Hei8787 Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Noen her som har LV Keppall? Tenker på den i 45. Vil den være grei som en weekender? Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Hvor mye regn takler en dress? Altså før den er i en sånn forfatning at den bør på rens? Yr melder ca. 0.7-1.7m regn i timen hele morgendagen. Jeg blir ikke å vandre ute lenge, det blir mest i 10 minutter av gangen mellom spisesteder og sånt. Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Hvor mye regn takler en dress? Altså før den er i en sånn forfatning at den bør på rens? Yr melder ca. 0.7-1.7m regn i timen hele morgendagen. Jeg blir ikke å vandre ute lenge, det blir mest i 10 minutter av gangen mellom spisesteder og sånt. Det bør gå helt fint så lenge det ikke er sølevann dom faller fra skyene. Hva skjedde med paraplyen du skulle kjøpe? Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Fant fram en halvlang halvtynn vinterjakke som passer bra over dressen. Skal visst bli en del vind også. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 (endret) Flyttet til skotråden. Endret 16. mai 2014 av JorgenH Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 18. mai 2014 Del Skrevet 18. mai 2014 har noen tips til hettegenser i god kvalitet og utseende? ikke h&m, har ikke så god erfaring med de (annet enn jeans) denne hadde vært perfekt om det ikke var en gigantisk logo bak http://store.hufworldwide.com/collections/fleece/products/triple-triangle-pullover-burgundy Lenke til kommentar
August. Skrevet 18. mai 2014 Del Skrevet 18. mai 2014 Noen her som har LV Keppall? Tenker på den i 45. Vil den være grei som en weekender?Det tror jeg den absolutt vil være. Personlig hadde jeg lagt pengene i en weekender med litt mer klasse og stil over seg, men men. 1 Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 Noen her som har LV Keppall? Tenker på den i 45. Vil den være grei som en weekender?Det tror jeg den absolutt vil være. Personlig hadde jeg lagt pengene i en weekender med litt mer klasse og stil over seg, men men. Ville gått for noe slikt istedenfor: Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 Hvor får man tak i greie chinoshortser? Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 Hvor får man tak i greie chinoshortser? Jeg kjøpte en på Weekday i fjor som jeg er godt fornøyd med. Kostet vel 60 kr, men på tilbud. Tror de ligger på 300 eller noe til vanlig. Lenke til kommentar
St€rk Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 (endret) Følger opp med hvor finner man fine chinobukser, har "vokst" ut av mine beige noe som er kjipt da beige/khaki passer så bra på sommeren. Endret 19. mai 2014 av St€rk Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 Hvor har du skipet de? ___________________ Luxire kanskje? Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 Finnes det noe ok sted å selge klær her i landet?Har noen jakker og en frakk og litt sånn fine ting som jeg har gått lei av. Lenke til kommentar
St€rk Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 Hvor har du skipet de? ___________________ Luxire kanskje? ops, kjipt Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 Finnes det noe ok sted å selge klær her i landet? Har noen jakker og en frakk og litt sånn fine ting som jeg har gått lei av. En kompis fikk solgt store deler av garderoben sin på Finn, til overraskende gode priser! 1 Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 Finnes det noe ok sted å selge klær her i landet? Har noen jakker og en frakk og litt sånn fine ting som jeg har gått lei av. En kompis fikk solgt store deler av garderoben sin på Finn, til overraskende gode priser! Jeg tenkte på et samme. Det er vel ikke stort nok dette landet til at vi har egne steder for sånn slags handel. Lenke til kommentar
August. Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 Følger opp med hvor finner man fine chinobukser, har "vokst" ut av mine beige noe som er kjipt da beige/khaki passer så bra på sommeren. Jeg sverger til NN.07 og Berwich når det gjelder bomullsbukser. Sistnevnte finnes så vidt jeg vet kun på Skabo i Oslo, men nn07 skal man klare å oppdrive over hele landet. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 Følger opp med hvor finner man fine chinobukser, har "vokst" ut av mine beige noe som er kjipt da beige/khaki passer så bra på sommeren. Jeg sverger til NN.07 og Berwich når det gjelder bomullsbukser. Sistnevnte finnes så vidt jeg vet kun på Skabo i Oslo, men nn07 skal man klare å oppdrive over hele landet. Berwich finnes vel også på Ferner Jacobsen, hvis jeg ikke tar helt feil? Lenke til kommentar
August. Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 Følger opp med hvor finner man fine chinobukser, har "vokst" ut av mine beige noe som er kjipt da beige/khaki passer så bra på sommeren.Jeg sverger til NN.07 og Berwich når det gjelder bomullsbukser. Sistnevnte finnes så vidt jeg vet kun på Skabo i Oslo, men nn07 skal man klare å oppdrive over hele landet. Berwich finnes vel også på Ferner Jacobsen, hvis jeg ikke tar helt feil? Det er mulig, er så sjeldent innom der på grunn av drittsekkene som står bak kassen. Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 De har chinos fra Incotex på Høyer på Eger. Forstått det slik at de har meget god kvalitet. De er dritdyre, da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå