SIcario Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Levis er ok jeans, men den vanlige linjen deres (ikke Vintage Clothing osv) er ikke verdt den prisen de selges for i Norge. Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Jepp, de er OK. Ikke noe særlig mer enn det, og ikke i nærheten av å være verdt prisen. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Så, hvilke jeans kan man få i butikk i Norge som er verdt prisen? Lenke til kommentar
cppdude Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Hva er egentlig greia med at (neste) ingen eiendomsmeglere i Norge bruker slips? Lenke til kommentar
wmb Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 (endret) Samme greia som at nesten ingen uansett bransje i Norge bruker slips (med få unntak). Nordmenn oppfatter folk med slips som ekstra sleske, som gjør at de fleste dropper det. Endret 6. mars 2014 av wmb Lenke til kommentar
Krisha Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Jeg er nødt til å skaffe meg nye jeans fordi rumpa mi har vokst ut av de forrige. Problemet jeg støter på nå er at slim-fit regelrett moser rumpa mi eller sitter ubehagelig stramt på rumpa. Dersom jeg skal ha noe som passer for rumpa så blir det for stort rundt livet eller lår og legger. Dr. Denim er prøvd ut, men det er så dårlig kvalitet og ikke skikkelig jeans-stoff. Samme greia med wr. up-driten som alle fitnessfolka reklamerer for. Noen som har noen tips til litt stretchy jeans? Lenke til kommentar
Hei8787 Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Jeg er veldig fornøyd med mine jeans fra Weekday. Er vel Cheap Monkey tror jeg. Koster vel 399 og er brukt ofte. Skal kjøpe nye par snart, både lyse og mørke. Absolutt verdt prisen! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Bik bok sine never denim er veldig stretchy Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Hva er egentlig greia med at (neste) ingen eiendomsmeglere i Norge bruker slips? Fordi det sender feil signal. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Hva synes dere om weejuns som disse? Skal til Miami om noen uker, trenger et par sommersko. Kuleste Weejunsa jeg har sett. Så, hvilke jeans kan man få i butikk i Norge som er verdt prisen? Ser for meg at spesielt billige og spesielt dyre jeans er det. Typ Weekday og Livid kanskje. Men i klassen 500-1500,- er det nok lite. Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Jepp, buksene jeg har fra Weekday har holdt like lenge som de jeg har/har hatt fra Levi's og Nudie f.eks. Og det til 7-800,- billigere. Lenke til kommentar
Hei8787 Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Tenkte jeg skulle kjøpe en ny vårjakke/lett-jakke, ettersom jeg begynner å bli litt lei Barbour Liddlesdale Heritage. har sett litt på disse: http://www.fernerjacobsen.no/brand/polo-ralph-lauren/polo-ralph-lauren-brook-car-coat-a32-j7084-a4499-425284 http://www.fernerjacobsen.no/sortiment/herre/jakker/polo-ralph-lauren-quilted-sportcoat-a32-j6966-a4499-425281 Innspill? Lurer på om den første jeg linket til kan være litt tykkere. har også vurdert ParaJumpers Ugo, men litt usikker der. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Hva synes dere om weejuns som disse? Skal til Miami om noen uker, trenger et par sommersko. Kuleste Weejunsa jeg har sett. Så, hvilke jeans kan man få i butikk i Norge som er verdt prisen? Ser for meg at spesielt billige og spesielt dyre jeans er det. Typ Weekday og Livid kanskje. Men i klassen 500-1500,- er det nok lite. Poenget var at jeans fra RL, Nudie, Diesel, Levi's, Acne, APC, Lee osv osv ikke er verdt prisen, men det betyr ikke at det ikke er ok jeans. Ingen kan forresten overtale meg til at de dyreste jeansa er verdt prisen. Det samme gjelder forøvrig på gensere, skjorter osv. Det finnes ingen plagg i Norge (joda, finnes sikkert noen få unntak) som er verdt full pris. Lenke til kommentar
Princeton Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Tips til butikk i Trheim som selger army/utility-jakker? Noe ala denne http://shop.nordstrom.com/s/victorinox-swiss-army-panama-water-repellent-jacket/3647965?origin=category-personalizedsort&contextualcategoryid=0&fashionColor=&resultback=412&cm_sp=personalizedsort-_-browseresults-_-1_1_B, bare litt "røffere" Lenke til kommentar
Tekk Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Første gangen jeg har sett noen kalle en slik jakke for en army jakke Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Den ligner veldig mye på en m65-jakke da. 1 Lenke til kommentar
Tekk Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Som ikke brukes lengre hvis jeg ikke tar feil? Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Det er jo ikke snakk om funksjonelle militærklær her, men militærinspirerte jakker. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Som ikke brukes lengre hvis jeg ikke tar feil? Neivel, men den har opphav fra millitæret. Lenke til kommentar
oOleE Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Hva er egentlig greia med at (neste) ingen eiendomsmeglere i Norge bruker slips? Fordi det sender feil signal. Hvordan da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå