Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Galvin Green eller, LarsP? Fancy :)

5979995[/snapback]

Oh yes, når bare det beste er bra nok (Galvin Green leverer produkter i særklasse). :)

I know :) Har spilt golf selv, så jeg kjenner til merket ganske så godt! Har for øvrig tenkt til å gjennoppta golfen..hehe..

5981404[/snapback]

Det er bra!

Vi golf gutta må stå på :cool:

Lenke til kommentar
Ser du ikke på shampoo-reklamer eller? If not, you should. :cool:

5981626[/snapback]

Ja, for Head&Shoulders er virkelig noe å skryte av. ;)

Dra til frisøren og skaff deg en god voks (Renati / iDHair MudWax) og en god shampoo som hjelper mot tørr hodebunn. Med en gang man ser noe hvitt i hodebunnen tror alle det automatisk er flass, men problemet kan være så enkelt som tørr hodebunn. Dette gjelder spesielt de som bruker lue / caps (eller berret for vi som er i forsvaret), og bruker denne x-antall timer hver dag. Fikk nemlig en lang forklaring om alt dette sist jeg var hos frisøren. :)

Lenke til kommentar
Du kan starte med å ta en tur innom en frisørsalong. :)

5981692[/snapback]

Jeg skulle ha klippet meg i morges, men klarte av en eller annen merkelig grunn å forsove meg, så det ble dårlig med klipping på meg i dag gitt.. Heldigvis hadde frisøren min surret litt og holdt av en time i morgen til samme tid, slik at jeg kan prøve igjen i morgen :!:

Lenke til kommentar
Til dere som bruker joggesko, kunne dere ha brukt noe slikt til en dress også?

5983672[/snapback]

Aldri i verden. Har 2 par skinnsko i forskjellige farger (sort / lysbrun) som hentes frem når jeg ikler seg dress.

Endret av LarsP
Lenke til kommentar
Til dere som bruker joggesko, kunne dere ha brukt noe slikt til en dress også?

5983672[/snapback]

Spørs hvordan dress og anledning det er, men jeg har da flere par pensko og som jeg kan bruke... Men ja, det skal nevnes at jeg har brukt sneakers til dress flere ganger. :tease:

5984010[/snapback]

Wow..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...