Mladic Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Sunspel lager solide t-skjorter Stoffet er for tynt. Førsteinntrykket er at stoffet føles litt som polyester eller annet syntetisk stoff. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Fornøyd med H&M t-skjortene som koster 79, dvs de som har H&M merket inni. De til 69 er noe dritt. +1. Er svært fornøyd med stretch-skjortene til H&M. http://www.hm.com/no/product/00463?article=00463-A (de med rund hals vel og merke). Veldig behagelige og har vært i 15+ vask uten særlige endringer i passform. Lenke til kommentar
Xposure Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Zara har dårlig utvalg på hjemmesiden sin, iallfall. Spørs om jeg ikke tar turen innom H&M likevel, tror jeg kjøpte de til 69,- før, kan forklare saken. Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Jeg syns samsøe samsøe sine er ganske digge høg de holder lenge, men er litt dyrere enn HM da. Lenke til kommentar
cppdude Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 (endret) ahhhhhhh...i helvete, renseriet har greid å presse 3-roll-2 dressjakka til en 3 knapper. Er en bespoke dress fra Loro Piana, så alt ser helt unaturlig ut, da canvassen i jakkeslagene naturlig skal ha en rull. Ser også ut som dritt rundt "collar" (husker ikke navnet på norsk?) Hva burde jeg gjøre? Endret 10. januar 2014 av cppdude Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 ahhhhhhh...i helvete, renseriet har greid å presse 3-roll-2 dressjakka til en 3 knapper. Er en bespoke dress fra Loro Piana, så alt ser helt unaturlig ut, da canvassen i jakkeslagene naturlig skal ha en rull. Ser også ut som dritt rundt "collar" (husker ikke navnet på norsk?) Hva burde jeg gjøre? Reklamere? Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 Gi deg selv et slapp i fjeset for å ikke instruere renseriet om hva du ønsker, så kan du enten ta den med tilbake eller presse den selv. Lenke til kommentar
cppdude Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 Fant en guide på styleforum, ser OK ut nå. (Gadd ikke dra til renseriet med den igjen, lesson learned.) Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Trenger et svar på dette forholdsvis fort. Leverer Suitsupply på døren? Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Ja, men som oftest er det bring, så om du ikke er hjemme leverer de til nærmeste postkontoret. Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Shopping i New York: hva burde jeg absolutt få med meg? Skal besøke pappa, så vil helst finne på ting med han, men regner med å bruke litt tid på shopping og. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Tror det er UPS som leverer. Har for øvrig fått et nokså dårlig inntrykk av Suitsupply. Det tok fem "business days" å svare på e-posten min. Der fikk jeg beskjed om at varen jeg bestilte ikke hadde vært på lager. Det er jo noe som hadde vært fint å få vite tidligere. Fikk også beskjed om at ordren ville bli sendt ut dagen etter. Men det stemte tydeligvis ikke, det tok ytterligere tre dager før den ble sendt. Kan godt hende dette er et engangstilfelle. At det tar litt tid er jo egentlig likegyldig, men det hadde vært fint å ihvertfall vite hvorfor det tar så lang tid. Satser på at klærne er verdt ventetiden. TLDR; småkjip kundeservice og levering tok 16 dager istedenfor 2-3. Lenke til kommentar
St€rk Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 UPS leverer på døren og ringer deg hvis du ikke svarer, for så å finne et tidspunkt som passer. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Tenkte jeg skulle informere om gode leveringstider hos Luxire om dagene. La inn ordre på to skjorter (fra et eksisterende mønster) den 4. januar, fikk bekreftelse på at de var sendt den 10. januar. Forsøkt levert i dag (13. jan.), men da var jeg ikke tilgjengelig, så kan vel regne at første mulige tidspunkt for levering var i dag. Er flere i Luxire-tråden som har fått gode leveringstider i det siste, så det virker som om tiden er på vei ned der i gården. 2 Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 Shopping i New York: hva burde jeg absolutt få med meg? Skal besøke pappa, så vil helst finne på ting med han, men regner med å bruke litt tid på shopping og. Hvis jeg skulle til New York så ville jeg ihvertfall prøvd å ta en tur innom The Armoury. Ellers kunne jeg blant annet tenkte meg å besøke Lefott, Epaulet og en hel haug ned andre butikker jeg ikke husker i farta. 1 Lenke til kommentar
SuperTrym Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 Tror det er UPS som leverer. Har for øvrig fått et nokså dårlig inntrykk av Suitsupply. Det tok fem "business days" å svare på e-posten min. Der fikk jeg beskjed om at varen jeg bestilte ikke hadde vært på lager. Det er jo noe som hadde vært fint å få vite tidligere. Fikk også beskjed om at ordren ville bli sendt ut dagen etter. Men det stemte tydeligvis ikke, det tok ytterligere tre dager før den ble sendt. Kan godt hende dette er et engangstilfelle. At det tar litt tid er jo egentlig likegyldig, men det hadde vært fint å ihvertfall vite hvorfor det tar så lang tid. Satser på at klærne er verdt ventetiden. TLDR; småkjip kundeservice og levering tok 16 dager istedenfor 2-3. Tror dette er et engangstilfelle, selv har jeg bestilt et par ganger fra SS, og har begge gangene opplevd svært rask leveringsting (3-4 dager) og levering utover ettermiddagen. Nå bor jeg en drøy time utenfor oslo, noe som gjør at levering blir på ettermiddagen. Har ikke snakket med kundeservice, så har ikke noe erfaring der Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 "The address is in a remote area and deliveries are not made daily. / Delivery rescheduled." Da har jeg sett det og. Bergen sentrum <3 2 Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 Ups leverer ikke i bergen, du får det med bring, 99% sikker. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 Er Parajumper Kodiak tynnere/kaldere enn Canada Goode Chateau? En jakke fra Parajumper som gjerne er like varm/varmere enn CH Chateau som har enduring på -15/-25 og 4 på THI, må jeg da gå for High Fill Power jakkene deres, eller er Kodiak varm jakke? Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 Salg hos Drake's - http://www.drakes-london.com/online-shop/sale?limit=all Var kun inne og sjekket prisen på ett slips og det var satt ned med fra 105£ til 75£. Er fortsatt en stiv pris på disse slipsene, men hvis du finner du noe du "må" ha er det bedre å kjøpe nå enn til vanlig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå