SIcario Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Det bør jo i alle fall være kjøpekraft nok her til lands, men jeg klarer heller ikke helt å skjønne hvem kundegruppen er. Å bruke 15 000 på en blazer er jo ikke akkurat "typisk norsk". Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Er det gjort noen undersøkelser på hvor mye den gjennomsnitlige nordmann bruker i året på klær? Eventuelt i snitt per plagg? Lenke til kommentar
Barnabas Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Trenger råd fra MoV! Skal i en konfirmasjon om noen uker og har ikke et passende antrekk og har ikke penger til nytt. Det beste jeg kan stille med er en relativt uformell grov navy blazer. Jeg vurder å bytte ut knappene med messingknapper, men er usikker på om det kræsjer med en uformell blazer. Noen tips til bukser? Vurderer grå flanellbukser eller ullbukser, men er igjen usikker på om dette kræsjer med en uformell blazer. Kanskje bare kjøre safe med et par lyse chinos? Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Trenger råd fra MoV! Skal i en konfirmasjon om noen uker og har ikke et passende antrekk og har ikke penger til nytt. Det beste jeg kan stille med er en relativt uformell grov navy blazer. Jeg vurder å bytte ut knappene med messingknapper, men er usikker på om det kræsjer med en uformell blazer. Noen tips til bukser? Vurderer grå flanellbukser eller ullbukser, men er igjen usikker på om dette kræsjer med en uformell blazer. Kanskje bare kjøre safe med et par lyse chinos? Har du bilder av plaggene? Litt lettere å si noe da. 1 Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Grå ull/flanell-bukser burde passe fint, synes jeg. Men et bilde hadde vært greit, kan bli en dårlig match hvis den altfor uformell. Nå er jo ikke blazer og bukse akkurat det mest passende, men konfirmasjoner blir vel bare mindre og mindre formelle i klesveien de og. Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Ikke skift knapper, grå flanell bukser - ikke chinos, det er for fritid. Lys blå skjorte og et ensfarget slips, mørk blå eller burgunder + nypussede mørke skinnsko. Det burde holde om det ikke er du eller ungen din som skal konfirmeres. 2 Lenke til kommentar
Barnabas Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Tror jeg går for den løsningen! Takker for hjelp! Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 (endret) Ikke skift knapper, grå flanell bukser - ikke chinos, det er for fritid. Lys blå skjorte og et ensfarget slips, mørk blå eller burgunder + nypussede mørke skinnsko. Det burde holde om det ikke er du eller ungen din som skal konfirmeres. Jeg har ikke en dress tilgjengelig akkurat nå og jeg lurer på om en blå blazer og flanellbukse funker til 17. mai? Eller blir ikke det for varmt...? Endret 2. april 2014 av Mladic Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Ikke skift knapper, grå flanell bukser - ikke chinos, det er for fritid. Lys blå skjorte og et ensfarget slips, mørk blå eller burgunder + nypussede mørke skinnsko. Det burde holde om det ikke er du eller ungen din som skal konfirmeres. Jeg har ikke en dress tilgjengelig akkurat nå og jeg lurer på om en blå blazer og flanellbukse funker til 17. mai? Eller blir ikke det for varmt...? Blå blazer og grå flanellsbukser hakket under dress på formalitetsskalaen. Det funker helt fint på 17.mai. Om det blir for varmt kommer an på hvor du bor i, men så lenge du ikke feirer dagen i Syden tror jeg det skal gå veldig bra. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Ralph Lauren har sitt "Give In Style"-event nå, så er noen rabatter å få Skal ha blitt delt ut eksklusive koder over mail også, men fikk dessverre ingen. Lenke til kommentar
Xposure Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Fikk Layrite Super Hold i posten for et par dager siden, og har litt blandede meninger. Den gir, som forventet, svært god hold. Problemet er at håret blir stivt, i tillegg til at den ikke lukter så godt. Det jeg likte med å bruke American Crew Pomade, er at det fortsatt gikk an å dra fingrene gjennom håret, i tillegg til at lukten var mye bedre, men den hadde nesten ikke noe hold.Det jeg altså er på utkikk etter, er en pomade som gir god hold, i tillegg til å ikke gjøre håret stivt, og lukten bør være subtil (slik at den ikke overskygger en eventuell parfyme). Noen anbefalinger? Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Jeg pleide å kombinerer og bruke 2 forskjellige samtidig jeg, men så ble aldri jeg helt fornøyd uansett da 1 Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Bruker Baxter clay pomade når jeg har kort hår, og Baxter cream pomade når det er lengre og jeg må dra det litt bak/til siden. Funker bra, og lite lukt. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Prøvd renati paste? Er vel ikke noe pomade akkurat, men om du ikke bruker halve boksen av gangen så gir den god hold og gjør ikke håret spesielt stivt, gitt du får fordelt den greit. Men man vil merke den en del mere enn pomade. Lenke til kommentar
Gendarmerie Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 Fikk Layrite Super Hold i posten for et par dager siden, og har litt blandede meninger. Den gir, som forventet, svært god hold. Problemet er at håret blir stivt, i tillegg til at den ikke lukter så godt. Det jeg likte med å bruke American Crew Pomade, er at det fortsatt gikk an å dra fingrene gjennom håret, i tillegg til at lukten var mye bedre, men den hadde nesten ikke noe hold. Det jeg altså er på utkikk etter, er en pomade som gir god hold, i tillegg til å ikke gjøre håret stivt, og lukten bør være subtil (slik at den ikke overskygger en eventuell parfyme). Noen anbefalinger? Ta en kikk på Imperial Barber Products sine pomader: http://www.barbershop.no/produsenter/imperial-barber-products Har selv Fiber Pomade (utsolgt der, men kan sikkert skaffes andre steder og), og er fornøyd mtp. hold, evne til å style igjen utover dagen og lukt. Lukten er veldig subtil. 1 Lenke til kommentar
-sebastian- Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 KMS Paste er min foreløpige favoritt! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 Jeg er på utkikk etter en ny kjole som kan brukes til hverdags, men samtidig er litt classy. Tenker gjerne sort, men er åpen for andre forslag. Ikke stor utringning og ikke minimini. Helst midi eller rett over kneet. Har sett litt rundt på hm og Gina tricot uten å finne noe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 Forslag til skjorte/farge på denne dressen? http://nlyman.com/no/kl%C3%A6r-til-menn/kl%C3%A6r/dress/hugoboss-1111/amaro-heise-209914-81/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 Noen? Haster litt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå