SIcario Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 (endret) Ashby sitter slimere enn Bristol på meg, i alle fall Endret 24. januar 2014 av JorgenH Lenke til kommentar
Phil Leotardo Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Hvilke fargekomboer crewneck/ocbd er å foretrekke? Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Lyseblå skjorte funker med det meste. Det er vanskelig å gi råd om sånne ting ettersom det avhenger mye av hva man liker selv, men fine farger å bruke med lyseblå ocbd er f. eks Marineblått, forskjellige gråtoner, forskjellige grønntoner, bruntoner og burgunder. Lenke til kommentar
cppdude Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Suitsupply er alltid utsolgt for plain blue Washington i 50R :-| Andre gangen jeg går glipp av den, faen altså. Er det påbud om å bruke skinnyjeans, oppkneppet skjorte og brettet lue om en skal jobbe på Carlings? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Ja. Og lua skal være brettet opp så det grenser mot det ekstreme. 3 Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Jepp. Som de superglætte gutta som jobber på en del herrforretninger. Det er bra at folk bryr seg, men det blir litt too much når man står der med blanke skinnsko, burgunder bukser, skjorte med frankse mansjetter, håret bak, pocket square og svær klokke ... Det går an å tone det ned 10-15 hakk. 3 Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 Blir en impulstur til California i februar. Lander i San Fransisco og stikker ned til LA. Er det noe "must have" derfra, eller fra US generelt? Lenke til kommentar
cppdude Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 Hvor mye har du å bruke? Noe du trenger? Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 Har ikke tenkt noe på forbruk. Ikke noe spesielt jeg trenger heller. Bare tenkte å kjøpe ting som er billige der. Alt av klær er jo forbruksvare som det er greit å spare noen kroner på når man først reiser. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 RL er jo billigere der borte, så er vel kjekt å plukke med seg noen skjorter feks. Lenke til kommentar
wmb Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 Sjekk ut noen av de svære outlet-områdene de har der nede. Ligger mange av dem rundt LA, sikkert SF og. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 (endret) Noen som har de gratis skotrærne Pediwear sender med sko fra Loake, og kan si noe om hvorvidt disse er noe særlig eller ikke? Vurderer et par Loake Cannon, og prøver å finne ut av hvor det lønner seg å bestille dem fra. Endret 27. januar 2014 av JorgenH Lenke til kommentar
Boil In Bag Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 Skal innom Florida en kjapp tur i sommer, går utifra at det ikke akkurat er et mekka for shopping - men noen som har noen anbefalinger? Ikke mekka for shopping? Da har du tenkt feil. Nei, er ikke som India, men er nesten et mekka for shopping. Er India et mekka for shopping? Skal innom Florida en kjapp tur i sommer, går utifra at det ikke akkurat er et mekka for shopping - men noen som har noen anbefalinger? Bestill til hotellet. Så mye good stuff i USA. Orker ikke drive å stresse med sånt. Men vet hvertfall en butikk i Miami har Alden (dog sikkert elendig utvalg). Noe du anbefaler å kjøpe? Hvilke merker etc er betydelig billigere enn i Norge/England. Skal innom Florida en kjapp tur i sommer, går utifra at det ikke akkurat er et mekka for shopping - men noen som har noen anbefalinger? Ikke mekka for shopping? Da har du tenkt feil. Nei, er ikke som India, men er nesten et mekka for shopping. Må gjerne utdype litt. Hvor anbefaler du å handle om du har noen erfaring. Vet ikke hvor du skal i Florida. Men i Orlando er det i hvertfall noen outlets som jeg vet om. Det er helt sikkert noen i Miami også. Brooks brothers og macys er nok noe du finner på de fleste kjøpesentere, og de har en del fint. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 Skal turen innom Orlando, noe du anbefaler? Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 Noen som har de gratis skotrærne Pediwear sender med sko fra Loake, og kan si noe om hvorvidt disse er noe særlig eller ikke? Vurderer et par Loake Cannon, og prøver å finne ut av hvor det lønner seg å bestille dem fra. Skotrærne fra pediwear er mye dårligere enn de fra Herring. De er løse, flisete og det er litt vanskelig å få de inn i skoene. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 Noen som har de gratis skotrærne Pediwear sender med sko fra Loake, og kan si noe om hvorvidt disse er noe særlig eller ikke? Vurderer et par Loake Cannon, og prøver å finne ut av hvor det lønner seg å bestille dem fra.Skotrærne fra pediwear er mye dårligere enn de fra Herring. De er løse, flisete og det er litt vanskelig å få de inn i skoene. Skal du først bruke skotrær bør du nesten bruke skikkelige. Etter min erfaring sender pediwear bedre skotrær (Loake originale) om man betaler et lite mellomlegg. 1 Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 Takk for tips. Synes de Pediwear hadde bilder av et eller annet sted så ganske kjipe ut, så da bestiller jeg antageligvis fra Pediwear med skotrær. Hvor lange er frakttidene fra Pediwear til Norge (fortrinnsvis Bergen)? Lenke til kommentar
koots Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 Om man er i Miami-området så har man Sawgrass Mills utenfor Fort Lauderdale som er passelig massivt Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 Apropos outlets så har Put This On skrevet en artikkel om det: http://putthison.com/post/505850747/outletmallshopping Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Noen som har de gratis skotrærne Pediwear sender med sko fra Loake, og kan si noe om hvorvidt disse er noe særlig eller ikke? Vurderer et par Loake Cannon, og prøver å finne ut av hvor det lønner seg å bestille dem fra. Jeg kjøpte Loake Cannon fra Pediwear. Jeg har ingenting å utsette på skotrærne jeg fikk med. Frakten tok ikke mange dagene, men husker ikke eksakt hvor lenge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå