Mladic Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Liker den første. Synd de fleste Boglioli jakker har funksjonelle knapper Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Den første. Har i det siste pratisk talt fått allergi mot blazere og sport coats som ikke har patch pockets. Liker den første. Synd de fleste Boglioli jakker har funksjonelle knapper Enig, funksjonelle knapper på RTW gir ingen mening i mine øyne. Jåleri som gjør jakken ubrukelig for oss med korte armer. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Jeg blir direkte forbanna når en rtw-jakke har funksjonelle knapper. Det er forsåvidt ikke noe problem (men er fortsatt like meningsløst) om den selges med mange alternative lengder på ermene uavhengig av jakkelengden, men det her tullet til bl.a. suitsupply er så utrolig tåpelig! Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Jeg blir direkte forbanna når en rtw-jakke har funksjonelle knapper. Det er forsåvidt ikke noe problem (men er fortsatt like meningsløst) om den selges med mange alternative lengder på ermene uavhengig av jakkelengden, men det her tullet til bl.a. suitsupply er så utrolig tåpelig! Functional cuffs er #sprezzatura og #menswear. Deal with it. Helt enig. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Etter at en liten arme av skoselgere hadde studert støvlene mine kom de fram til at det var syntetisk, og ikke ekte skinn. Fikk kjøpt en spray som forhåpentligvis skal hindre at det blir verre. Hvor mye må man ut med for vinterstøvler i ekte skinn? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 1000,- er det billigste du får et kurrant par for vil jeg tro, men du burde heller sjekke etablerte merker i 2000,- - 3000,- -klassen. Da får du noe som varer en god stund. Lenke til kommentar
spinkeljaevel Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Etter at en liten arme av skoselgere hadde studert støvlene mine kom de fram til at det var syntetisk, og ikke ekte skinn. Fikk kjøpt en spray som forhåpentligvis skal hindre at det blir verre. Hvor mye må man ut med for vinterstøvler i ekte skinn? LL Bean Katahdin, enten med plain eller cap toe. Tipper de havner på rundt 1600 kr etter frakt, moms og tollbehandlingsgebyr. Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Har allerede begynt å tenke på antrekk til 17. Mai, siden ifjor gikk jeg med dress, og føler at det er litt "mainstream". Har arvet en mørkeblå navy blazer, hva slags bukser passer til det? og hva slags skjorte skal jeg ha under? Gjerne med litt glade farger:) Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Grå bukser og lyseblå skjorte passer fint til mørkeblå blazer. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Lyst på ny kortholder/lommebok, noen gode alternativer til Exentri? Liker godt at man har de to lommene hvor kortene er lett tilgjengelige og man slipper å åpne den for å få tilgang til kortene man bruker mest. Noen forslag? Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Jeg har en lommebok fra Chester Mox som jeg er kjempefornøyd med. De har riktignok ikke den samme løsningen som Exentri, men til gjengjeld er de mye penere og slår Exentri ned i støvlene på kvalitet. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Enig med JorgenH, chester mox er knall. Fantastisk fornøyd med min. Men de var litt billigere da jeg kjøpte da. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Mye fint av chester mox men riktignok ikke helt hva jeg leter etter. Flere forslag tas imot med takk. Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Grå bukser og lyseblå skjorte passer fint til mørkeblå blazer. Jeans er vel greit? Har en lyseblå PRL oxford skjorte, vil det se bra ut? Eller burde jeg skaffe en vanlig blå skjorte? Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Om jeans er greit kommer veldig an på blazeren, men det kan absolutt funke. Et annet spørsmål er imidlertid om jeans er det rette å bruke på 17. Mai. Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Ashland Leather har lommebøker i Shell Cordovan. Har en fra Chester Mox, men har satt meg på venteliste for å få laget en i shell. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Da har jeg bestilt meg lommebok. Valget falt på Ted Cole Thumbz Speed. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 (endret) Når en skredder syr inn en blazer i sidene, så fjerner han ikke stoffet? Slik at det man kan ta ut blazeren ved en senere anledning hvis nødvendig? Er snakk om en ukonstruert blazer uten foring. Endret 12. februar 2014 av Rankiz Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 (endret) Dette står på outdoorandcountry (tracking): Held by Customs INWARD OE - CUSTOMSNEEDS BANK TRANSFER FORM 18:49 Thu 23 Jan 2014 GMT Blir pakken min holdt av tollen? Det ser jo slik ut, men jeg har ikke fått noe brev om det i posten, slik jeg mener å ha fått tidligere. Hvordan løser jeg dette nå? Endret 12. februar 2014 av Jørgen Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Når en skredder syr inn en blazer i sidene, så fjerner han ikke stoffet? Slik at det man kan ta ut blazeren ved en senere anledning hvis nødvendig? Er snakk om en ukonstruert blazer uten foring. Kommer helt an på skredderen og hvor mye som tas inn. Hvis den er uforet vises sømmene og skredderen vil, forhåpentligvis, gjøre sømmen pen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå