dag1234 Skrevet 26. april 2014 Del Skrevet 26. april 2014 Hva gjør man egentlig om det regner på en dag som 17. mai og man bruker dress? Har ikke erfaring med stivpyntede regnværsdager Kan man ha en lett jakke over dressjakken? I såfall, kan den jeg viste over her være en passende jakke? Du bruker en regnjakke av typen frakk. Det ser ikke fint ut å ha fritidsjakke over en dress, det er stilblanding. Her ser du en klassisk rainmac, elegant og praktisk, paraply hører med: 1 Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 26. april 2014 Del Skrevet 26. april 2014 Jeg kjøpte meg en Scorched Whangee Umbrella Fra Fox Umbrellas for de situasjonene: 5 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 Hva gjør man egentlig om det regner på en dag som 17. mai og man bruker dress? Har ikke erfaring med stivpyntede regnværsdager Kan man ha en lett jakke over dressjakken? I såfall, kan den jeg viste over her være en passende jakke? Du bruker en regnjakke av typen frakk. Det ser ikke fint ut å ha fritidsjakke over en dress, det er stilblanding. Her ser du en klassisk rainmac, elegant og praktisk, paraply hører med: Rainmac-Menswear.jpg Jeg er ikke den høyeste i verden (ca. 165cm) så jeg føler jeg forsvinner litt i ting som frakker o.l. Man bør vel ruve litt mer over bakken før man bruker frakklignende plagg? Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 Nei, tror ikke du forsvinner i en frakk hvis du bruker riktig størrelse. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Hva gjør man egentlig om det regner på en dag som 17. mai og man bruker dress? Har ikke erfaring med stivpyntede regnværsdager Kan man ha en lett jakke over dressjakken? I såfall, kan den jeg viste over her være en passende jakke? Du bruker en regnjakke av typen frakk. Det ser ikke fint ut å ha fritidsjakke over en dress, det er stilblanding. Her ser du en klassisk rainmac, elegant og praktisk, paraply hører med: Rainmac-Menswear.jpg Jeg er ikke den høyeste i verden (ca. 165cm) så jeg føler jeg forsvinner litt i ting som frakker o.l. Man bør vel ruve litt mer over bakken før man bruker frakklignende plagg? Når det kommer til frakker er det ofte også ekstremt lett å få lagt opp lengden, så ser ikke noe problemer whatsoever. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Tips til jakker for sommeren ? Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Tips til jakker for sommeren ? M-65, f. eks? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Funderte vel egentlig mer på noe ala Johnny Love Hopkins 001 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Du bruker en regnjakke av typen frakk. Det ser ikke fint ut å ha fritidsjakke over en dress, det er stilblanding. Her ser du en klassisk rainmac, elegant og praktisk, paraply hører med: Finnes det egentlig en regel for hvor lang frakken skal være? Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Du bruker en regnjakke av typen frakk. Det ser ikke fint ut å ha fritidsjakke over en dress, det er stilblanding. Her ser du en klassisk rainmac, elegant og praktisk, paraply hører med: Finnes det egentlig en regel for hvor lang frakken skal være? Ja, og disse styres vel mye av moten. Det vanligste er til midt på låret etter like under knærne. Lenke til kommentar
August. Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Hva mener dere om en dobbeltspent lin-blazer med beige chinos på 17 mai? Er ingen formelle settinger jeg skal delta på i år, bare litt byvandring på dagen. Lenke til kommentar
-sebastian- Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 Hva mener dere om en dobbeltspent lin-blazer med beige chinos på 17 mai? Er ingen formelle settinger jeg skal delta på i år, bare litt byvandring på dagen. Innafor. Med nypussa sko og et fint slips ser du nok bedre ut enn de fleste uansett... Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 (endret) Jeg skal til Roma. Er det noen som har tips til butikker jeg bør besøke? Er på jakt etter litt diverse. Blazer, chinos, accessories, sko, skjorter og sikkert andre ting og. Endret 29. april 2014 av Jostein K. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 Jeg skal til Roma. Er det noen som har tips til butikker jeg bør besøke? Er på jakt etter litt diverse. Blazer, chinos, accessories, sko, skjorter og sikkert andre ting og. Er altfor lenge siden jeg har vært i Roma nå, men ville prøvd SF - https://www.google.no/search?q=styleforum+shopping+in+rome+site:www.styleforum.net&es_sm=122 1 Lenke til kommentar
cppdude Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 Hva er de beste (dress) skjortene i 1000-1200 kr klassen man får kjøpt her i Norge? Lenke til kommentar
Populært innlegg dag1234 Skrevet 29. april 2014 Populært innlegg Del Skrevet 29. april 2014 Jeg skal til Roma. Er det noen som har tips til butikker jeg bør besøke? Er på jakt etter litt diverse. Blazer, chinos, accessories, sko, skjorter og sikkert andre ting og. Via Condotti er stedet for de eksklusive herreklær, og de andre gatene som går ut fra Spansketrappene, samt strøket som går frem mot Trevifonten har flere sko- og klesbutikker. På selve Spanskeplassen er det gode hansker å få kjøpt, hos Sermoneta. Hvis du fortsetter ned via Condotti kommer du til via del Corso (som er kjedebutikkgata, ala Oxfordstreet) er det mange artige butikker. Ikke langt unna har du Pantheon. Like bak er det noen fine butikker, ikke minst Gammarelli, pavens skredder. Der kan du få deg prestekjole, fine strømper og en liten pavehatt. Kjekt å ha fått med seg, om ikke annet som en kuriositet. Kan minne om en engelsk skreddersjappe. I en av smågatene der skal også Tombolini ligge, men jeg har bare hørt om denne butikken, ikke besøkt den selv. Og der er andre, mer eksklusive klesbutikker i gatene rundt plassen der. Noen selger skjerf og den slags. Via Nationale og i sidegatene har også en del mindre butikker, men de er ikke av samme utvalg og kvalitet som i området mellom Pantheon og Spansektrappene. Det er også noen klesbutikker til høyre for Termini, når du kommer ut fra stasjonen, i strøket rundt St Maria Maggiore. Men disse har ikke samme kvalitet som butikkene i via Condotti - og heller ikke samme prisene. Det gjelder i Roma som ellers å se etter salg, da kan du gjøre kupp. Men husk at romerne er råe selgere og tar ikke alltid et nei for et nei, og de kan godt bli sure om du ikke handler hos dem. 10 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 Hvordan er størrelsene på suitsupply, hva tilsvarer 42 i buksene ? Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 (endret) mye bra! Wow, virkelig god post! Denne skal jeg lagre, da det mest sannsynlig blir Romatur til høsten. Takk : ) Endret 30. april 2014 av DexterMorgan Lenke til kommentar
Coa Skrevet 1. mai 2014 Del Skrevet 1. mai 2014 Grei kombo? Lyseblå skjorte og grått ullslips. Føler det er noe som skurrer, men klarer ikke å sette fingeren på det Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 1. mai 2014 Del Skrevet 1. mai 2014 Grei kombo? Lyseblå skjorte og grått ullslips. Føler det er noe som skurrer, men klarer ikke å sette fingeren på det 1111124.JPG Synes kragesnippene sitter veldig tett, samtidig som at ullslipset ser litt smalt ut. Slipsknuten er heller ikke sånn voldsomt pen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå