Jostein K. Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 (endret) UPS leverer på døren og ringer deg hvis du ikke svarer, for så å finne et tidspunkt som passer. Tydeligvis ikke. Etter at de ikke klarte å levere i dag tok jeg kontakt med de. De sa at det ikke var mulig å komme i kontakt med personen som leverer. e: er det ikke slik at når de mislykkes i å levere skal legge fra seg en lapp hvor man kan planlegge når man vil at de skal levere dagen etter? Endret 14. januar 2014 av Jostein K. Lenke til kommentar
St€rk Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 Tydeligvis ikke. Etter at de ikke klarte å levere i dag tok jeg kontakt med de. De sa at det ikke var mulig å komme i kontakt med personen som leverer. e: er det ikke slik at når de mislykkes i å levere skal legge fra seg en lapp hvor man kan planlegge når man vil at de skal levere dagen etter? Når jeg skule få leveranse så ringte de og da sa jeg at jeg ikke var hjemme. I stede avtalte vi at de kunne levere til min mors jobb. Så hun fikk den dagen etter på døren der...Dette var i bærum, bor i Bergen nå, så vet ikke hvordan ting er her;) Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 Salg hos Drake's - http://www.drakes-london.com/online-shop/sale?limit=all Var kun inne og sjekket prisen på ett slips og det var satt ned med fra 105£ til 75£. Er fortsatt en stiv pris på disse slipsene, men hvis du finner du noe du "må" ha er det bedre å kjøpe nå enn til vanlig... MrPorter har 70% salg, og da kunne du få grenadine slips for £30, før det hadde de masse grenadine til £50. Men dessverre er det meste utsolgt nå. Lenke til kommentar
Allgemeine Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Halla!Noen som har peiling på hvor jeg kan få kjøpte noe lignende som følgende gensere? http://instagram.com/p/g27m1nQ0XG/ <--- den til venstre http://instagram.com/p/hYg8j9Q0YK/ Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 H&M, faktisk. Eller så kan du bare søke på "streetwear" så får du vel opp mange nettbutikker med lignende stil. Digitalgravel.com blant annet, og lignende sider. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Har du kontaktet mr brunkrem på e-post? Den står på instagram profilen. [email protected] Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Halla! Noen som har peiling på hvor jeg kan få kjøpte noe lignende som følgende gensere? http://instagram.com/p/g27m1nQ0XG/ <--- den til venstre http://instagram.com/p/hYg8j9Q0YK/ Topman, Asos og Urban Outfitters. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Er det mulig å returnere varer til Suitsupply via postkontor, eller må jeg vente på at UPS plukker opp? Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Hvordan oppbevarer dere slips? Mine ligger sammenrullet i en skoeske, men kunne tenke meg å oppbevare dem på en annen måte. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Oppbevare slips.. Det er vel å ha de enten hengende eller sammenrullet. Vinkelen de henger i er ikke nøye. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 (endret) MrPorter har 70% salg, og da kunne du få grenadine slips for £30, før det hadde de masse grenadine til £50. Men dessverre er det meste utsolgt nå. Slips fra Drake's til 30£? Det er i så fall meget bra. Det er klart mange andre produsenter som også lager knallbra slips til en langt lavere pris. Det var derfor jeg tilføyde at man burde slå til hvis man hadde sett seg ut et spesielt slips derfra på forhånd. JorgenH: Her er hvertfall link til artikkel på PTO om bl.a. oppbevaring - http://putthison.com/post/6321886694/the-necktie-series-part-viii-taking-care-of-your Jeg personlig har ingen elegant måte å oppbevare de på men samtidig så har jeg ikke så mange slips heller. Endret 15. januar 2014 av Xtra Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Oppbevare slips.. Det er vel å ha de enten hengende eller sammenrullet. Vinkelen de henger i er ikke nøye. Det har jeg aldri sagt heller... Lurte bare på om noen hadde en måte som ser litt penere ut enn å ha dem liggende i en skoeske. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Det har jeg aldri sagt heller... Lurte bare på om noen hadde en måte som ser litt penere ut enn å ha dem liggende i en skoeske. tror IKEA har spesialinnredning til skapene sine som passer til slips, men det er vel helst skuffer som skrus fast. Husker ikke helt, men du kan jo ta en titt på sidene deres. Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Har to slike, en til blå slips og en til de andre... Kjøpt hos M&S. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Apropos slips, hvordan "strekker" man ut et slips? Jeg kjøpte nettopp et E. Marinella slips og den har en slags bøy i midten fordi den kom brettet i en boks. Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Apropos slips, hvordan "strekker" man ut et slips? Jeg kjøpte nettopp et E. Marinella slips og den har en slags bøy i midten fordi den kom brettet i en boks. Det vil gjerne rette seg ut om det får henge ei stund, hvis ikke kunne du kanskje prøve å stryke det. Svak varme og med et strykeklede mellom jernet og slipset. Ellers blir det fort blankt og du kan få strykemerker. 1 Lenke til kommentar
tttt Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Noen som vet hvilken hatt fernando sucre bruker i prison break? Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Det vil gjerne rette seg ut om det får henge ei stund, hvis ikke kunne du kanskje prøve å stryke det. Svak varme og med et strykeklede mellom jernet og slipset. Ellers blir det fort blankt og du kan få strykemerker. Du kan risikere å stryke flatt foret. Ville heller bløtet bretten og latt det henge og tørke. Mine slips har jeg på en slipshenger og det det ikke er plass til der har jeg rullet i en skuff. Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Du kan risikere å stryke flatt foret. Ville heller bløtet bretten og latt det henge og tørke. Mine slips har jeg på en slipshenger og det det ikke er plass til der har jeg rullet i en skuff. Bør slipset tørke liggende, kanskje? Tenker det kan miste formen om det henges opp vått. Selv har jeg aldri vasket et slips, ut over forsiktig å fjerne flekker med en fuktig klut. Lenke til kommentar
Boil In Bag Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Hvordan oppbevarer dere slips? Mine ligger sammenrullet i en skoeske, men kunne tenke meg å oppbevare dem på en annen måte. Tie rack. Noen som vet hvilken hatt fernando sucre bruker i prison break? Han bruker en six pence av noe slag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå