Anti LFC Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Brødrene johannessen ved bruhodet og M.A.S på strandtorget. Ellers er det stort sett Jekta Storsenter som gjelder. Lenke til kommentar
Ansiktets fjes Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Takk, da skal jeg sjekke det ut til helgen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 net-a-porter.com farfetch.com yoox.com www.luisaviaroma.com Takk. Det var jo fryktelig dyrt da, så de sidene ble fort uaktuelle. Er dette normale priser for dere her inne? Tror jeg finner bedre utvalg ute i vanlige butikker, egentlig. Lenke til kommentar
cppdude Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 (endret) Hvordan er det med Pediwear og Herring shoes når det kommer til frakt og fortollingsgebyr? Kan ikke finne noen info om hvem de bruker til frakten...tenkte å kanskje kjøpe et par Barker sko. edit: Glem det, ser ut til at jeg har spurt om det samme i fjor Endret 4. mai 2014 av cppdude Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 net-a-porter.com farfetch.com yoox.com www.luisaviaroma.com Takk. Det var jo fryktelig dyrt da, så de sidene ble fort uaktuelle. Er dette normale priser for dere her inne? Tror jeg finner bedre utvalg ute i vanlige butikker, egentlig. asos.com Kommer ikke på noen andre "samlebutikker". Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 asos.com Kommer ikke på noen andre "samlebutikker". Det ble litt for billig igjen, synes jeg. Kan ikke være så god kvalitet på klærne? Det var ikke helt min stil heller. Litt dumt at det omtrent bare er menn som henger her. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 asos.com Kommer ikke på noen andre "samlebutikker". Det ble litt for billig igjen, synes jeg. Kan ikke være så god kvalitet på klærne? Det var ikke helt min stil heller. Litt dumt at det omtrent bare er menn som henger her. Asos sine egne klær har nok ikke god kvalitet, men de har jo alt fra marc by marc jacobs til rag & bone der inne. Så det varierer veldig i prisklasse, og de dekker det meste utenom haute couture. Det hadde også vært lettere om du kunne nevnt hvilken stil du har/er ute etter. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 net-a-porter.com farfetch.com yoox.com www.luisaviaroma.com Takk. Det var jo fryktelig dyrt da, så de sidene ble fort uaktuelle. Er dette normale priser for dere her inne? Tror jeg finner bedre utvalg ute i vanlige butikker, egentlig. Du kan finne mye billig hos yoox.com, men jeg er enig at hos de andre sidene så er mange av produktene ganske dyre. Du kan prøve topshop.com, riverisland.com og misselfridge.com som er mye billigere. Lenke til kommentar
-sebastian- Skrevet 5. mai 2014 Del Skrevet 5. mai 2014 (endret) Til dere som har sko fra Loake, hvordan er størrelsen i forhold til for eksempel docksides? Usikker på hvilken jeg skal bestille. 43 i seilersko passer fint. Er snakk om Cannon, så F-bredde (takk Henrik), vel! Endret 5. mai 2014 av -sebastian- Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 5. mai 2014 Del Skrevet 5. mai 2014 Cannon er på Capital-lesten, F er bredden på skoen. Capital i UK 9.5 passer meg veldig godt. Docksidene mine er i US 10.5/UK 10/EU 44.5, som det står skrevet, men normalt tilsvarer US 10.5 en UK 9.5, så ville gått med vanlig UK-størrelse. Lenke til kommentar
-sebastian- Skrevet 5. mai 2014 Del Skrevet 5. mai 2014 Lett å gå i surr når Loake og Sebago har ulik oppfattelse av hvilken EU-størrelse som tilsvarer en gitt UK-størrelse. Ut i fra det du sier burde altså 8 passe meg bra, når seilerskoene er 8.5. Kommer til å få mareritt om at skoene kommer og er helt feil i størrelsen. Haha. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 Til dere som har sko fra Loake, hvordan er størrelsen i forhold til for eksempel docksides? Usikker på hvilken jeg skal bestille. 43 i seilersko passer fint. Er snakk om Cannon, så F-bredde (takk Henrik), vel! Jeg pleier å bruke 9.5 i alt (Converse osv). Måtte ned i 9 i Cannon. Også 9 i Loake Jack. Lenke til kommentar
JimShorts Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 (endret) Hvilke slipsfarger passer best til lyseblå skjorte/hvit skjorte til sommermånedene? Jeg har mista slipsene mine etter at jeg flyttet, gitt. Om det har noe å si så er arrangementet avslutningsseremoni på høyskole. Endret 7. mai 2014 av JimShorts Lenke til kommentar
cppdude Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 Bestilte et par Grenadine slips fra Chipp2 i går, noen andre her som har gjort det samme? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 Har to grenadines fra chipp2 og er veldig fornøyd med begge. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 asos.com Kommer ikke på noen andre "samlebutikker". Det ble litt for billig igjen, synes jeg. Kan ikke være så god kvalitet på klærne? Det var ikke helt min stil heller. Litt dumt at det omtrent bare er menn som henger her. Nelly.com http://www.lookbookstore.co/ Handler ikke så mye på nett selv, men har hvertfall god erfaring med disse to. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 Noen som har prøvd buksene fra suitsupply? Lenke til kommentar
-sebastian- Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 Cannons og trær bestilt. Sånn kan det gå når man kjeder seg på lesesalen... 1 Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 Noen som har prøvd buksene fra suitsupply? Har prøvd stone cargo. Skuffet stort. Følte meg som en sportsfisker. Store størrelser. Ok kvalitet til prisen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå