AnewZ Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 (endret) Spise burger på Kua 'aina (ligger rett bak liberty). Edit: Og en av de 3 brewdog pubbene. Den nye som ligger i shepherds bush er bra. Endret 30. januar 2014 av AnewZ Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 Om du er festløve, så kan Leicester Square på nattestid være ganske morsomt. Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 (endret) Classic Blue Oxford, Blue Small Gingham 80/2, Easy-to-Iron Blue Chambray Alt fra Luxire, nyvasket. Hvordan er Blue Small Gingham 80/2? Jeg har Navy Small Gingham 100/2 fra før av, men den er for tynn for bruk i vinteren. Den er tynn, og lett. Passer vel best når det er varmere. Veldig komfortabel pga. det da. Samme kan sies om dugdale flanellen, veldig komfortabel. Suede brouge brown belt fra Berg&Berg. Bestilte to stk, det første var veldig mørkt, og dette mer brunt. Det første hadde og et område som ikke var blitt pusset, og så generelt mye verre ut. Tydligvis varierende kvalitet, men fornøyd til nå med det andre. Endret 30. januar 2014 av Revolution Lenke til kommentar
August. Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 Seks skjorter og et par slips fra Charles Tyrwhitt og en fra Harvie & Hudson (tynt utvalg på salget der), et par sorte captoes fra CT (av Barker) og to dresser fra TM Lewin. Pluss et par bøker, samt en fotballkamp og Phantom of the Opera. Muligens et show til i morgen. En hel del god mat inntatt. Meget fornøyd med fangsten så langt, London er ganske kjekt. Noe jeg bør gjøre når jeg er her? Er verdt å ta turen innom Suitsupply om du ikke har vært der Borough Market for lunsj (selv om det er litt usentralt så er det verdt turen. Matmarkeder skuffer sjeldent). Anbefaler også biff på en av Gaucho resturantene - argentinsk biff på sitt beste! Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 digger den grønne jakka, noen som vet hvor jeg kan finne noe liknende? Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 Karmaloop kanskje -- de har i hvert fall mye streetwear. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Lykkedagen min i dag! Kikket innom Rolfsen i Stavanger, og oppdaget en trench fra Burberry i min størrelse. Nedsatt til 3000 kr. 3 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Lykkedagen min i dag! Kikket innom Rolfsen i Stavanger, og oppdaget en trench fra Burberry i min størrelse. Nedsatt til 3000 kr. Sukk, de har aldri noe bra på salg de gangene jeg har vært der. 1 Lenke til kommentar
Boil In Bag Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Aldri sett noe lignende. Håper ikke dette blir en ny trend... Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Lykkedagen min i dag! Kikket innom Rolfsen i Stavanger, og oppdaget en trench fra Burberry i min størrelse. Nedsatt til 3000 kr. Sukk, de har aldri noe bra på salg de gangene jeg har vært der. Rimelig plukket der nå. Var en del sko da, uten at jeg kikket nøye, men hadde nok vært mulig å gjøre noen gode kjøp der. Ellers kikket jeg bare kjapt over. Tror forøvrig det ikke var meningen at jakken min skulle være på salg. De andre Burberry-jakkene hadde ordinær pris, men av en eller annen grunn var denne nedsatt. FW13 også, så ikke fordi den var fra en gammel kolleksjon heller. Lenke til kommentar
Xposure Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Hvor kan man få tak i gode rådenim til en fornuftig pris? Tenker rundt 1000 kr, men kan strekke meg hvis kvaliteten da blir mye bedre. Har sett på noen fra Unbranded, vet ikke om de er tess. Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Unbranded, Naked and Famous, Gustin skal være brukbare. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Har et par fra N&F selv, men meg bekjent får du ikke tak i de i Norge. Har ikke brukt mine flere ganger enn jeg kan telle på én hånd, men veldig godt førsteinntrykk. Kjøpte også 19oz, så langt over gjennomsnittet tykke (og varme). Tviler på at de slites ut med det første. Lenke til kommentar
Xposure Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Tror jeg går for N&F, men fins så mange par, vet ikke helt hvordan jeg skal skille dem fra hverandre. Vet heller ikke hva som er forskjellen på de ulike passformene, og det står ingenting om lengden deres. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Lengden er ca. 34'' slik som de fleste rådenimbukser. Passformene går fra super skinny guy, skinny guy, weird guy, slim guy til regular guy. Du kan sammenligne målene hos tate + yoko eller blue owl. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Hvor kan man få tak i gode rådenim til en fornuftig pris? Tenker rundt 1000 kr, men kan strekke meg hvis kvaliteten da blir mye bedre. Har sett på noen fra Unbranded, vet ikke om de er tess. Dette får jeg kanskje mye pes for, men de uten tvil beste rådenimbuksene jeg har forsøkt er et par jeg kjøpte på HM for to-tre år siden. Uendelig mye bedre passform enn alt av APC osv jeg har prøvd. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Kan anbefale Luxire sine selvedge-jeans. http://luxire.com/products/luxire-selvedge-custom-jeans Kun 99$ (ca 600 KR) og meget god kvalitet. Har kjøpt 2/3 alternativer de har der, kjøper sikkert den tredje om ikke så altfor lenge. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Jeg kjøpte Acne Roc for ikke så lenge siden. Det var kanskje ikke et knallkjøp til 1300, men jeg er godt fornøyd med både passform og kvalitet. Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Kan anbefale Luxire sine selvedge-jeans. http://luxire.com/products/luxire-selvedge-custom-jeans Kun 99$ (ca 600 KR) og meget god kvalitet. Har kjøpt 2/3 alternativer de har der, kjøper sikkert den tredje om ikke så altfor lenge. Har ikke så god erfaring med de, mulig målene mine er feil, eller upassende, men syns alltid passformen blir dårlig. Er mye mer fornøyd med Levis 511' min, som jeg har brukt som base på målene, men passformen er ikke lik i det hele tatt. (Har fått 2 luxire jeans.) Det som får meg til å tro noe er "feil" med de er at alle andre bukser jeg får fra luxire passer perfekt, og er akkuratt som forventet, med gjenomgående god kvalitet. Kvaliteten på alt annet er jo god, men lite hjelp i når den passer dårlig. Lenke til kommentar
SuperTrym Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 NN07 er ikke så dumme, koster rett over 1000 i norge, du får de på eger i oslo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå