Anti LFC Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 Skal flytte hjem fra USA snart, og må sende en del klær/diverse andre ting hjem i forveien i posten. Noen som vet hvordan jeg kan merke pakkene for å slippe å betale MVA? Anslår totalverdien til mellom 15-20K, men mye av det er jo kjøpt i Norge. Kan jo ikke merke pakken med verdi til $0 heller, for da ligger jeg dårlig ann i forhold til forsikring hvis pakken skulle bli borte... Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 Det finnes en ordning hvor du kan sende til som flyttegods. Søk det opp hos Tollvesenet. Usikker på hvordan det fungerer dog. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 Noen som har prøvd buksene fra suitsupply? Har prøvd stone cargo. Skuffet stort. Følte meg som en sportsfisker. Store størrelser. Ok kvalitet til prisen. Ok. Blir ikke cargo på meg, så da regner jeg med at det går greit Lenke til kommentar
Sentenza Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 Hvordan er denne kombinasjonen for 17. mai-dress? Ganske lys grå dress Hvit skjorteMarineblått tynt ull-slipsRødt lommetørkleBrunt belteMarineblå sokker, ca. samme farge som slipset (tabu å matche?).Brune sko, ikke veldig lyse, eller veldig mørke. Tobacco calfTre ting jeg tenkte på jeg kunne eventuelt forandre. -Bytte ut hvit skjorte med lyseblå -Bytte lommetørkle med et som matcher skjorten, eventuelt droppe.-Bruke grå/svarte sokkerDressen ligner ganske mye på denne, skoene og beltet mitt er kanskje hakket mørkere. Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 Ville ha vært veldig forsiktig med et rødt PS i alle fall, man skal ha litt peiling for å få det til å funke med den komboen der. Ellers hører det greit ut! Lenke til kommentar
cppdude Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Bestilte slips og div. fra Chipp2 på Tirsdag ettermiddag, fikk pakken nå klokken 11. Må være den raskeste USA leveringen jeg har opplevd til nå Forøvrig flotte slips! 1 Lenke til kommentar
-sebastian- Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Alltid like gøy å få pakke. DHL imponerer; sko bestilt sent onsdags ettermiddag, og kommer på døren i dag.Som mitt første par finere sko, må jeg si meg mektig imponert over finish og følelse. Hyggelig at de sendte med en boks skokrem. For ikke å spamme bildetråden med kliss like bilder av Loake Cannon (jf. Jørgen), sparer jeg meg til jeg får brukt de i et helt antrekk (17. mai?). Som forhåpentligvis er av interesse her for noen. 1 Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Alltid like gøy å få pakke. DHL imponerer; sko bestilt sent onsdags ettermiddag, og kommer på døren i dag. Som mitt første par finere sko, må jeg si meg mektig imponert over finish og følelse. Hyggelig at de sendte med en boks skokrem. For ikke å spamme bildetråden med kliss like bilder av Loake Cannon (jf. Jørgen), sparer jeg meg til jeg får brukt de i et helt antrekk (17. mai?). Som forhåpentligvis er av interesse her for noen. Ja, det blir kjekt å se dem på. 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 (endret) Jeans og blazer? Er det no go? Bilde kommer om to. Edit: Jeg tror jeg driter i det jeg. Endret 9. mai 2014 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Tenkte å kjøpe et mørkeblått slips (grå dress, lyseblå skjorte), men gikk før jeg fikk handlet noe. Selgeren skulle på død og liv pushe på meg et slips som var så "gøyalt". Det vil si enten brunt eller aprikos fordi "det var noe ikke alle andre har": Vel, alle andre går ikke i one piece heller, men det betyr ikke at jeg gjør det. 4 Lenke til kommentar
-sebastian- Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Etter min erfaring pleier ansatte i disse mainstream-butikkene oftere irritere enn faktisk gi noe konstruktiv hjelp. Butikker som er eneste i sitt slag, hvor man gjerne blir kjent med vedkommende, er gjerne annerledes. Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Det som er problemet når man jobber i slike butikker er at hvermansen ofte ikke ser at det som er nøytralt, klassisk og enkelt er veldig pent, heller tvert imot. Men man burde selvfølgelig klare å lese kundene og skjønne når det kommer inn en kunde som har peiling. Prøver ikke å påstå at mye av skylden ikke ligger på udugelige ansatte også. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Jeg må lappe et par bukser og tror det kune blitt fett med lapper i camo. Noen som vet hvor man kan få tak i noe sånt? Lenke til kommentar
spinkeljaevel Skrevet 10. mai 2014 Del Skrevet 10. mai 2014 Vel, det er litt merkelige materialer å jobbe med for å bli fett, men du har kaldpressing, kjerning og oppvarming du kan prøve ut.Sånn. Over 1 i promille-kommentaren er ferdig. Sorry.Det enkleste er muligens å se om Fretex eller UFF(?) har noe gamle militærklær du kan klippe i. 1 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 10. mai 2014 Del Skrevet 10. mai 2014 (endret) Husk å kneppe skjorte helt opp da gutta, det er nemlig det mest trendy. Hvis du ikke gjør det blir Minmote-Sonia lei seg. Endret 10. mai 2014 av Herr Brun 2 Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 10. mai 2014 Del Skrevet 10. mai 2014 Satt da ikke så veldig godt den skjorta til Solbakken, han kunne hatt en kragestørrelse mindre, og ermene på jakka er for lange, mens buksene ser for trange ut. 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 10. mai 2014 Del Skrevet 10. mai 2014 Var på skoleball i går, og kan melde om at Minmote-Sonja hadde vært svært fornøyd med antrekkene deres For de var nemlig veldig trendy mtp. skjorter Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 11. mai 2014 Del Skrevet 11. mai 2014 Noen som vet hvor lang tid Suit Supply sin levering pleier å ta? Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 11. mai 2014 Del Skrevet 11. mai 2014 Noen som vet hvor lang tid Suit Supply sin levering pleier å ta? Pleier å ta 2 dager for meg, sender med budbil på døra, så går raskt. Maks 3 dager, bestiller du søndag kveld har du det før 17 mai. 2 Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 11. mai 2014 Del Skrevet 11. mai 2014 Pleier å ta 2 dager for meg, sender med budbil på døra, så går raskt. Maks 3 dager, bestiller du søndag kveld har du det før 17 mai. Hehe, gjennomskuet! Takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå