Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva synes dere her inne om trench coats til bruk når det ikke regner? Men til dager som f eks det var i Oslo i dag? (Sol, relativt varmt og litt vind) Og evt til jeans også. Er nemlig på utkikk etter en vår jakke og fant en fin treanch coat, men er litt usikker på hvor bra det passer med et slikt bruksmønster. Noen eventuelle tips til vårjakker? Kunne egentlig tenkt meg noe som ligner en på jakken under bare litt kortere

Edit:

Legger ved et referanse bilde av en som lignet på den jeg prøvde (Lengdemessig ol, men med litt større knapper)

8291069.jpg

Endret av dTd
Lenke til kommentar

Elendig utvalg i verden, hvorfor tar butikken kun inn 2 typer vår-/sommerjakke med hette?! DET REGNER OM SOMMEREN OGSÅ FFS!

Det nærmeste jeg kom var en fra Jack & Jones (Robert Jacket), men var ikke helt fornøyd med passformen (liker jakkene mine litt "slim").

Bertoni hadde en med perfekt passform, men kun i svart og diesel-blå.

Lenke til kommentar

Elendig utvalg i verden, hvorfor tar butikken kun inn 2 typer vår-/sommerjakke med hette?! DET REGNER OM SOMMEREN OGSÅ FFS!

Det nærmeste jeg kom var en fra Jack & Jones (Robert Jacket), men var ikke helt fornøyd med passformen (liker jakkene mine litt "slim").

Bertoni hadde en med perfekt passform, men kun i svart og diesel-blå.

Glem de, ser ut til at Lazio fra Selected Homme passer meg bedre.

Hva tycks?

selected-homme-lazio-jakke.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...