Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den første. Har i det siste pratisk talt fått allergi mot blazere og sport coats som ikke har patch pockets.

Liker den første. Synd de fleste Boglioli jakker har funksjonelle knapper :hm:

Enig, funksjonelle knapper på RTW gir ingen mening i mine øyne. Jåleri som gjør jakken ubrukelig for oss med korte armer.

Lenke til kommentar

Jeg blir direkte forbanna når en rtw-jakke har funksjonelle knapper. Det er forsåvidt ikke noe problem (men er fortsatt like meningsløst) om den selges med mange alternative lengder på ermene uavhengig av jakkelengden, men det her tullet til bl.a. suitsupply er så utrolig tåpelig!

Lenke til kommentar

Jeg blir direkte forbanna når en rtw-jakke har funksjonelle knapper. Det er forsåvidt ikke noe problem (men er fortsatt like meningsløst) om den selges med mange alternative lengder på ermene uavhengig av jakkelengden, men det her tullet til bl.a. suitsupply er så utrolig tåpelig!

Functional cuffs er #sprezzatura og #menswear. Deal with it.

Helt enig.

Lenke til kommentar

Etter at en liten arme av skoselgere hadde studert støvlene mine kom de fram til at det var syntetisk, og ikke ekte skinn.

Fikk kjøpt en spray som forhåpentligvis skal hindre at det blir verre.

Hvor mye må man ut med for vinterstøvler i ekte skinn?

LL Bean Katahdin, enten med plain eller cap toe. Tipper de havner på rundt 1600 kr etter frakt, moms og tollbehandlingsgebyr.

Lenke til kommentar

Dette står på outdoorandcountry (tracking):

Held by Customs INWARD OE - CUSTOMSNEEDS BANK TRANSFER FORM 18:49 Thu 23 Jan 2014 GMT

Blir pakken min holdt av tollen? Det ser jo slik ut, men jeg har ikke fått noe brev om det i posten, slik jeg mener å ha fått tidligere. Hvordan løser jeg dette nå?

Endret av Jørgen
Lenke til kommentar

Når en skredder syr inn en blazer i sidene, så fjerner han ikke stoffet? Slik at det man kan ta ut blazeren ved en senere anledning hvis nødvendig? Er snakk om en ukonstruert blazer uten foring.

Kommer helt an på skredderen og hvor mye som tas inn. Hvis den er uforet vises sømmene og skredderen vil, forhåpentligvis, gjøre sømmen pen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...