Totenkopf Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 Disse fungerer bra for min del: http://www.norseprojects.com/store/ss14/shorts_ss14/aros-short-heavy-chino Solid, slitesterkt stoff og god lengde, bretter dem som regel to ganger. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 (endret) Hva synes dere her inne om trench coats til bruk når det ikke regner? Men til dager som f eks det var i Oslo i dag? (Sol, relativt varmt og litt vind) Og evt til jeans også. Er nemlig på utkikk etter en vår jakke og fant en fin treanch coat, men er litt usikker på hvor bra det passer med et slikt bruksmønster. Noen eventuelle tips til vårjakker? Kunne egentlig tenkt meg noe som ligner en på jakken under bare litt kortere Edit:Legger ved et referanse bilde av en som lignet på den jeg prøvde (Lengdemessig ol, men med litt større knapper) Endret 22. april 2014 av dTd Lenke til kommentar
wmb Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 Blir det ikke veldig varmt? Personlig synes jeg det passer best til regndager og til tørre dager på høsten. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 Vel, den jeg prøvde var relativt tynn, så tror ikke den være noe særlig varmere enn en lett vårjakje Lenke til kommentar
Phil Leotardo Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Vet ikke om dette er riktige tråden, men noen som kan anbefale et pennal? Sett noen i lær som jeg liker, men inputs hadde vært fint! Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Har Volt satt seg som mål å ha det mest usammenhengende vareutvalget i Norge? Uansett, noen tips til en tynn sommerjakke med hette? Type denimjakke-tynn. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Er fornøyd med min Beams+ m65 jakke med justerbar hette. Tynn er den også. Andre alternativer er safarijakke, vaffeljakke, harringtonjakke osv osv. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Gant Rugger Bouquet Garni er ganske solid til vår/sommer/høst Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Noen som tør å prøve seg? 1 Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Jeg skjønner ikke hvordan man skal få til et greit antrekk med den der? Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Pysjparty? ja da kan den funke Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Elendig utvalg i verden, hvorfor tar butikken kun inn 2 typer vår-/sommerjakke med hette?! DET REGNER OM SOMMEREN OGSÅ FFS! Det nærmeste jeg kom var en fra Jack & Jones (Robert Jacket), men var ikke helt fornøyd med passformen (liker jakkene mine litt "slim"). Bertoni hadde en med perfekt passform, men kun i svart og diesel-blå. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Er i Venezia, noen som anbefaler noen butikker? Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Elendig utvalg i verden, hvorfor tar butikken kun inn 2 typer vår-/sommerjakke med hette?! DET REGNER OM SOMMEREN OGSÅ FFS! Det nærmeste jeg kom var en fra Jack & Jones (Robert Jacket), men var ikke helt fornøyd med passformen (liker jakkene mine litt "slim"). Bertoni hadde en med perfekt passform, men kun i svart og diesel-blå. Glem de, ser ut til at Lazio fra Selected Homme passer meg bedre. Hva tycks? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 De glidelåsene der ødelegger mye, men ellers helt ok 1 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Passformen likte jeg (ikke helt, men sånn 90%), men den hadde sånn hette du bretter inn i kragen. Er det tungvint å skulle brette den inn igjen? Virket litt plundrete. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Hva sier folket om helt hvite chinos? Hva kan de eventuelt kombineres med? Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Hva sier folket om helt hvite chinos? Hva kan de eventuelt kombineres med? Finere med kremhvitt, off-white eller lignende. 1 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 26. april 2014 Del Skrevet 26. april 2014 Hva gjør man egentlig om det regner på en dag som 17. mai og man bruker dress? Har ikke erfaring med stivpyntede regnværsdager Kan man ha en lett jakke over dressjakken? I såfall, kan den jeg viste over her være en passende jakke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå