OlafG Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 For min del er det ikke prisen som er viktigst, men synes utvalget stort sett er for dårlig i Norge. Man betaler mye for "midt-på-treet"-kvalitet, mens man kan finne stedet på nettet hvor man betaler det samme for bedre kvalitet. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Er det noen andre enn Dressmann som selger klær for store personer? Foretrekker litt kvalitet på klærne mine, samt noe som minner om passform … Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Huff, kommentarfeltet under denne artikkelen: http://www.minmote.no/#!/artikkel/23026057/sokker-i-sommersko-disse-boer-alle-menn-ha Synes forøvrig at den var overraskende bra til å være fra MinMote, om enn noe åpenbar for min del. Usynlige sokker er ingen estetisk höjdare, men unektelig lurt. Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 Huff, kommentarfeltet under denne artikkelen: http://www.minmote.no/#!/artikkel/23026057/sokker-i-sommersko-disse-boer-alle-menn-ha "Her går det kun i hvite tennissokker fra Adidas, enten jeg bruker bukser, shorts, dress, kjippkjapper eller vanlige sko!:)" hahahahaha Lenke til kommentar
Phil Leotardo Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 Til de som bruker Filson bag til skole-og hverdagsbruk. Holder det med 256 eller kjører dere 257? Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 Jeg er stor fan av min 257 og kunne ikke greid meg med noe mindre. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 Er det noe sted i Oslo som har camoshorts? Og shorts ikke piratbukseshorts. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 Huff, kommentarfeltet under denne artikkelen: http://www.minmote.no/#!/artikkel/23026057/sokker-i-sommersko-disse-boer-alle-menn-ha Synes forøvrig at den var overraskende bra til å være fra MinMote, om enn noe åpenbar for min del. Usynlige sokker er ingen estetisk höjdare, men unektelig lurt. Problemet mitt er at jeg synes de er ubehagelige å ha på, og at jeg ikke synes det er det minste bedre å vandre rundt barfot inne hos folk, det er greit nok i mitt eget hus, for der vet jeg jo hvor rent det er og at det ikke er noe kliss og slikt, men hos andre … Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 Ballerinasokker på menn er gay, gå barfot da. 1 Lenke til kommentar
Sentenza Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 Pleier å bruke "ballerina-"sokker med skoene mine på sommeren, har alltid et ekstra par "vanlige" sokker i sekken, så hvis jeg plutselig ender opp på besøk hos noen etter skolen bytter jeg bare. Ikke alltid like greit å gå rundt barbent i huset til andre. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 "Kommer du, eller?" "Ja, jeg skal bare ta på meg sokker før jeg går inn hos deg." Høres litt corny ut, tror heller jeg ofrer utseende ved bare å gå rundt i ankelsokker, altså. "Kommer du, eller?" "Ja, jeg skal bare ta på meg sokker før jeg går inn hos deg." Høres litt corny ut, tror heller jeg ofrer utseende ved bare å gå rundt i ankelsokker, altså. Lenke til kommentar
spinkeljaevel Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 å ta på et par nye sokker kan ta så lang tid at det ødelegger vennskap..... <'3 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 Venter fortsatt på skjortene mine fra luxire (De er nå sendt) På tracking fra fedex står det "Clearance instructions from the importer are required. Recommended actions: importer must provide instructions" Hva betyr dette? Må jeg gjøre noe? Har ikke fått noe mail eller annen info, utenom trackingen. Lenke til kommentar
master air Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 Jeg fikk også den meldingen tidligere i uka. Fikk en melding fra fedex om at jeg måtte sende kvittering på varene som var kjøpt. Regner med at jeg får en saftig regning fra fedex om noen uker... Håper bare luxire er villig til å betale noe av den siden de opplyser at duties er inkludert i fraktprisen.. Lenke til kommentar
Benevento Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 Hvor raskt leverer Berg&Berg? Jeg drar hjem fra Bergen til Oslo den 12. juni så greit å vite hvor jeg burde sende pakken. Jeg hadde egentlig tenkt meg et nytt pocket square og belte til eksamensfest den 11, men det er kanskje urealistisk? Prokrastinert på flere områder enn skole merker jeg... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 Jeg fikk også den meldingen tidligere i uka. Fikk en melding fra fedex om at jeg måtte sende kvittering på varene som var kjøpt. Regner med at jeg får en saftig regning fra fedex om noen uker... Håper bare luxire er villig til å betale noe av den siden de opplyser at duties er inkludert i fraktprisen.. Fikk du denne meldingen på e-post? Tviler dog på at luxire betaler noe da de skriver dette på siden sin: Duties: As shirts are shipped for personal use, many countries do not charge duties on them. In case they are charged, they will be billed to the customer directly by Fedex. Lenke til kommentar
master air Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 Fikk SMS, har tidligere fått en del pakker fra fedex så er fullt mulig de har nummeret mitt uavhengig av hva jeg fylte inn på bestillingen. Du kan kontakte dem Fedex å høre hva du burde gjøre, finner kontaktinfo her. Jeg vet at de har skrevet det også, men vet at noen på styleforum har fått tilbake toll fra luxire så sender dem nok en mail når jeg har fått kravet. Skader ikke å høre, og hjelper sikkert at jeg ventet i over 6 uker på at de skulle sy tre skjorter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 Ok, takk! Fint om du kommer med feedback på utfallet anngående toll. Jeg får også trolig en megaregning fra fedex. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå