Xposure Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 Noen som har forslag til treningsbag? Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 Fant denne, om det er noe hjelp. ca78bd4c639d2662861953d43981b706.jpg Der ja! Front Dart! Lenke til kommentar
KarlChilders Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 Noen som har forslag til treningsbag? Ta en titt i sportsbutikken. 2 Lenke til kommentar
Xposure Skrevet 13. mai 2014 Del Skrevet 13. mai 2014 Noen som har forslag til treningsbag? Ta en titt i sportsbutikken. Mange stygge bager i sportsbutikken. Jeg mener at noen snakket om treningsbager, iallfall bager som egnet seg til å ha treningstøy i, tidligere i tråden. Men jeg husker ikke hvor man kunne finne dem. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 13. mai 2014 Del Skrevet 13. mai 2014 Tanker om Barbour Ashby? Prøvde en Barbour hos Follestad for litt siden. Den var ganske lang, men passet greit. Det var et eller annet som ikke stemte helt, så ble til at jeg droppet den. Husker ikke hva den het da Tror den lå til 5k Men hva tenker dere om Ashby? Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 13. mai 2014 Del Skrevet 13. mai 2014 Tanker om Barbour Ashby? Prøvde en Barbour hos Follestad for litt siden. Den var ganske lang, men passet greit. Det var et eller annet som ikke stemte helt, så ble til at jeg droppet den. Husker ikke hva den het da Tror den lå til 5k Men hva tenker dere om Ashby? Synes den er fin. Vurderer selv. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 Tanker om Barbour Ashby? Prøvde en Barbour hos Follestad for litt siden. Den var ganske lang, men passet greit. Det var et eller annet som ikke stemte helt, så ble til at jeg droppet den. Husker ikke hva den het da Tror den lå til 5k Men hva tenker dere om Ashby? Tanker om Barbour Ashby? Prøvde en Barbour hos Follestad for litt siden. Den var ganske lang, men passet greit. Det var et eller annet som ikke stemte helt, så ble til at jeg droppet den. Husker ikke hva den het da Tror den lå til 5k Men hva tenker dere om Ashby? Synes den er fin. Vurderer selv. Har Barbour Ashby, er en slimmere modell av Bedale. Follestad har Ashby i butikk btw. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 (endret) Da skal jeg prøve den Takketakk Edit: Tanker om Barbour Ashby? Prøvde en Barbour hos Follestad for litt siden. Den var ganske lang, men passet greit. Det var et eller annet som ikke stemte helt, så ble til at jeg droppet den. Husker ikke hva den het da Tror den lå til 5k Men hva tenker dere om Ashby? Tanker om Barbour Ashby? Prøvde en Barbour hos Follestad for litt siden. Den var ganske lang, men passet greit. Det var et eller annet som ikke stemte helt, så ble til at jeg droppet den. Husker ikke hva den het da Tror den lå til 5k Men hva tenker dere om Ashby? Synes den er fin. Vurderer selv. Har Barbour Ashby, er en slimmere modell av Bedale. Follestad har Ashby i butikk btw. Vet du om de har den på Strømmen? Endret 14. mai 2014 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
KKake Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 Ashby er fin, har en selv. Men skulle jeg valgt en voksjakke på nytt, ville jeg kanskje ikke gått for Ashby, da den har nylon(?)-foring i ermene, som fort blir klamt om man er i aktivitet eller været plutselig blir en del varmere. Litt smånasty med våte armer. Men for alt jeg vet, så kan det bare være meg som opplever det problemet. Du kan også sjekke ut Filson, som har en del kule voksjakker, evt. Ætt om du har masse penger og er patriotisk. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 Da skal jeg prøve den Takketakk Edit: Tanker om Barbour Ashby? Prøvde en Barbour hos Follestad for litt siden. Den var ganske lang, men passet greit. Det var et eller annet som ikke stemte helt, så ble til at jeg droppet den. Husker ikke hva den het da Tror den lå til 5k Men hva tenker dere om Ashby? Tanker om Barbour Ashby? Prøvde en Barbour hos Follestad for litt siden. Den var ganske lang, men passet greit. Det var et eller annet som ikke stemte helt, så ble til at jeg droppet den. Husker ikke hva den het da Tror den lå til 5k Men hva tenker dere om Ashby? Synes den er fin. Vurderer selv. Har Barbour Ashby, er en slimmere modell av Bedale. Follestad har Ashby i butikk btw. Vet du om de har den på Strømmen? Follestad Akersgaten har pleid å ha den inne, ihvertfall. Kan ikke huske å ha sett den på Strømmen, men så har jeg sikkert ikke vært der siden desember heller. