TityBoi Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 32?!?!? Hva faen?!?? Jeg bruker 42 og har dritsmå bein Lenke til kommentar
KKake Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 (endret) edit: nevermind ... Endret 19. mars 2014 av KKake Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Det er snakk om jeans-størrelser, ikke sko Lenke til kommentar
Amerikakoffert Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Siden vi er inne på jeans, kan jeg informere om at jeg vasket mine APC for første gang på nesten to år denne uken. Sånn ble det: fadez.png De Chelsea bootsene, hvor er de fra? Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 20. mars 2014 Del Skrevet 20. mars 2014 Siden vi er inne på jeans, kan jeg informere om at jeg vasket mine APC for første gang på nesten to år denne uken. Sånn ble det: fadez.png De Chelsea bootsene, hvor er de fra? Var skrukkete, noen som ikke har brukt skotrær ser jeg. ^^ Lenke til kommentar
master air Skrevet 20. mars 2014 Del Skrevet 20. mars 2014 Vurderer å prøve meg på noen jeans fra 3sixteen, men litt usikker på hvor jeg skal bestille fra? Vet at folk på SF er (var?) fornøyd med selfedge.com, men usikker på om det er det beste for oss som bor her i Norge. Dere som har bukser fra 3sixteen, hvor har dere kjøpt fra? Hei, har bestilt fra selfedge.com uten problemer! Har dog ikke brukt mine SL-100X, så hvis noen bruker str 32, si ifra, er fortsatt med tags (merkelapper) Takk for svar. Jeg endte opp med å bestille et par Big John Kuro og N&F blue weft fra blueowl.us. Ikke umulig at jeg sender deg en pm om den buksen for det er riktig størrelse, men må se ann økonomien litt først. Lenke til kommentar
Xposure Skrevet 20. mars 2014 Del Skrevet 20. mars 2014 Skal kjøpe ny pomade, men usikker på hvilket merke jeg burde velge. Har brukt American Crew hittil, men syns ikke det gir nok hold. Mener å ha hørt anbefalinger om Layrite og Suavecito, kan dette stemme? I så fall, hvor kan jeg kjøpe det? Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 20. mars 2014 Del Skrevet 20. mars 2014 Venter på disse jeansene. Spent på kvaliteten prisen tatt i betraktning! Si ifra om hvordan kvaliteten var når du har testet dem da! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 20. mars 2014 Del Skrevet 20. mars 2014 De Chelsea bootsene, hvor er de fra? Er fra Sebago. Kjøpte dem til halv pris på Rizzo for en god tid tilbake. Var skrukkete, noen som ikke har brukt skotrær ser jeg. ^^ Hehe. De står alltid med skotrær når jeg ikke bruker dem faktisk. Men har brukt dem mye i ca 5 vintre på rad nå, så selv ikke skotrær kan redde dem fra veisalt og andre påkjenninger dessverre... Det gjør meg egentlig ikke noe at de ser litt brukt ut. Hadde vært kjedelig om alt var som nytt hele tiden. 1 Lenke til kommentar
cppdude Skrevet 20. mars 2014 Del Skrevet 20. mars 2014 Noen her som eier Borrelli skjorter? Fornøyd med de? Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 20. mars 2014 Del Skrevet 20. mars 2014 Skal kjøpe ny pomade, men usikker på hvilket merke jeg burde velge. Har brukt American Crew hittil, men syns ikke det gir nok hold. Mener å ha hørt anbefalinger om Layrite og Suavecito, kan dette stemme? I så fall, hvor kan jeg kjøpe det? Veldig fornøyd med Layrite, men skal prøve Suavecito neste gang. ACs Pomade er helt elendig IMO. Lenke til kommentar
Xposure Skrevet 20. mars 2014 Del Skrevet 20. mars 2014 Skal kjøpe ny pomade, men usikker på hvilket merke jeg burde velge. Har brukt American Crew hittil, men syns ikke det gir nok hold. Mener å ha hørt anbefalinger om Layrite og Suavecito, kan dette stemme? I så fall, hvor kan jeg kjøpe det? Veldig fornøyd med Layrite, men skal prøve Suavecito neste gang. ACs Pomade er helt elendig IMO. Da satser jeg på Layrite i første omgang. Hvor kjøper du det fra? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 20. mars 2014 Del Skrevet 20. mars 2014 tips til hvor man kan kjøpe en burgunder hettegenser med glidelås? Lenke til kommentar
Brynsj Skrevet 20. mars 2014 Del Skrevet 20. mars 2014 tips til hvor man kan kjøpe en burgunder hettegenser med glidelås? Vet ikke om det er akseptert i denne tråden men visst du er på jakt etter en billig en så kanskje asos? http://www.asos.com/ASOS/ASOS-Zip-Through-Hoodie/Prod/pgeproduct.aspx?iid=3724438&cid=5668&Rf998=4085&Rf-200=1&sh=0&pge=0&pgesize=36&sort=-1&clr=Oxblood eller http://www.asos.com/ASOS/ASOS-Zip-Through-Hoodie/Prod/pgeproduct.aspx?iid=3254650&cid=5668&Rf998=4085&Rf-200=1&sh=0&pge=0&pgesize=36&sort=-1&clr=Oxblood Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 20. mars 2014 Del Skrevet 20. mars 2014 suprt takker. Hvilken er "best" ? Lenke til kommentar
Brynsj Skrevet 20. mars 2014 Del Skrevet 20. mars 2014 suprt takker. Hvilken er "best" ? Jeg har ingen anelse, beklager. Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 20. mars 2014 Del Skrevet 20. mars 2014 Venter på disse jeansene. Spent på kvaliteten prisen tatt i betraktning! Si ifra om hvordan kvaliteten var når du har testet dem da! VELDIG fornøyd med buksene! Stoffet er bra og fargen er veldig fin. De var litt trange i begynnelsen, men har brukt de i litt over en uke i strekk nå og de har gitt etter ganske mye. Skal se om jeg får til å ta et bra bilde av buksene og legg ei bildetråden. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 20. mars 2014 Del Skrevet 20. mars 2014 tips til hvor man kan kjøpe en burgunder hettegenser med glidelås? H&M Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Skal kjøpe ny pomade, men usikker på hvilket merke jeg burde velge. Har brukt American Crew hittil, men syns ikke det gir nok hold. Mener å ha hørt anbefalinger om Layrite og Suavecito, kan dette stemme? I så fall, hvor kan jeg kjøpe det? Veldig fornøyd med Layrite, men skal prøve Suavecito neste gang. ACs Pomade er helt elendig IMO. Da satser jeg på Layrite i første omgang. Hvor kjøper du det fra? Ebay. Lenke til kommentar
Babyloner Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Blå dress, rutete rød skjorte = hva slags farge slips vil passe bra? (Vanskelig uten å se fargene nøyaktig, men teoretisk sett, hva er best?) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå