguy på SF ettersom han var den billigste jeg fant, men tror jeg i ettertid har hørt at man får noe rabatt som førstegangskjøper hos Revolve Clothing (tror det er riktig navn), og da er nok det billigste alternativ. Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 Jeg har Filson 257, og jeg er veldig fornøyd. Absolutt verdt prisen, imo. Jeg kjøpte fra Filsonguy på SF ettersom han var den billigste jeg fant, men tror jeg i ettertid har hørt at man får noe rabatt som førstegangskjøper hos Revolve Clothing (tror det er riktig navn), og da er nok det billigste alternativ. Revolve har sluttet med rabatt for førstegangskjøpere dessverre. FilsonGuy er nok beste iom. at han tilbyr gratis frakt. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 Dere som henger her. Hva bruker dere på klær i måneden, sånn i gjennomsnitt? Denne måneden har jeg brukt i overkant av 1500,-, men i gj. snitt gjennom året bruker jeg kanskje 500,-/mnd. Kjøper heller dyre ting et par ganger i året fremfor å kjøpe ræl flere ganger i måneden. Har også som filosofi å ha færrest mulig klær og da vil jeg at det jeg har funker bra. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 Skal begynne på studier i august, og trenger en bag. Har egentlig aldri hatt noen preferanser, men etter å ha lest denne tråden i månedsvis sikler jeg på en Filson 257. Er kvaliteten virkelig verdt prisen? Isåfall er det no brainer på hva jeg velger. Hvor anbefales det å kjøpe den? Tenker både på pris, frakt, toll osv. Protip: går du for versjonen i tan og bruker mye rådenim får det mulig en uønsket effekt. Evt. ønsket, alt ettersom. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 Derfor man kjøper Otter Green. 4 Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 Apropos Filson: Noen som har medium duffel og kan si noe om hvordan den er? Fungerer den f. eks fint som håndbagasje på fly? 1 Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 Vurderer å selge min Saddleback thin briefcase for å investere i en Filson 257 heller. Har fått en mer casual stil enn jeg hadde tidligere og da føler jeg ofte at saddlebacken ikke helt passer inn i antrekkene. Noen som har noen formening om hvilken pris som er fornuftig å ta for Saddlebacken? To år gammel men i utmerket stand. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 Takk for tips folkens! Kontaktet Filsonguy på SF. Fikk kjapp respons. Betalt via paypal. Tok også de $19 for express delivery. Regner med jeg har pakken her i løpet av neste uke! Gleder meg. Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 (endret) Hvilken farge gikk du for? Endret 28. juni 2014 av Coffee Break Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Otter green. Likte den best, og vil ikke ha det problemet som ble nevnt over med rådenim. Vurderte brun også, men tror ikke den hadde passet til meg og min klesstil. Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Smart! Har Otter Green selv, fargen blir bare finere. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Liker merkene fra rådenimen på min jeg, gir den litt patina og kler den veldig godt. 2 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 Hvorfor er Mulberry aldri på salg? Selger de så godt, sånn ca alle andre high-end merker er på salg en gang i blant. Lenke til kommentar
PhelpsTransposed Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 Tusen takk for frisørtips! Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 Hvorfor er Mulberry aldri på salg? Selger de så godt, sånn ca alle andre high-end merker er på salg en gang i blant. Mange luksusmerker har jo som prinsipp at varene deres ikke skal være på salg. LV, f. eks. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 Ja vet, men er veldig mange av luksusmerkene som det er tilbud på, enten det er andre enn egne butikker eller deres butikk. Hadde LV vært solgt hos andre luksusbutikker kan det være det hadde vært på tilbud en gang i året, vet ikke. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 Vil tror at LV setter restriksjoner på produkter som selges gjennom andre forhandlere, i den grad de gjør det i det hele tatt. Mulberry gjør kanskje et samme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå