Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Nå vet jeg ikke hva du liker av farger og slikt, men det er mange kule i samme SB serien som de jeg postet tidligere. Nike airforce 1 i lows har også mye fete farger.

Nike Dunk Low Pro SB

"Tiffany"

050830.jpg

"Homer"

DSCF0392.JPG

"Rayguns" i sort og hvitt

img02303087.jpg

Dunk_Low_SB_Raygun_Away_002.jpg

For de litt mer ekstreme har Bape gitt ut en del syke colourways i Marvel serien. De har kopiert Nike AF1 low og erstattet Nike logoen med Star og swooshen med en stjerne-swoosh.

Bape Marvel series

"Ironman"

eb_1.JPG

"Captain America"

b4_1.JPG

"Hulk"

marvelxbape.jpg

"Cyclops"

6c_1.JPG

"Thor"

backofshoe.jpg

I tillegg finnes det Supermans, Silver Surfer og The Human Torch, men de er enda drøyere fargemessig enn de jeg har postet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
utelukkendende nettet. de er limited så de er ikke å få tak i utenlandske butikker lenger heller. vær obs på mye fake versjoner som er utrolig like!

5979121[/snapback]

Okey, og det er ingen nettbutikker som fører de heller, så jeg må altså handle fra privatpersoner?

:hrm:

Lenke til kommentar
Jeg skjønner :) Skal se om jeg ikke får tatt turen innom den da ja.. Regner med at butikken ligger i samme gata som Replay, Peak, Armani osv...?

5978782[/snapback]

Nei, den ligger ikke i samme gate. Det ligger en ZARA-butikk på stedet som heter Stureplan (også kalt Svampen rundt der). Det ligger også en ZARA-butikk i området rundt NK hvis jeg ikke tar helt feil. :)

Lenke til kommentar
OShea: Når du går oppover Birger Jarlsgatan er Biblioteksgt. gaten som går parallelt. Gå til venstre ved Louis Vuitton butikken så havner du ikke så langt unna Armani. :)

5978902[/snapback]

Okei :) Men det var ikke spesielt Armani-butikken jeg siktet til da, hehe, tror vel det var ZARA jeg lurte på hvor lå, men takk uansett :)

Nei, den ligger ikke i samme gate. Det ligger en ZARA-butikk på stedet som heter Stureplan (også kalt Svampen rundt der). Det ligger også en ZARA-butikk i området rundt NK hvis jeg ikke tar helt feil. :)

Okei. Forhåpentligvis er den ikke så altfor vanskelig å finne frem til.. Hehe. Blir sikkert litt lettere når man først er i byen, og ikke slik som nå, da jeg ikke har vært der på en goooood stund.. ;)

Lenke til kommentar
Okey, og det er ingen nettbutikker som fører de heller, så jeg må altså handle fra privatpersoner?

:hrm:

5979140[/snapback]

ingen nettbutikker som jeg vet om fører de skoa... de som har dem har en tendens til å holde godt fast på dem og. Jeg vet de selges på ebay, men med mindre selger har kvittering på dem evt. veldig detaljerte bilder og selger med esken tar jeg personlig ingen sjanser... En kamerat av meg som også samler betalte 150USD for et par av disse på ebay og fikk en dårlig kinesisk kopi, han sendte en mail for å klage men selgeren hadde forduftet... :no:

Lenke til kommentar

Takker for forslag Sneakerholic. Men, vet du av noen gode nettbutikker (ikke ebay) som sender til Norge (gratis frakt over 75$?). Eller er det noen gode skobutikker i Trondheim?

Jeg er ute etter fete sko, ikke samlerobjekter. :)

Endte forresten opp med en ny windbreaker i dag:

bradblacklarge09092005.jpg

(Tror det iallefall var den her)

Endret av LarsP
Lenke til kommentar
Takker for forslag Sneakerholic. Men, vet du av noen gode nettbutikker (ikke ebay) som sender til Norge (gratis frakt over 75$?). Eller er det noen gode skobutikker i Trondheim?

Jeg er ute etter fete sko, ikke samlerobjekter. :)

5979791[/snapback]

det er faktisk noe fett på mercur

Lenke til kommentar

Er nok ikke alle som er like gode på å vaske slike ting tror jeg. Må vel være det eneste jeg kan se som grunn :shrug: Om det var dèt som var det flaue da..

Edit: Tenkte på å kjøpe genser/jakke av "Moods of Norway - Trond Erik" (hvit, med grønn blomst på ryggen). Fyren i butikken ga meg en ~fin pris på 900,- noe som kanskje er rettferdiggjort i hue mitt da denne gensern blir nesten som et plagg bare for å ha på seg.. Eller er det liksom en en ordentlig "bruk-hele-tiden" genser.. Tynn løsjakke tenker jeg nesten på..

Endret av daniel_984
Lenke til kommentar
Galvin Green eller, LarsP? Fancy :)

5979995[/snapback]

Oh yes, når bare det beste er bra nok (Galvin Green leverer produkter i særklasse). :)

LarsP: footloose øverst på mercur og sneaker i Dronningens g 20 er trondheims eneste gode sneakerbutikker i mine øyne. sjekk dem ut!

5980010[/snapback]

Den er grei. Skal sjekke litt etter jobb i morgen.

Lenke til kommentar
hvilken by er det snakk om killerquo? oslo har de soleservice, stress og grim som jeg vet om. skoa er ganske vanlig så du finner den nok også i mindre spesialiserte butikker

5980213[/snapback]

Asker/Oslo, takk :p men så var det pris også, da...mener å ha sett noe mellom 500 og 700, men er ikke sikker på hva som stemmer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...