Jostein K. Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 (endret) Grå bukser og lyseblå skjorte passer fint til mørkeblå blazer. Jeans er vel greit? Har en lyseblå PRL oxford skjorte, vil det se bra ut? Eller burde jeg skaffe en vanlig blå skjorte? Sannsynligvis vil det se ok ut, men det vil ikke se bra ut om du har den klassiske blå OCBDen. Bruk en skjorte som er ment for dress. Jeg er godt fornøyd med denne. Endret 12. februar 2014 av Jostein K. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Ville nok ha unngått jeans hvis resten av antrekket består av dresskjorte og blazer tho Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Ville nok ha unngått jeans hvis resten av antrekket består av dresskjorte og blazer thoEnig. Ville også unngått jeans på 17. mai overhodet. Har du ikke penere bukser enn det så bruk dress. Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Enig. Jeans på 17 mai er forbehold våre nye landsmenn, respektløst! 3 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Ja, jeg har også til gode å se innvandrere i annet enn dongeribukse 2 Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Innvandrere i dress er da helt vanlig på 17. mai... 2 Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 @TityBoi Usaklig kommentar. Gjennomgående er de som feirer 17. mai pent kledd. Flertallet av dem jeg legger merke til som ikke kler seg pent er etniske nordmenn. 1 Lenke til kommentar
St€rk Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Kanskje fordi flertallet av de som feirer 17.mai er etnisk nordmenn? 1 Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Poenget er vel at de som ikke er etnisk norske og som feirer 17. mai faktisk gjør en innsats for å kle seg pent. Det stemmer ikke for en del fulle ekle og ukledelige nordmenn (noe man etter min mening burde kunne forvente). 5 Lenke til kommentar
St€rk Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Poenget er vel at de som ikke er etnisk norske og som feirer 17. mai faktisk gjør en innsats for å kle seg pent. Det stemmer ikke for en del fulle ekle og ukledelige nordmenn (noe man etter min mening burde kunne forvente). Den kommentaren der er bare for usakelig 2 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Svenskene som er dårligst på dette med antrekk på 17 mai. Har vel kanskje med at flertallet står i kassen å pusher pølser på 7/11 og er de ikke der så er de enten på vei til eller fra. Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Hyggelig og innsiktsfull diskusjon stappet med gode argumenter og troverdige kilder, dette. 2 Lenke til kommentar
Verktoya Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Drakter laget av 100% Dyreskinn er best. Jeg elsker å flå dyr og lage plagg. Jeg kjøper gjerne mye frakker med ulvepels og revepels så ofte jeg kan til samlingen min. Det er det beste dyrene kan brukes til.. Jakte de ned å flå de..Jeg samler også på trofehodene. Jeg skaut 2 gauper i år. Noen andre som liker sånt? Som jeg kan chatte med? Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Drakter laget av 100% Dyreskinn er best. Jeg elsker å flå dyr og lage plagg. Jeg kjøper gjerne mye frakker med ulvepels og revepels så ofte jeg kan til samlingen min. Det er det beste dyrene kan brukes til.. Jakte de ned å flå de..Jeg samler også på trofehodene. Jeg skaut 2 gauper i år. Noen andre som liker sånt? Som jeg kan chatte med? For et utrolig døvt forsøk på trolling. 5 Lenke til kommentar
Pjuuok Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Drakter laget av 100% Dyreskinn er best. Jeg elsker å flå dyr og lage plagg. Jeg kjøper gjerne mye frakker med ulvepels og revepels så ofte jeg kan til samlingen min. Det er det beste dyrene kan brukes til.. Jakte de ned å flå de..Jeg samler også på trofehodene. Jeg skaut 2 gauper i år. Noen andre som liker sånt? Som jeg kan chatte med? Du glemte å ta med bjørnejakt, men det var vel kanskje bevisst for å ikke motta drapstrusler? Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Poenget er vel at de som ikke er etnisk norske og som feirer 17. mai faktisk gjør en innsats for å kle seg pent. Det stemmer ikke for en del fulle ekle og ukledelige nordmenn (noe man etter min mening burde kunne forvente). Den kommentaren der er bare for usakelig Deg om det. Min erfaring er at det stemmer oftere enn innvandrere i dongeribukse. Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 For å ta opp det med 17.mai antrekket mitt. Konfirmasjons dressen min er faktisk for stor(!) og jeg gidder ikke å bruke penger på dress siden jeg ikke har bruk for det før konfirmasjonen til fettern min om to år eller noe sånt, og jeg er 16 1/2 så kan godt hende at jeg vokser mer. Derfor tenker jeg å bruke blazer. Er det helt nono med jeans til blazer? Tenker da på ganske fine jeans, og hvis jeg skal ha dressbukse eller noe lignende, da må den være grå? Kan det evt funke med beige chinos? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Det er ikke nono med jeans til blazer, det er jo sagt flere ganger, men det er nono med jeans på 17. mai. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå