Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Jeg blir bare oppgitt over hvordan alle dere nerder tror dere har noe peiling på mote. Dere sitter her og later som om dere kan noe om fashion. Grunnen til at dere gjør det er at det er ingen som kan avsløre dere.

Dere er bare en gjeng med datanerder.

 

 

Busted, wannabe fashion boys!

5963818[/snapback]

Sikter du til meg? :)

5964056[/snapback]

 

Nei det er helt tydelig meg det siktes til :innocent:

 

EDIT: Tror heller ikke det er et kriterie at man må være "Nerd" for å være medlem i dette forumet...

Endret av Linn Christin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For en tulling bare.. Sorry ass men den burde bare rapporteres. Hvor unge skal man egentlig være i et diskusjonsforum??

 

Gratulerer MagnusW, du har gjort meg 10 hjerneceller fattigere med det dårlige innlegget ditt. Kan garantere deg 100% at folka her sitter å ler av deg, alene bare fordi det er så utrolig dust å skrive noe sånt med det antall poster du har. Men dette var vel kanskje litt for åpenbart til at jeg burde skrive en hel post tilbake om det da.. :hm:

Endret av daniel_984
Lenke til kommentar

For å si det slik, dersom noen kommer til meg og sier jeg er en datanerd med null peiling på mote tar jeg det nesten som et kompliment. Men nå trenger jeg jo heldigvis ikke å bevise noe som helst her -- det er jo kun jeg som må leve med mine varige mote-relaterte problemer...

 

Kan vel forresten legge til avslutningsvis at jeg gikk på samme skole som JoachimR -- og han er langt i fra en datanerd uten sans for mote (og nei, selv om det dreier seg om en kristen privatskole så må man ikke gå med uniform ;)).

 

Og Linn Christin! Vi vet begge at du er en liten nerd, ref. Excel-listene i dag. ;)

Lenke til kommentar
Mente du forresten at han er gaybasher fordi han ikke likte klesstilen på bildet?? For i så fall bør du revurdere dine leseferdigheter..

5961825[/snapback]

Jeg siterer:

Hadde jeg møtt denne personen på noe annet enn et karneval, hadde jeg grisebanka'n  :evil:

5961512[/snapback]

 

Grisebanke en person pga. klærne, så voksent, så modig, så MACHO!

5961836[/snapback]

Jeg hadde kanskje ikke banka han opp, men jeg hadde definitivt ledd meg halvt i hjel om jeg hadde sett han rusle ned Karl Johan, som noen her nevnte.
Lenke til kommentar
Nå har faktisk ganske mange en tedens til å le bare av ganglaget mitt - så det ville forsåvidt ikke overrasket meg.

5964422[/snapback]

 

 

Hvorfor det? :ohmy:

5964437[/snapback]

Vel, de sier jeg vrikker litt for meget på bakparten... At jeg går overlegent som på en catwalk... Ikke vet jeg, men tørr ikke lenger ha noen kjente bak meg i trapper, er visst da det "vrikkes" mest...

Lenke til kommentar
Fikk ikke mye svar så prøver igjen :p

 

 

 

Når det står i produktbeskrivelsen til denne jakka at den er loose fit, betyr det at det ikke er stramming nede på jakka? :hmm:

5968266[/snapback]

loose fit betyr at det er snakk om en jakke med løs passform (i motsetning til "slim fit"). det betyr ganske enkelt at jakka ikke sitter spesielt stramt..

Endret av Sondre^^
Lenke til kommentar
Vet noen om det finnes flere butikker enn Ferner Jacobsen i Oslo som selger Lacoste pique i størrelse 2? Jeg har funnet flere butikker, men alle har bare ned til 3 og jeg ha 2. Selv i utlandet er det nokså vanskelig å få kjøpt størrelse 2... :(

5968262[/snapback]

Må vel i såfall bestilles, det gjør de gjerne på Ferner J. Problemet med lacoste er rett og slett at mye ikke lages i størrelser under tre. :( Har imidlertid fått tak i en rød pique, slim fit og det hele, i størrelse 2(ikke tre), og den sitter nå på et vis(ikke at det er så mye som sitter pent på meg, men sitter liksom bedre enn mye annet).

 

Vi gutter har ihvertfall ikke noe problem iforhold til at motebransjen vil ha oss tynne..

 

EDIT: Rotet med et lite tall..

Endret av JoachimR
Lenke til kommentar
Jeg får alltid størrelse 2 på Ferner Jacobsen jeg? :) (Sist i dag, måtte ha en brun og en rosa pique, fikk begge i 2 -- men de har ikke så mange farger der, dessverre).

5968350[/snapback]

De vanlige piquene lages vel også i to ja, men skal du ha slim fit eller sære striper av noe slag spørs det vel. Sjekket nå også lacoste.com (på fransk, skal ikke påstå jeg kan det egentlig...), hvor det eneste jeg finner som det står de produserer i størrelse 2 for menn er den helt plaine piquen. Ikke at den ikke kan brukes, men noen av oss er litt for tynne for det..

 

EDIT: mens jeg enda kunne bruke barnestørrelser spilte jeg alltid tennis i lacoste-outfit, men tennis-skjorter i 2 fra lacoste tror jeg ikke jeg har funnet, selv ikke i egne lacoste-butikker. Og det ser ikke ut til at det finnes noe i dagens tennis-kolleksjon for menn i 2 heller..

EDIT2: Vel, det gjorde det visst..EDIT3: Jeg hadde rett, i tennis-kolleksjonen finnes ingenting for overkropp under str. 2... I følge nettsiden...

Endret av JoachimR
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...