Xtra Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 (endret) Takker for input på smokingen. Suit Supply er en god idé, skal på utveksling til Leuven (20 min fra Brüssel hvor SS har butikk) i høst, så kan muligens sjekke det ut da. Fikk også "crotch blowout" på rådenim fra Luxire desverre, men er ellers meget godt fornøyd med de. Endret 24. februar 2014 av Xtra Lenke til kommentar
August. Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Haha, kommentarene! MinMote-kommentarfeltet under artikler om herremote har for vane å tiltrekke seg de største samfunnstaperene.. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Haha, kommentarene! MinMote-kommentarfeltet under artikler om herremote har for vane å tiltrekke seg de største samfunnstaperene.. Det er spennende å gå inn på profilene til de som kommenterer. Usedvanlig mange med biler eller tegneseriefigurer som profilbilde. 1 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 (endret) Hvor er kommentarfeltet?Dukker ikke opp hos meg.Er det sånn facebook plug-in sak? Endret 24. februar 2014 av PatSharpX Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Du er latterlig heldig. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Hah det morsome er de som svarer på Halvor Harsem sin "menn som blogger? hva SKJER med verden egentlig``!??!!?? #HOMO" Lenke til kommentar
Ansiktets fjes Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Takker for input på smokingen. Suit Supply er en god idé, skal på utveksling til Leuven (20 min fra Brüssel hvor SS har butikk) i høst, så kan muligens sjekke det ut da. Fikk også "crotch blowout" på rådenim fra Luxire desverre, men er ellers meget godt fornøyd med de. Du kan jo sjekke hos house of singles i øverste etasje på kløverhuset. De har smokinger i 100% ull til ca. 4000,- tror jeg det var. -Salbu Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Invitert i bryllup til våren og dette er første bryllupet jeg er invitert til i voksen alder, så jeg er noe usikker på bekledning i et vårbryllup.Det står kun "Antrekk: pent" og jeg mener jo at "pent" er opp til hver enkelt å tolke og at det virker noe vagt. Er det ikke en selvfølge å stille pent i et bryllup? Man har jo f.eks faste regler å forholde seg til dersom det står "Galla" eller "Smoking".Gjelder det å kle seg så likt de andre gjestene som mulig? Nå vil jo det kanskje være vanskelig å forutse, men jeg vil tro at den gjenomsnittelige bryllupsgjest i Norge har på seg tradisjonell sort dress, kvit skjorte og et nøytralt slips til.Er det helt feil å ankomme i ett av disse antrekkene i et bryllup en tidlig vårdag?Tenker da på fargevalg osv og ikke akkurat direkte modeller av antrekk. Jeg har selvsagt ikke med weekendbag eller dokumentmappe i et bryllup. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Nå har jo brudeparet, som du selv sier, failet litt på invitasjonen, siden "pent" ikke er en kleskode som sier noe om formaliteten, men bare hver enkeltes subjektive mening om et antrekk eller plagg. Det er dessverre ikke uvanlig i invitasjoner lenger, og fører til både forvirring og forkleinelse. Jeg ville tatt på meg en mørk dress. Jeg har ikke vært i et bryllup hvor det har vært feil. 1 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Ville snakket med brudeparet/den av dem du kjenner, men i utgangspunktet tenker jeg at "pent" nettopp betyr at det ikke er krav om mørk dress. Det safeste er vel å spørre hva han tenker å ha på seg, og kle seg ett hakk mindre formelt. Lenke til kommentar
br4vo Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Hei. Hva tenker dere om denne jakken http://no.barbourwinter.com/menn-barbour-waxed-jakke/sapper-waxed-jakke/barbour-sapper-jakke-olive-sjokolade-138.html? Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Den er grei den, men ikke kjøp fra den nettsiden. Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Jeg tenker at du bør finne en annen side å bestille fra, eksempelvis countryattire. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Hei. Hva tenker dere om denne jakken http://no.barbourwinter.com/menn-barbour-waxed-jakke/sapper-waxed-jakke/barbour-sapper-jakke-olive-sjokolade-138.html? Åpenbart en scamside, men jakken er grei nok den. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Barbournettbutikk med Nikelogo som ikon i adresselinjen Lenke til kommentar
br4vo Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Hehe, syntes siden så litt dodgy ut. Men tenkte og linke pga jakken :-P. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Smooth cure fra joico, gjør et hår som er som stålull, til litt mer vennlig ull. Balsam og eller kun shampoo? Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Vet det har blitt postet mye omkring belter tidligere, men husker ingen av sidene. Såå, fine sider å bestille belter fra? Hovedsaklig til dress. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå