SIcario Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 Lyseblå. Men ikke kjøp en sånn dress, ihvertfall ikke som eneste. Jeg kjøpte en lignende for noen år siden, og jeg irriterer meg over rutemønsteret hver gang jeg bruker den. Skriker dårlig kjøp lang vei. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 Dressen er kjøpt for en stund siden. Er selvfølgelig ikke eneste dress, og i tillegg fikk jeg den billig (det står 6000 Sek på den og jeg fikk den for 1600 nok). Men forøvrig helt enig angående rutene, det ser litt corny ut. Lenke til kommentar
""" Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Vetta faen hvor jeg skal ta det, men er det noen her som vet hvor jeg kan få tak i en caps som det her (farge spiller ingen rolle): Greit at den passer voksne menn med et hodet større enn en jordbær. Bor i Trondheimsområdet. Lenke til kommentar
gjemsl Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Hei. Har en navy blazer som ikke har blitt brukt på en stund. Greier liksom aldri å finne skikkelig skjorte/bukse/sko som passer bra til uten at det blir for mye. Har tenkt litt på grå bukse og brune/svarte sko, usikker på hvilken skjorte jeg bør ha. Noen med forslag/innspill? Er åpen på alle forslag! Blazeren ligner litt på denne: http://www.asos.com/ASOS/ASOS-Slim-Fit-Blazer-with-Gold-Buttons/Prod/pgeproduct.aspx?iid=3071771&cid=5678&Rf-200=33&sh=0&pge=0&pgesize=204&sort=-1&clr=Navy Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Vetta faen hvor jeg skal ta det, men er det noen her som vet hvor jeg kan få tak i en caps som det her (farge spiller ingen rolle): Greit at den passer voksne menn med et hodet større enn en jordbær. Bor i Trondheimsområdet. du får sjekke felleskjøpet beste gang du er der 2 Lenke til kommentar
""" Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 HAHAHAHAH! Fy faen! Du er morsom, du. 1 Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Hei. Har en navy blazer som ikke har blitt brukt på en stund. Greier liksom aldri å finne skikkelig skjorte/bukse/sko som passer bra til uten at det blir for mye. Har tenkt litt på grå bukse og brune/svarte sko, usikker på hvilken skjorte jeg bør ha. Noen med forslag/innspill? Er åpen på alle forslag! Blazeren ligner litt på denne: http://www.asos.com/ASOS/ASOS-Slim-Fit-Blazer-with-Gold-Buttons/Prod/pgeproduct.aspx?iid=3071771&cid=5678&Rf-200=33&sh=0&pge=0&pgesize=204&sort=-1&clr=Navy Kan ikke bli mye feil med lys blå eller hvit. 1 Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Luxire har lagt ut en del nye twill chinos - http://www.styleforum.net/t/304965/luxire-custom-clothing-official-affiliate-thread/9315#post_7050811 To poster nedenfor har de skrevet dette: Use code SUMMERCOOL for 20% Discount on the newly added chinos and the chambray. This weekend only. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Noen som har prøvd Luxires nye metode der alle avgifter er inkludert i frakten? Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 På alle pakkene jeg har fått fra Luxire har de vel skrevet ned verdien til 10$ eller noe. Høres vel egentlig ut som at man taper en del penger på å betale avgifter inkludert i frakten. Nå er det dog en god stund siden jeg har bestilt no derfra, så det kan jo selvsagt hende at de har sluttet med det. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Luxire har begynt med en ny metode der all frakt til Europa koster $25, hvor alle skatter og avgifter er dekket. Dermed vil de merke pakken med korrekt verdi. Folk på SF har klaget på at de har merket pakken høyere enn korrekt verdi (dette var rett før de begynte med den nye løsningen). Lenke til kommentar
cppdude Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Stakk innom Fretex med en kompis nå i helga for å se etter film-kostymer, og fant faktisk en splitter ny YSL Rive Gauche dress til 149 kr(pluss noen Armani slips). Må være første og siste gang jeg har funnet noe brukbart der...noen andre som har funnet noe kult der? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Fant en Carhartt Hickman Coat på salgstativet en gang, passer perfekt. 50,-. Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Jeg har lyst til å prøve chinos fra Luxire hadde det ikke vært for at jeg er så fornøyd med Epaulet... Redd for å føkke opp målene med Luxire også. Lenke til kommentar
Populært innlegg PatSharpX Skrevet 7. april 2014 Populært innlegg Del Skrevet 7. april 2014 17 Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Hva gjør dere når bukser ryker i skrittet? Syr, lapper, kaster? Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Syr på lapper på innsiden. Skjer som oftest med alle jeansene mine i løpet av 6-12 mnd. 1 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Syr på lapper på innsiden. Skjer som oftest med alle jeansene mine i løpet av 6-12 mnd. Gjør du dette selv? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Så jeg trenger nye briller, og har tatt med meg fire stykker hjem fra optikeren. Gucci, Kunoqvist, Pro Design og Carrera. Ikke spesielt glad i briller med retro-looken eller alt for markerte, som de jeg har tatt med fra Pro Design, men som optikerassistenten mente jeg kanskje kunne passe til. Derfor har jeg laget denne videoen for å få hjelp fra andre som kanskje har mer peil på briller og ansiktsformer og what not. Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Gucci og Carrera er klart finest til ditt ansikt, men begge er for langt oppe på nesen. Prøv å vide dem litt ut, øyenbrynene bør vises over kanten på slike briller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå