Herr Brun Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Narragansett leather og equus leather er vel de som blir nevnt her oftest. 1 Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Er veldig fornøyd med mitt belte fra Narragansett leather, men de blir fort på den litt casuale siden. Berg & Berg har noen pene. 1 Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Smooth cure fra joico, gjør et hår som er som stålull, til litt mer vennlig ull. Balsam og eller kun shampoo? Begge, men bruker balsam skjeldent. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Invitert i bryllup til våren og dette er første bryllupet jeg er invitert til i voksen alder, så jeg er noe usikker på bekledning i et vårbryllup. Det står kun "Antrekk: pent" og jeg mener jo at "pent" er opp til hver enkelt å tolke og at det virker noe vagt. Er det ikke en selvfølge å stille pent i et bryllup? Man har jo f.eks faste regler å forholde seg til dersom det står "Galla" eller "Smoking". Gjelder det å kle seg så likt de andre gjestene som mulig? Nå vil jo det kanskje være vanskelig å forutse, men jeg vil tro at den gjenomsnittelige bryllupsgjest i Norge har på seg tradisjonell sort dress, kvit skjorte og et nøytralt slips til. Er det helt feil å ankomme i ett av disse antrekkene i et bryllup en tidlig vårdag? Tenker da på fargevalg osv og ikke akkurat direkte modeller av antrekk. Jeg har selvsagt ikke med weekendbag eller dokumentmappe i et bryllup. Jeg tenker dress når det er bryllup, men når de skriver pent så åpner det for lys dress også, tenker jeg. Ville ikke kommer i chinos og blazer. Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Narragansett leather og equus leather er vel de som blir nevnt her oftest. Er veldig fornøyd med mitt belte fra Narragansett leather, men de blir fort på den litt casuale siden. Berg & Berg har noen pene. Takkerr og neier, husker navnene når dere never de :-) Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Invitert i bryllup til våren og dette er første bryllupet jeg er invitert til i voksen alder, så jeg er noe usikker på bekledning i et vårbryllup. Det står kun "Antrekk: pent" og jeg mener jo at "pent" er opp til hver enkelt å tolke og at det virker noe vagt. Er det ikke en selvfølge å stille pent i et bryllup? Man har jo f.eks faste regler å forholde seg til dersom det står "Galla" eller "Smoking". Gjelder det å kle seg så likt de andre gjestene som mulig? Nå vil jo det kanskje være vanskelig å forutse, men jeg vil tro at den gjenomsnittelige bryllupsgjest i Norge har på seg tradisjonell sort dress, kvit skjorte og et nøytralt slips til. Er det helt feil å ankomme i ett av disse antrekkene i et bryllup en tidlig vårdag? Tenker da på fargevalg osv og ikke akkurat direkte modeller av antrekk. Jeg har selvsagt ikke med weekendbag eller dokumentmappe i et bryllup. Jeg tenker dress når det er bryllup, men når de skriver pent så åpner det for lys dress også, tenker jeg. Ville ikke kommer i chinos og blazer. Kaskje jeg burde stille som trauste nordmenn flest i sort dress, kvit skjorte, et nitrist silkeslips fra dressmann og følgende sko: 3 Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 De skoene var imponerende stygg til å være så plain 6 Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Er dette lett for en skredderstue/systue? Å legg inn buksebeina med utgangspunkt i en annen bukse? Så leverer jeg bare begge buksene slik at de kan "herme" etter den ene. Er ihvertfall mye lettere enn å drive å nåle buksa selv. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 (endret) Jeg lar dem nåle på meg mens jeg står der. Det er greit hvis det er forskjellig snitt på de to buksene, etter min erfaring. Endret 25. februar 2014 av Phelge Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Med mindre det er samme modell høres det ut som risky business for min del. Ta med to bukser, la de nåle mens du står deg og skift til den andre? Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Husker med skrekk den dagen jeg skulle klø ballene mine på skolen og kjente at buksa hadde fått hull i skrittet. Gikk rett hjem for å si det sånn, hørte aldri noe helsigvis. Men i den forbindelse må jeg nesten få si at jeg synes Henri Lloyd sine jeans er av meget god kvalitet. De jeg har nå har holdt seg bra lenge uten å få slitasje. Dette er bukser jeg ikke har på knærne og de er dermed utsatt for ekstra slitasje fra alle stede jeg sitter Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Lol, gyllen mulighet for å få noen andre til å gjøre det for deg uten å ta av buksen da. 1 Lenke til kommentar
