Gjest Slettet+45613274 Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 Noen som har erfaringer med makeyourownjeans.com ? Bestilte en chinos derfra nå. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 (endret) Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt fake øredobber? Skal på 90s-fest til helga... Tar gjerne imot tips til hvor jeg kan få tak i kostyme og. Edit: Fant ørdedobber, har nå bestilt fra Superkul for første gang! Endret 9. mars 2014 av Haawy Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 Venter på disse jeansene. Spent på kvaliteten prisen tatt i betraktning! Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Noen som har erfaring med ebay? Når det står at de shipper til mange land, inkludert Sverige og Danmark, men ikke Norge, er det noe problem? Eller har de bare "glemt" Norge? Lenke til kommentar
spinkeljaevel Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Send melding, går som regel greit. Pass på at du ikke får sinnsyke fraktpriser. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 (endret) Noen som har erfaring med ebay? Når det står at de shipper til mange land, inkludert Sverige og Danmark, men ikke Norge, er det noe problem? Eller har de bare "glemt" Norge? Det skjer ofte når selgeren har krysset av for frakt til EU, da Norge ikke fullmerdig medlem av EU, blir vi ikke inkludert i den listen. Endret 10. mars 2014 av Rankiz Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Det skjer ofte når selgeren har krysset av for frakt til EU, da Norge ikke fullmerdig medlem av EU, blir vi ikke inkludert i den listen. Skjønner. Send melding, går som regel greit. Pass på at du ikke får sinnsyke fraktpriser.Ja, gjorde det, men har ikke fått noe svar ennå. Lenke til kommentar
Princeton Skrevet 15. mars 2014 Del Skrevet 15. mars 2014 Noen som vet om http://www.miinto.no/p-33726-parajumpers-m-desert-jacket er å oppdrive noe sted? Føler jeg har saumfart hele interveven uten resultat. Lenke til kommentar
master air Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 Vurderer å prøve meg på noen jeans fra 3sixteen, men litt usikker på hvor jeg skal bestille fra? Vet at folk på SF er (var?) fornøyd med selfedge.com, men usikker på om det er det beste for oss som bor her i Norge. Dere som har bukser fra 3sixteen, hvor har dere kjøpt fra? Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 Jeg kjøpte mine fra BlueOwls bruker på SF Marketplace. Fikk de for $150. Rask frakt og ingen tollgebyrer. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 http://www.dagbladet.no/2014/03/16/nyheter/universitetet_i_stavanger/uis/kunnskapsreisen/dbtv/32321851/ Lukter MoV lang vei av han ene i dette klippet. Hvem av dere er det som går på UiS? 4 Lenke til kommentar
-sebastian- Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 Kan ikke ta feil av de brillene! 1 Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 Kjekk han karen der ja. 9 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Noen som vet hvordan Skredder John er på ventetid? Evt. om det finnes noen andre steder i Oslo som legger opp jakkeermer på kort varsel? Kan levere fra meg i morgen tidlig og må ha den tilbake onsdags ettermiddag. Lenke til kommentar
Princeton Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Hva slags sommersko har folket her inne bortsett fra docksides? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Car shoe og et par purcells. Blir nok fort et par penny loafers også til sommeren. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Har et par mokkasiner fra Liverpool (skomerket, ikke byen) som jeg bruker mye. Elles blir det espadriller. Mulig det blir et par plims også. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Vurderer å prøve meg på noen jeans fra 3sixteen, men litt usikker på hvor jeg skal bestille fra? Vet at folk på SF er (var?) fornøyd med selfedge.com, men usikker på om det er det beste for oss som bor her i Norge. Dere som har bukser fra 3sixteen, hvor har dere kjøpt fra? Hei, har bestilt fra selfedge.com uten problemer! Har dog ikke brukt mine SL-100X, så hvis noen bruker str 32, si ifra, er fortsatt med tags (merkelapper) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå