Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Mente du forresten at han er gaybasher fordi han ikke likte klesstilen på bildet?? For i så fall bør du revurdere dine leseferdigheter..

5961825[/snapback]

Jeg siterer:

Hadde jeg møtt denne personen på noe annet enn et karneval, hadde jeg grisebanka'n  :evil:

5961512[/snapback]

 

Grisebanke en person pga. klærne, så voksent, så modig, så MACHO!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mente du forresten at han er gaybasher fordi han ikke likte klesstilen på bildet?? For i så fall bør du revurdere dine leseferdigheter..

5961825[/snapback]

Jeg siterer:

Hadde jeg møtt denne personen på noe annet enn et karneval, hadde jeg grisebanka'n  :evil:

5961512[/snapback]

 

Grisebanke en person pga. klærne, så voksent, så modig, så MACHO!

5961836[/snapback]

Såfint at du tar alt så bokstavelig da.. Et nerd på et forum truermed å banke noen når de ser et bilde, og du sitter og med en sarkastisk applaudering for å forhøye deg selv videre opp.. Kjempemessig..

 

JoachimR, selvfølgelig skal du få lov å gå slikt, men brorparten av verdens befolkning vil nok synes du er en skrulling. Om du syns det er fint med kongelig (eller hva det er) overtopp/jakke og flosshatt mot en slitt olabukse, så fint for deg..:thumbup:

 

Edit: Og av en eller annen grunn tror jeg ikke du liker av noen annen grunn enn at det er et dyrt merke som fører noe slikt.. Vedder mine edlere deler på at du aldri hadde vist deg om det hadde stått med fancy farger og skrift "Bosselini" (eller hva det nå heter)..

Endret av daniel_984
Lenke til kommentar

Jeg stilte da bare et enkelt spørsmål, så skjønner ikke helt hvor du fikk fra at jeg tar ting så bokstavelig i denne tråden(?).. Har for å si det på en annen måte, ikke sagt noe som jeg ser hvertfall som tilsier at jeg tar ting bokstavelig )inntil du selvfølgelig ikke svarte på spørsmålet mitt da)..

 

Edit: For å vise deg hvorfor jeg trodde du tok det så bokstavelig..

Mente du forresten at han er gaybasher fordi han ikke likte klesstilen på bildet?? For i så fall bør du revurdere dine leseferdigheter..

5961825[/snapback]

Jeg siterer:

Hadde jeg møtt denne personen på noe annet enn et karneval, hadde jeg grisebanka'n  :evil:

5961512[/snapback]

Grisebanke en person pga. klærne, så voksent, så modig, så MACHO!

5961836[/snapback]

Endret av daniel_984
Lenke til kommentar
Edit: Og av en eller annen grunn tror jeg ikke du liker av noen annen grunn enn at det er et dyrt merke som fører noe slikt.. Vedder mine edlere deler på at du aldri hadde vist deg om det hadde stått med fancy farger og skrift "Bosselini" (eller hva det nå heter)..

5962038[/snapback]

Nå har det seg slik at jeg kun la inn et bilde; jeg har ikke uttalt meg om antrekket. ;)

 

Min interesse for klær er forresten ikke bare begrenset til "dyre merker" -- finner jeg noe "billig" jeg liker kjøper jeg det. Pris spiller egentlig ikke en rolle, men snitt, kvalitet og design gjør!

Lenke til kommentar
Såfint at du tar alt så bokstavelig da..
Ditto.

 

Og forresten, jeg bryr meg ikke så veldig at "et stk. nerd" truer med å banke folk som har stil. Jeg synes bare det er lavmål, men for all del -- alle har sine egne og nokså sære interesser, ikke sant?

 

B000BZY0RI.01-A3TUJE1XKIZPOF._AA280_SCLZZZZZZZ_.jpg

Må ha. Noe sier meg at LarsP også må ha.

5962089[/snapback]

 

Utrolig fete! Oj oj... Nå gleder jeg meg skikkelig til golfsesongen kommer skikkelig igang!

Lenke til kommentar

Jeg blir bare oppgitt over hvordan alle dere nerder tror dere har noe peiling på mote. Dere sitter her og later som om dere kan noe om fashion. Grunnen til at dere gjør det er at det er ingen som kan avsløre dere.

Dere er bare en gjeng med datanerder.

 

 

Busted, wannabe fashion boys!

Endret av MagnusW
Lenke til kommentar
Jeg blir bare oppgitt over hvordan alle dere nerder tror dere har noe peiling på mote. Dere sitter her og later som om dere kan noe om fashion. Grunnen til at dere gjør det er at det er ingen som kan avsløre dere.

Dere er bare en gjeng med datanerder.

 

 

Busted, wannabe fashion boys!

5963818[/snapback]

 

 

Det er flott at du opplyser oss om det da, det reddet dagen min. :love:

Lenke til kommentar
Jeg blir bare oppgitt over hvordan alle dere nerder tror dere har noe peiling på mote. Dere sitter her og later som om dere kan noe om fashion. Grunnen til at dere gjør det er at det er ingen som kan avsløre dere.

Dere er bare en gjeng med datanerder.

 

 

Busted, wannabe fashion boys!

5963818[/snapback]

 

Det morsomme er at et medlem av det samme forumet kommer og buster de.

 

EDIT: Forøvrig skjønner jeg ikke vitsen med å "ha peiling på mote", da det etter min mening er mye bedre å ha en estetisk sans enn å vite hva som er in. :)

Endret av fredrikrb
Lenke til kommentar
Jeg blir bare oppgitt over hvordan alle dere nerder tror dere har noe peiling på mote. Dere sitter her og later som om dere kan noe om fashion. Grunnen til at dere gjør det er at det er ingen som kan avsløre dere.

Dere er bare en gjeng med datanerder.

 

 

Busted, wannabe fashion boys!

5963818[/snapback]

Sikter du til meg? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...