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 Filson så jo greie ut, men vil prøve jakken først Er en stund siden jeg var på Strømmen selv, så får vel ta turen innom. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 Da skal jeg prøve den Takketakk Edit: Tanker om Barbour Ashby? Prøvde en Barbour hos Follestad for litt siden. Den var ganske lang, men passet greit. Det var et eller annet som ikke stemte helt, så ble til at jeg droppet den. Husker ikke hva den het da Tror den lå til 5k Men hva tenker dere om Ashby? Tanker om Barbour Ashby? Prøvde en Barbour hos Follestad for litt siden. Den var ganske lang, men passet greit. Det var et eller annet som ikke stemte helt, så ble til at jeg droppet den. Husker ikke hva den het da Tror den lå til 5k Men hva tenker dere om Ashby? Synes den er fin. Vurderer selv. Har Barbour Ashby, er en slimmere modell av Bedale. Follestad har Ashby i butikk btw. Vet du om de har den på Strømmen? De har den på strømmen . Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 Knall! Mulig det blir oilskin på meg da. Lønner seg å vente til den rette jakken dukker opp Lenke til kommentar
SuperTrym Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 Er det mulig å vokse en ren bomullsjakke? Har en eldre norsk militærjakke fra 50 tallet, som jeg gjerne kunne tenkt å gjøre litt mer vanntett? Isåfall, vil voks som du bruker til f.eks barbour oilskin funke? Lenke til kommentar
cppdude Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 Noen som har forslag til en i-siste-liten trench eller raincoat? Ser ut til at det blir en fuktig nasjonaldag... Lenke til kommentar
KKake Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 Er det mulig å vokse en ren bomullsjakke? Har en eldre norsk militærjakke fra 50 tallet, som jeg gjerne kunne tenkt å gjøre litt mer vanntett? Isåfall, vil voks som du bruker til f.eks barbour oilskin funke? Det lar seg gjøre. Tror det er en fordel å bruke hard voks ála Fjällräven Greenland Wax eller Otter Wax, da jeg ser for meg Barbour sin voks kan trekke igjennom stoffet og på innsiden av jakken, noe som smitter over på klærene under. Lenke til kommentar
LasH Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Hei! Trenger en skjorte og et slips til dressen min før 17 mai(siste liten..). Bor i Stavanger, og er ikke så kjent med butikkene her i byen. Hvor kan en handle en skjorte samt slips, med OK kvalitet til en grei pris? Helst så billig så mulig. Dressen er forresten mørk marineblå, noen som har forslag til farge på skjorte og slips?På forhånd, takk! Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Hei! Trenger en skjorte og et slips til dressen min før 17 mai(siste liten..). Bor i Stavanger, og er ikke så kjent med butikkene her i byen. Hvor kan en handle en skjorte samt slips, med OK kvalitet til en grei pris? Helst så billig så mulig. Dressen er forresten mørk marineblå, noen som har forslag til farge på skjorte og slips? På forhånd, takk! Får du ikke sånt til en billig penge hos H&M på Arkaden eller Dressmann som vel er i samme kjøpesenter? Lenke til kommentar
LasH Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 @dag1234: Var inne på tanken, men har ikke handlet på H&M eller Dressmann på mange år, og var litt skeptisk til kvaliteten(som sagt så er jeg ikke ute etter høyeste kvalitet, men må jo se OK ut). Men kan alltids ta en tur innom. Om jeg ikke finner noe der, så får jeg heller koste på meg en litt bedre skjorte samt slips. Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Du har alltids mulighet til å gå på Rolfsen og Geddon og betale i dyre dommer for medium kvalitet. Eller Made with Hart om du er ute etter en twist på det tradisjonelle. Men der må du også punge ut. Så har du Roan, sikkert bra, men neppe billig. Select i gamle Aftenblad-huset hører jeg ungdommen snakker bra om, men har ikke vært der selv. Kanskje du skulle stikke innom der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå