dag1234 Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Utvidet velvære, og etter oppfordring i Billedtråden. Hva spiller du på, Pat? 6 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 (endret) Hva spiller du på, Pat? Vanskelig lys og drittkamera på iPhonen, men men. Tannoy Eyris DC 3 På soundcare spikes. Xindax XA6950 Marantz 7001 KI SACD Cambrigde DAC NAD med Ortofon pickup Synder mye med Spotify via Airplay selv. Blir mest vinyl når det kommer til fysisk medium. Nettstøyfilter fra Monster, kabler fra litt div Kimber, Xindax, Monster blant annet. Oversiktsbildet. Endret 18. januar 2014 av PatSharpX 3 Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Snadder det der, Pat. Xindak har jeg hørt mye godt om, men ikke fått lyttet til enda. Jeg har en platespiller stående på loftet, og en del LPer, men jeg har ikke makket meg til å få rigget den. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Veldig fornøyd med den forsterkeren. Har vel hatt den nå i 5år +, veldig mye for pengene. Lav kilopris med tanke på at den veier sånn 25kg Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 (endret) Synder mye med Spotify via Airplay selv. Prøvd Wimp HiFi? Skal være lossless-kvalitet. Har en kamerat i Hi-Fi Klubben og vet de bruker denne i butikkene til diverse demoer, er visstnok ganske bra. (uten at jeg har prøvd selv) Endret 18. januar 2014 av Xtra Lenke til kommentar
phax Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 WiMP HiFi er topp, man skal virkelig finlytte for å høre forskjell på det og en CD-plate. Bare synd at de ikke har det tilgjengelig for PC/Mac enda. Holder meg til Spotify selv enn så lenge, funker fint til mitt bruk. Spiller på Vienna Acoustics Beethoven Baby Grand på Hegel H300 her. Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Veldig fornøyd med den forsterkeren. Har vel hatt den nå i 5år +, veldig mye for pengene. Lav kilopris med tanke på at den veier sånn 25kg Xindak er kaviar og champagne til øl og pølse-pris leste jeg i en anmeldelse. Har en kollega og hi-fi-nerd som sverger til Xindak og elektrostater. Men jeg har hørt at det er en del piratkopier av kabler i omløp. Så der gjelder det å passe på. WiMP HiFi er topp, man skal virkelig finlytte for å høre forskjell på det og en CD-plate. Bare synd at de ikke har det tilgjengelig for PC/Mac enda. Holder meg til Spotify selv enn så lenge, funker fint til mitt bruk. Spiller på Vienna Acoustics Beethoven Baby Grand på Hegel H300 her. Bilde? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 (endret) Har en kompis som snakker varmt om Hifi abonnementet til Wimp. Må vel teste det. Noen som vet om Airplay komprimerer noe? Vienna Acoustics er fint greier, både for øynene og ørene! Mamma har de smale i aluminium. Endret 18. januar 2014 av PatSharpX Lenke til kommentar
phax Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 (endret) Bilde? Knipset i full fart. Ikke optimal plassering på disse høyttalerene men er dessverre eneste fornuftige måten det lar seg gjøre slik jeg bor nå. De hadde fortjent mer plass. Noen som vet om Airplay komprimerer noe? AirPlay støtter inntil 16-bit/44,1kHz., så om du skal spille av 24-bit vil det bli nedskalert. Endret 18. januar 2014 av phax 2 Lenke til kommentar
SuperTrym Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Dag må være skikkelig pain å bo sammen med. "Ja Dag, nå trenger vi en ny vaskemaskin, noen ideer?" "Må vel til England og få en håndlaget ja, ikke noe tull fra phillips her i huset" hehe Liker forsåvidt sansen din for kvalitet. 2 Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Ikke noe problem, jeg gjør som jeg vil; nå er jeg singel, og sønnen min har reist for å studere i... England. Enda en grunn til å ta meg turer over :-). Ser fint ut det anlegget der, phax. Jeg vurderte selv en Hegel en gang i tid. 3 Lenke til kommentar
Spitfire396 Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 http://www.aliexpress.com/item/goodyear-NIHILISM-is-best-done-by-professinonals-fashion-summer-mens-cheap-sport-3d-print-short-sleeve/1582644710.html Dette virker i utgangspunktet som en kul t-skjorte, men wtf mener de med "goodyear" og hvorfor har de stavet "professionals" feil? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 (endret) http://www.aliexpress.com/item/goodyear-NIHILISM-is-best-done-by-professinonals-fashion-summer-mens-cheap-sport-3d-print-short-sleeve/1582644710.html Dette virker i utgangspunktet som en kul t-skjorte, men wtf mener de med "goodyear" og hvorfor har de stavet "professionals" feil? En kinesisk nettbutikk som heter aliexpress, kan vel ikke forvente annet enn ingrish da? Endret 18. januar 2014 av PatSharpX 3 Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Hva spiller du på, Pat? Vanskelig lys og drittkamera på iPhonen, men men. Tannoy Eyris DC 3 . . . 7 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 bilde Litt morsomt at du poster bildet fra American Psycho når han prater om Genesis, for det er en Genesis plate som ligger i LP spilleren 2 Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Har flere plater enn han der, og ikke den støgge equalizeren han har satt på toppen. Men fin regnfrakk. 1 Lenke til kommentar
PhelpsTransposed Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Har flere plater enn han der, og ikke den støgge equalizeren han har satt på toppen. Men fin regnfrakk. You'r in for a treat http://www.imdb.com/title/tt0144084/?ref_=nv_sr_1 1 Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 bilde Litt morsomt at du poster bildet fra American Psycho når han prater om Genesis, for det er en Genesis plate som ligger i LP spilleren Skuffende! Det er Huey Lewis and the News - Hip to be Square som diskuteres i den scenen. Tommel opp for Genesis uansett! 2 Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 bilde Litt morsomt at du poster bildet fra American Psycho når han prater om Genesis, for det er en Genesis plate som ligger i LP spilleren Skuffende! Det er Huey Lewis and the News - Hip to be Square som diskuteres i den scenen. Tommel opp for Genesis uansett! Hey Paul! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå