cppdude Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 Lurer på hvordan kvaliteten på disse er. http://shop.mango.com/NO/p0/hebymango/suit-shop/leather-monk-strap-shoes/?id=23010251_06&n=1&s=tailoring_he&ident=0__0_1395744386143&ts=1395744386143 Lenke til kommentar
Xposure Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 Hvilke pikéer er å anbefale? Vet at Ralph Lauren holder temmelig god kvalitet, men har dere noen andre forslag i omtrentlig samme prisklasse? Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 Husker ikke helt hva de ligger på, men jeg liker mine fra Kent Wang veldig godt. Bedre enn PRL. 1 Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 26. mars 2014 Del Skrevet 26. mars 2014 Abercrombie er faktisk ganske gode akkurat på pikéer. Mine har ihvertfall holdt godt, men vær obs på at størrelsene kan være litt rare. 1 Lenke til kommentar
Xposure Skrevet 26. mars 2014 Del Skrevet 26. mars 2014 Da tror jeg Kent Wang er tryggest. Hvilken nettside er billigst å bestille fra? Lenke til kommentar
Xposure Skrevet 26. mars 2014 Del Skrevet 26. mars 2014 Eh... Kent Wang? Det som falt meg inn først, selvfølgelig. De har greie priser, men fins kanskje noe som er enda billigere. Nå som vi snakker om sommerklær, kan vi også trekke frem shorts. Jeg er på utkikk etter to par, ett i beige og ett i blått, noen anbefalinger? Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 26. mars 2014 Del Skrevet 26. mars 2014 Det er are Kent Wang som selger Kent Wang. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 26. mars 2014 Del Skrevet 26. mars 2014 Eh... Kent Wang? Det som falt meg inn først, selvfølgelig. De har greie priser, men fins kanskje noe som er enda billigere. Nå som vi snakker om sommerklær, kan vi også trekke frem shorts. Jeg er på utkikk etter to par, ett i beige og ett i blått, noen anbefalinger? Du kan sikkert prøve eBay og Styleforum Marketplace, der det er sikkert at du finner billigere poloer, men sannsynligvis finner du ikke størrelsen eller fargen du er på utkikk etter. 1 Lenke til kommentar
Gendarmerie Skrevet 27. mars 2014 Del Skrevet 27. mars 2014 Skal til Oslo snart og i den anledning tenkte jeg å se etter rådenim-bukser. Noen som har tips til butikker som selger dette uten at det koster det hvite ut av øya? Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 27. mars 2014 Del Skrevet 27. mars 2014 (endret) Husker ikke helt hva de ligger på, men jeg liker mine fra Kent Wang veldig godt. Bedre enn PRL. Hvordan er størrelsene sammenlignet med PRL sine? Tror jeg har både poloer i custom fit og slit fit, men mest i sistnevnte. Endret 27. mars 2014 av Xtra Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 27. mars 2014 Del Skrevet 27. mars 2014 Jeg bruker s i både custom fit og slim fit, og opplevde at s fra Kent Wang var alt for stor for meg. Lenke til kommentar
oOleE Skrevet 27. mars 2014 Del Skrevet 27. mars 2014 Jeg bruker s i både custom fit og slim fit, og opplevde at s fra Kent Wang var alt for stor for meg. De skulle visstnok være veldig slimme ifg Kent Wang, dog amerikanske størrelser er unektelig større enn europeiske. Hva var det største problemet med størrelsen? Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 27. mars 2014 Del Skrevet 27. mars 2014 Luxire har også masse piquéer til 79$ stykket og noen til 69$ - http://luxire.com/search?q=pique. Lurte litt på å prøve en derfra. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 27. mars 2014 Del Skrevet 27. mars 2014 Jeg bruker s i både custom fit og slim fit, og opplevde at s fra Kent Wang var alt for stor for meg. De skulle visstnok være veldig slimme ifg Kent Wang, dog amerikanske størrelser er unektelig større enn europeiske. Hva var det største problemet med størrelsen? Generelt for stor, bare. For lang, for vid i kroppen, for vide ermer osv. Hvis man et noe mindre enn vanlig medium ville jeg droppet dem. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 27. mars 2014 Del Skrevet 27. mars 2014 Du kan putte den i tørketrommelen. Nå vet ikke jeg om Kent Want og PRL bruker samme stoff, men min polo fra PRL har krympet, uten at det har ødelagt stoffet eller proposjonene på poloen. Lenke til kommentar
Benevento Skrevet 27. mars 2014 Del Skrevet 27. mars 2014 Da var ventetiden over. Bestilte meg string loafers fra Carmina i dag. Henter de i Stockholm 12.april. http://www.skoaktiebolaget.se/collections/frontpage/products/carmina-string-loafer-in-doeskin Vi får håpe at værgudene leverer i år. 6 Lenke til kommentar
gard. Skrevet 27. mars 2014 Del Skrevet 27. mars 2014 Sinnsykt flotte sko, Benevento. Måtte du betale VAT? Lenke til kommentar
Benevento Skrevet 28. mars 2014 Del Skrevet 28. mars 2014 Sinnsykt flotte sko, Benevento. Måtte du betale VAT? Takk! Litt usikker på om jeg må det. Jeg skal hente de hos Skoaktiebolaget, så regner jo med at de da kjører full pris. Det er usannsynlig at de blir tollbehandlet i kofferten min på vei tilbake til Oslo etter helgen. Gleder meg til å sjekke ut butikken! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå