master air Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 Er det noen steder i Oslo eller Bergen man får tak i collar/shirt studs? Og hvis man får tak i det, er det i det hele tatt verdt det fremfor å kjøpe det fra ebay e.l.? Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 Det skal ikke mer til enn et par ganger på byen før knappene på en Suitsupply-jakke begynner å si takk for seg. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 Er vel bare å sy dem på? Knapper sitter etter min erfaring ikke så godt sydd på fra produsenten Lenke til kommentar
August. Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 Er det noen steder i Oslo eller Bergen man får tak i collar/shirt studs? Og hvis man får tak i det, er det i det hele tatt verdt det fremfor å kjøpe det fra ebay e.l.? Eneste stedet jeg har sett det bli solgt separat er på Høyer Luxury. Fra Harvie & Hudson tror jeg, i ekte sølv til 2000 kroner.... Ville anbefalt ebay jeg. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 (endret) ... Endret 8. juni 2014 av Henrik C Lenke til kommentar
August. Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 Viola Milano håndsydde skjorter. Spennende, VM har virkelig potensiale til å bli ordentlig store. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 Hva tycks om disse? Kan få de rimelig er god kvalitet tror jeg... Denne er vel litt harry vel , blir på en måte "Fuck you i drive a VOLVO" in the face på en måte? Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Litt dårlige bilder, men skjerfene så greie ut. Bare pass på at det er ull og ikke noe syntetisk tull de er laget av. Enig angående t-skjorten. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Første skjerfet ser ganske OK ut, men fargene på det siste blir for knæsje og lyse. Tror også det siste ville vært vamskelig å kombinere med annet tøy, så ville holdt meg unna det selv om det er billig. T-skjorten er ikke bare "litt harry". 2 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 (endret) Enig i at det blå skjärfet er best, Det siste grönne er vel mer en hyllest til Skotland.... og kan bli litt sterke farger ja.. Det er håndvevd ull ifölge siden... Endret 9. juni 2014 av Gouldfan Lenke til kommentar
Princeton Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Tips til solbriller? Bortsett fra Ray-ban. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Særdeles fornøyd med mine fra Randolph Engineering. 1 Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Prada og Gucci har jeg god erfaring med 1 Lenke til kommentar
miCro Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 Jeg er på utkikk etter en funksjonell hverdagsjakke som ikke er alt for varm og tåler fukt. Jeg har nesten landet på denne jakken fra Barbour: http://www.countryattire.com/barbour-men-s-arkle-jacket-navy-mwx0627ny92.html Er det noen her som har erfaring med størrelsen på disse jakkene? Jeg er relativt slank og høy (190cm), dermed blir ofte klesplagg som er lange nok sittende relativt løst. Her er målene jeg fikk oppgitt på denne jakken: Medium Chest (cm) - 117 Sleeve (cm) - 81.4 Length (cm) - 74.8 Large Chest (cm) - 122 Sleeve (cm) - 82.3 Length (cm) - 76 Country Attire sier jakken er slimfit, derfor er jeg fristet til å satse på large. Det er sikkert vanskelig å svare på dette, men erfaringsmessig ser large ut som et greit alternativ når man er ganske slank eller kan det bli litt baggy? Jeg har forsøkt å måle litt på egenhånd, men vrient å få skikkelig mål med tommestokk. Det andre jeg gjerne skulle hatt litt input på er kragen i skinn. Jeg klarer ikke helt å bestemme meg for om det kler jakken eller ei. Noen input her? Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 Jeg er 192 og 90 kg, jeg bruker Large i Barbour Ashby (som jf. Country Attire er "a traditional wax jacket, yet the fit is slimmer and slightly more fitted"). Tipper medium blir for kort til deg. Lenke til kommentar
EJN Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 Jeg er 185, 85kg. Bruker medium i Ashby, den har passe lengde for meg. Jeg tror også du bør ha large. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 Er 174 cm og 73 kg og bruker også medium i Ashby... Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 Jeg er vel omtrent 171 og 77 kg. Bruker small i Ashby. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 Det virker som Large er veien å gå. Takk for innspill! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå