Patrick123 Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Hvordan kan man ha så rotete utvalg som Volt? Deres utvalg ser ut som om de har lukket øynene og bare plukket med seg 1000 tilfeldige plagg. Mer rotete og usammenhengende utvalg har jeg aldri sett i mitt. Lenke til kommentar
TomTucker Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 (endret) Har god erfaring med cheapmonday buksene jeg eier, holder ganske lenge og sitter bra om man har stankelbein som meg. Grunnet trening hver dag, så sprakk Zara buksene mine i dag. Begynner å bli dårlig med spinkelbein, gett. Vel og merke, så veldig bra ut. Greit å få 2-3 bukser for prisen av ei. Tusen takk! Endret 27. februar 2014 av TomTucker Lenke til kommentar
KKake Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Cheap Monday Five, Weekday Monday og Weekday Wednesday tror jeg kan passe deg. Slim/tapered fit, der lårene har relativt god plass, mens de slim-fit ved leggene. Evt. Levis 501 shrink-to-fit (STF) fra eBay? Krever litt forhåndslesing, men de får du på eBay fra rundt 250,-, regner med at selgerne kan skrive ned verdien for deg hvis du spør, så slipper du moms/toll. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Buksene mine fra Cheap Monday er vel de buksene jeg har som har holdt seg best. Lenke til kommentar
TomTucker Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Cheap Monday Five, Weekday Monday og Weekday Wednesday tror jeg kan passe deg. Slim/tapered fit, der lårene har relativt god plass, mens de slim-fit ved leggene. Evt. Levis 501 shrink-to-fit (STF) fra eBay? Krever litt forhåndslesing, men de får du på eBay fra rundt 250,-, regner med at selgerne kan skrive ned verdien for deg hvis du spør, så slipper du moms/toll. Ja, når du sier det, Levis og Diesel jeans fra Ebay, ikke dumt. Btw, hvordan kan butikker i Norge ta 1500kr for samme buksa, som går for 200spenn i statene? Regner med at det er god profitt? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Er vel en del kroner i import og avgifter, men jeg vil tørre å påstå at profittmarginen er relativt høy. Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Og i Norge blir Levi's sett på som jeans av veldig høy kvalitet, av en eller annen grunn.. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Buksene mine fra Cheap Monday er vel de buksene jeg har som har holdt seg best. Kan si meg enig der. Har et par rådenim fra Cheap Monday som har holdt seg særdeles bra. Har hatt de ca. 2-3 år. Når det gjelder de andre buksene har jeg god erfaring der óg, holder gjerne minst et år før skrittet rakner. Har også god erfaring med rådenim fra HM. Har holdt i ca. tre år uten noen problemer. Lenke til kommentar
oOleE Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 (endret) Kaskje jeg burde stille som trauste nordmenn flest i sort dress, kvit skjorte, et nitrist silkeslips fra dressmann og følgende sko: Synes skoene var litt for "kjedelige". Her lønner det seg nok å få kjøpt noen gunstige dress sko med firkantet tupp for å virkelig få en fin oppbrytning i antrekket, så får du et litt sprekere antrekk Rosa skjorte bør også vurderes, men bare om du er drøy og sikker på egen legning. Fedora hatt hvis du er player Endret 27. februar 2014 av oOleE 5 Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 (endret) Er det noen som husker hva den siden som solgte espadriller het? Tror den var fransk. Jeg kjøpte et par selv, men klarer bare ikke å huske hva den het. e: Ropeysoles var det. Endret 27. februar 2014 av Jostein K. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Er det noen som husker hva den siden som solgte espadriller het? Tror den var fransk. Jeg kjøpte et par selv, men klarer bare ikke å huske hva den het. e: Ropeysoles var det. Good shit ass. Sommerens must-have back2back 2013/2014. Lenke til kommentar
Brynsj Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Er det noen som vet om det er mulig å skaffe toms paseo (http://www.toms.com/mens/shoes/paseo/grey-denim-men-s-paseo/s) i Norge, enten fysisk eller på nett? Ellers er det bare en av mange muligheter for sommersko så visst dere har anbefalinger i den kategorien så fyr på! Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Er det noen som vet om det er mulig å skaffe toms paseo (http://www.toms.com/mens/shoes/paseo/grey-denim-men-s-paseo/s) i Norge, enten fysisk eller på nett? Ellers er det bare en av mange muligheter for sommersko så visst dere har anbefalinger i den kategorien så fyr på! HM har et par sko som minner litt om Jack Purcells nå. Kvaliteten er sikkert dritt, men de koster bare 200 kroner og ser ok ut. http://www.hm.com/no/product/23870?article=23870-A#campaign=2JJ_Men_Spring_Essentials&campaignType=Transactional_Planned Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 De hadde jeg ifjor, siden jeg var på besøk hos en slektning og hadde glemt sko.. Så jeg kjøpte de siden de var billige. Holdt hele sommerferien så var de herpa.. Lenke til kommentar
cppdude Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 (endret) Faen heller, fikk en skjorte fra England som tippet 1 kr over tollgrensa. Da ble den fort dobbelt så dyr. Edit: Så nå på omregningskursene til Toll.no, skjorta var markert som 19.95£...så havnet faktisk bare 69 øre over 200 kr grensa. Endret 28. februar 2014 av cppdude 6 Lenke til kommentar
Verktoya Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Drakter laget av 100% Dyreskinn er best. Jeg elsker å flå dyr og lage plagg. Jeg kjøper gjerne mye frakker med ulvepels og revepels så ofte jeg kan til samlingen min. Det er det beste dyrene kan brukes til.. Jakte de ned å flå de..Jeg samler også på trofehodene. Jeg skaut 2 gauper i år. Noen andre som liker sånt? Som jeg kan chatte med? For et utrolig døvt forsøk på trolling. trolling, hva er galt med ddeg å flå dyr er best Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Hva synes dere om weejuns som disse? Skal til Miami om noen uker, trenger et par sommersko. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Ser ut som aurlandsko...? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Og i Norge blir Levi's sett på som jeans av veldig høy kvalitet, av en eller annen grunn.. Hæ? Kvaliteten på Levi's buksene er kjempegod. Disse buksene holder jo i flere år av erfaring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå