Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

OShea:

 

Kom hjem fra Stockholm ikveld, jeg. Du må selvfølgelig innom NK, ja. Tredjeetasjen der er det mye fiffige saker. ;) Ellers er det en lang gate som har butikker med Peak Performance, Replay, Armani o.l, men husker ikke helt navnet atm. ZARA må man jo innom (når kommer det til Bogstadveien btw?) Ellers ligger Lacoste-butikken noen minutter gange nedover fra NK. Været i Stockholm er helt nydelig nå, så du bør glede deg! :)

 

Edit: Nå hørtes det ut som om jeg var en stor Stockholm-kjenner, noe jeg ikke er. ;) Kom bare hjem derfra ikveld, så husker fortsatt hvor ting er. :)

Endret av dimiles
Lenke til kommentar
Du må selvfølgelig innom NK, ja. Tredjeetasjen der er det mye fiffige saker. ;) Ellers er det en lang gate som har butikker med Peak Performance, Replay, Armani o.l, men husker ikke helt navnet atm.

Du mener nok Biblioteksgatan, som er rett bak (til venstre når man kommer oppover) Birger Jarlsgatan. Mye bra der også, som du sier.

Lenke til kommentar
OShea:

 

Kom hjem fra Stockholm ikveld, jeg. Du må selvfølgelig innom NK, ja. Tredjeetasjen der er det mye fiffige saker. ;)

 

Såpass ja, nice! NK er bankers, har vært innom NK i Göteborg uttallige ganger, så jeg gleder meg til å se hva de har å tilby i Stockholm :) Skal huske på tredjeetasjen, hehe..

 

Ellers er det en lang gate som har butikker med Peak Performance, Replay, Armani o.l, men husker ikke helt navnet atm. ZARA må man jo innom (når kommer det til Bogstadveien btw?) Ellers ligger Lacoste-butikken noen minutter gange nedover fra NK.  Været i Stockholm er helt nydelig nå, så du bør glede deg! :)

 

Der har du gata ja... Var den jeg tenkte på faktisk.. Hørt mye om den.. Regner med at den ikke skal være vanskelig å finne når jeg har funnet Birger Jarlsgatan, Robbie?

ZARA ja, har hørt det navnet før... Noe ala HM? Merker at jeg gleder meg veldig allerede faktisk! :)

Endret av OShea
Lenke til kommentar
Takk for tipset! men hvite fargen gikk av da jeg prøvde det :(

5977122[/snapback]

æææhæ scotchbrite skrubbedings?? vik fra meg destroyer of shoes! du kan bruke to ting, enten biotex textil spray (oransje sprayflaske, pass på å skaffe den fargeløse så sømmene ikke blir farga) eller fyll en liten kopp med mildt lunken zalo-vann og bruk en typisk ansiktsklut til å rubbe med. Kan forresten og bruke stålull på den hvite gummien, men vær forsiktig, det funker veldig bra. Du skal selvfølgelig ikke bruke stålulll på skinnet!

Endret av Sneakerholic
Lenke til kommentar
Sneakerholic, hvor kjøper du skoene dine? Jeg er på jakt etter noe litt unikt nå som våren endelig har kommet til Trondheim.  :D

5977323[/snapback]

Jeg henger en del på CrookedTounges forumet og NikeTalk og kjøper mest fra private selgere på forumet som jeg har kjennskap til. Det er utrolig mye fake på ebay for tiden, spesielt nike modeller som dunks, airforces, og ymse sb modeller som er litt sjeldne. Selgere tar gjerne også fullpris for de fake modellene for å få dem til å virke ekte. Kopiene er ofte utrooolig like originalene men kvalitetsmessig er det mye problemer med såler som løsner etter kort tid, sømmer som ryker og fargene smitter av på hverandre evt falmer.

Er du ute etter highs, lows eller mids? Noen spesielle merker du har tenkt på? Størrelse osv?

Lenke til kommentar
Takk for tipset! men hvite fargen gikk av da jeg prøvde det :(

5977122[/snapback]

æææhæ scotchbrite skrubbedings?? vik fra meg destroyer of shoes! du kan bruke to ting, enten biotex textil spray (oransje sprayflaske, pass på å skaffe den fargeløse så sømmene ikke blir farga) eller fyll en liten kopp med mildt lunken zalo-vann og bruk en typisk ansiktsklut til å rubbe med. Kan forresten og bruke stålull på den hvite gummien, men vær forsiktig, det funker veldig bra. Du skal selvfølgelig ikke bruke stålulll på skinnet!

5978366[/snapback]

Ja men hvordan får jeg hvite fargen tilbake? :O Nå ble jeg veldig skuffet...Jeg gidder ikke å løpe engang! er redd for at fargen bare blir blåst bort. Hadde ikke forundret om de har smurt litt hvit krittpulver på skoa for å få dem hvite for de tåler jo ingenting...eneste jeg gjorde var at jeg strøk forsiktig over den med "skrubbedings" (mykesiden) så gikk fargen av :O
Lenke til kommentar
Ja men hvordan får jeg hvite fargen tilbake? :O Nå ble jeg veldig skuffet...Jeg gidder ikke å løpe engang! er redd for at fargen bare blir blåst bort. Hadde ikke forundret om de har smurt litt hvit krittpulver på skoa for å få dem hvite for de tåler jo ingenting...eneste jeg gjorde var at jeg strøk forsiktig over den med "skrubbedings" (mykesiden) så gikk fargen av :O

5978440[/snapback]

Hva slags sko har du og hva slags scotchbrite skurepad brukte du?

Lenke til kommentar
Der har du gata ja... Var den jeg tenkte på faktisk.. Hørt mye om den.. Regner med at den ikke skal være vanskelig å finne når jeg har funnet Birger Jarlsgatan, Robbie?

ZARA ja, har hørt det navnet før... Noe ala HM? Merker at jeg gleder meg veldig allerede faktisk! :)

5977539[/snapback]

 

ZARA er en litt finere utgave av H&M. Mye fine saker der, til en hyggelig pris. :)

Jeg spør igjen om det er noen som vet når ZARA skulle komme til Bogstadveien. Mener at det var i 2006, men er usikker.

Lenke til kommentar
Ja men hvordan får jeg hvite fargen tilbake? :O Nå ble jeg veldig skuffet...Jeg gidder ikke å løpe engang! er redd for at fargen bare blir blåst bort. Hadde ikke forundret om de har smurt litt hvit krittpulver på skoa for å få dem hvite for de tåler jo ingenting...eneste jeg gjorde var at jeg strøk forsiktig over den med "skrubbedings" (mykesiden) så gikk fargen av :O

5978440[/snapback]

Hva slags sko har du og hva slags scotchbrite skurepad brukte du?

5978468[/snapback]

Lacoste Paris Punch

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...9entry5946979

Brukte ikke scotchbrite...brukte en annen skrubbesak. Jeg kan ta bilde når jeg kommer meg hjem.

Endret av euroshopper
Lenke til kommentar
Der har du gata ja... Var den jeg tenkte på faktisk.. Hørt mye om den.. Regner med at den ikke skal være vanskelig å finne når jeg har funnet Birger Jarlsgatan, Robbie?

ZARA ja, har hørt det navnet før... Noe ala HM? Merker at jeg gleder meg veldig allerede faktisk! :)

5977539[/snapback]

 

ZARA er en litt finere utgave av H&M. Mye fine saker der, til en hyggelig pris. :)

Jeg spør igjen om det er noen som vet når ZARA skulle komme til Bogstadveien. Mener at det var i 2006, men er usikker.

5978532[/snapback]

 

Jeg skjønner :) Skal se om jeg ikke får tatt turen innom den da ja.. Regner med at butikken ligger i samme gata som Replay, Peak, Armani osv...?

Lenke til kommentar
Fete golfsko LarsP! Ukens skokjøp fra min side er et par Nike Dunk Low Pro SB "Stussy". Kjøpte en brun carhartt bukse til dem og en rosa skjorte i samme nyansen. Følte det var på tide å smake på rosaen, det er ikke så værst :) Man føler seg nesten søt!

U774P6T12D1661544F44DT20050712104505.jpg

:love:

5976956[/snapback]

Veldig kule. Nike Dunk Low Pro har alltid vært diggbare.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...