Phil Leotardo Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Hallaisen, tar sjansen siden dette også er en velværetråd. Noen som har tips til noen gode hudkremer mot uren hud? Ikke vært veldig plaget med det, men surt med små lumskheter i ansiktet som begynner å dukke opp. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Bulldog sin er bra. Jeg har brukt rens fra Kiehl's. 1 Lenke til kommentar
Pjuuok Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Invitert i bryllup til våren og dette er første bryllupet jeg er invitert til i voksen alder, så jeg er noe usikker på bekledning i et vårbryllup. Det står kun "Antrekk: pent" og jeg mener jo at "pent" er opp til hver enkelt å tolke og at det virker noe vagt. Er det ikke en selvfølge å stille pent i et bryllup? Man har jo f.eks faste regler å forholde seg til dersom det står "Galla" eller "Smoking". Gjelder det å kle seg så likt de andre gjestene som mulig? Nå vil jo det kanskje være vanskelig å forutse, men jeg vil tro at den gjenomsnittelige bryllupsgjest i Norge har på seg tradisjonell sort dress, kvit skjorte og et nøytralt slips til. Er det helt feil å ankomme i ett av disse antrekkene i et bryllup en tidlig vårdag? Tenker da på fargevalg osv og ikke akkurat direkte modeller av antrekk. Jeg har selvsagt ikke med weekendbag eller dokumentmappe i et bryllup. Jeg tenker dress når det er bryllup, men når de skriver pent så åpner det for lys dress også, tenker jeg. Ville ikke kommer i chinos og blazer. Kaskje jeg burde stille som trauste nordmenn flest i sort dress, kvit skjorte, et nitrist silkeslips fra dressmann og følgende sko: Synes skoene var litt for "kjedelige". Her lønner det seg nok å få kjøpt noen gunstige dress sko med firkantet tupp for å virkelig få en fin oppbrytning i antrekket, så får du et litt sprekere antrekk Rosa skjorte bør også vurderes, men bare om du er drøy og sikker på egen legning. Fedora hatt hvis du er player Lenke til kommentar
Phil Leotardo Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Bulldog sin er bra. Jeg har brukt rens fra Kiehl's. Takk for svar. Da prøver vi den. Satser på at James Dean har peiling. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Satser på at James Dean har peiling. Lenke til kommentar
TomTucker Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 (endret) Noen som vet ca hvor man kan få tak i "billige/billigere bukser nå til dags? Har en liten crush på Diesel jeans, da de sitter rimelig perfekt på kroppen min, å et par chinos fra Zara. Dessverre koster ei vanlig diesel jeans rundt en 11-1500 her til lands, å chinosene til Zara har falt betraktelig det siste året. Noen tips? Vi snakker slim jeans, straight. Type stil; Blå Converse, v-tskjorte, jeans. Noen ganger stormberg-gensere,løpesko og jeans. Egentlig type tar på meg alt som er, men skal være en liten rød linje i det, vel og merke. Endret 27. februar 2014 av TomTucker Lenke til kommentar
August. Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Noen som vet ca hvor man kan få tak i "billige/billigere bukser nå til dags? Har en liten crush på Diesel jeans, da de sitter rimelig perfekt på kroppen min, å et par chinos fra Zara. Dessverre koster ei vanlig diesel jeans rundt en 11-1500 her til lands, å chinosene til Zara har falt betraktelig det siste året. Noen tips? Vi snakker slim jeans, straight. Type stil; Blå Converse, v-tskjorte, jeans. Noen ganger stormberg-gensere,løpesko og jeans. Egentlig type tar på meg alt som er, men skal være en liten rød linje i det, vel og merke. http://www.cheapmonday.com/ kan jo være noe. Jeg har ikke noen erfaring med dem selv, men har hørt at det skal være den beste jeansen i sin prisklasse. Weekday blant annet fører dem. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Har god erfaring med cheapmonday buksene jeg eier, holder ganske lenge og sitter bra om man har stankelbein som meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå