Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Klarer du seriøst ikke å finne ut det selv? Er jo av det enkleste å matche med....

 

Det Haawy prøver å si er at det er veldig mye som går til helfarget grå dress. Det er heller i skjorte-slips-tørkle-kombinasjonen man surrer det til. Mladics forslag er solide.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hvordan er størrelsene på suitsupply, hva tilsvarer 42 i buksene ?

Størrelsene på bukser er ihvertfall etter min erfaring enorme. Brukte to forsøk uten å klare å finne riktig størrelse. Jeg måtte ihvertfall tre størrelser ned. Jeg vil anbefale å prøve i butikk, selv om jeg forstår at det nok ikke er så lett.

 

 

 

Jeg skal til Roma. Er det noen som har tips til butikker jeg bør besøke?

 

Er på jakt etter litt diverse. Blazer, chinos, accessories, sko, skjorter og sikkert andre ting og.

 

-

Takk, solid svar!

Endret av Jostein K.
Lenke til kommentar

 

Jeg skal til Roma. Er det noen som har tips til butikker jeg bør besøke?

 

Er på jakt etter litt diverse. Blazer, chinos, accessories, sko, skjorter og sikkert andre ting og.

 

Det er også noen klesbutikker til høyre for Termini, når du kommer ut fra stasjonen, i strøket rundt St Maria Maggiore. Men disse har ikke samme kvalitet som butikkene i via Condotti - og heller ikke samme prisene.

 

Det gjelder i Roma som ellers å se etter salg, da kan du gjøre kupp. Men husk at romerne er råe selgere og tar ikke alltid et nei for et nei, og de kan godt bli sure om du ikke handler hos dem.

 

Disse butikkene ved Termini, ser du de med en gang du kommer ut fra stasjonen eller må du lete litt?

Lenke til kommentar

 

 

Jeg skal til Roma. Er det noen som har tips til butikker jeg bør besøke?

 

Er på jakt etter litt diverse. Blazer, chinos, accessories, sko, skjorter og sikkert andre ting og.

 

Det er også noen klesbutikker til høyre for Termini, når du kommer ut fra stasjonen, i strøket rundt St Maria Maggiore. Men disse har ikke samme kvalitet som butikkene i via Condotti - og heller ikke samme prisene.

 

Det gjelder i Roma som ellers å se etter salg, da kan du gjøre kupp. Men husk at romerne er råe selgere og tar ikke alltid et nei for et nei, og de kan godt bli sure om du ikke handler hos dem.

 

Disse butikkene ved Termini, ser du de med en gang du kommer ut fra stasjonen eller må du lete litt?

 

 

Jeg husker ikke adressene, men det er bare tre,fire kvartal fra Termini til Santa Maria Maggiore, og butikkene lå i mellom der.

Via Nationale er heller ikke langt unna, da tar du bare rett frem når du kommer ut av Termini så kommer du dit etter fire, fem kvartal og en liten park. Via Nationale starter på Piazza Repubblica, og går til venstre når du kommer ut fra stasjonen.

 

https://www.google.no/maps/dir/Piazza+della+Repubblica,+Roma,+Italia/Roma+Termini,+Italia/St.+Maria+Maggiore,+Piazza+di+S.+Maria+Maggiore,+42,+00100+Roma,+Italia/@41.9004379,12.4951961,16z/data=!3m1!4b1!4m20!4m19!1m5!1m1!1s0x132f61a617a0582f:0x1c85f790c88af219!2m2!1d12.4960035!2d41.9025584!1m5!1m1!1s0x132f61a3e528cfbd:0xd1608dabaf6565b7!2m2!1d12.502005!2d41.901556!1m5!1m1!1s0x132f61a4db7d30d7:0xf7b354fb8f8c357a!2m2!1d12.498837!2d41.897367!3e2

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Takk for svar! Dumt spørsmål, men må skotrær kjøpes utenom? Ser at det sitter et par i på bildet, uten at det nevnes noe ellers. :)

 

Hvis du kjøper fra Herring og kjøper deres "egne" skomodeller så kan du bruke koden "HSAB" for å få med et par gratis skotrær. Med andre så må du kjøpe det. Søk på Herring etter "tree" eller lignende så får du en del treff.

Lenke til kommentar

Har bare hatt en ordre fra Herring, men flere fra Pediwear. Vet ikke om Herring har det samme opplegget, men ved mitt første av Loake hos Pediwear, fulgte det med et ark i skoesken. Hvor det så stod i brevet at jeg har blitt medlem i "Loake Shoe Club" eller noe slikt.

Så ved alle de kjøpene jeg har hatt hos Pediwear i ettertid, har jeg fått -20% på alt fra Loake, samt gratis skotrær når kjøpet er over en viss sum :)

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...