Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes egentlig ikke Will Boehlke er så velkledd som folk skal ha det til, jeg. Passformen på det meste han går i er veldig gubbete (er selvsagt klar over at ikke alt trenger å sitte som malt på, men det finnes en mellomting), og de mer casuale antrekkene hans er ofte helbom. Men han kler fedora, det skal han ha.

Lenke til kommentar

Har aldri hørt om han før, men etter å ha tatt et kjapt søk likte jeg et halvt av 30 antrekk. Ikke imponert.

e: hvor lang tid tar egentlig levering fra Suit Supply?

Nå har det gått fire dager og det står stadig "Order is in process".

Endret av Jostein K.
Lenke til kommentar

Skulle kjøpt meg et par chinos, ett par i blått og ett par i beige. Noen som har anbefalinger? Skulle egentlig bestille fra Massimo Dutti, men de har utsolgt nå. Vil helst ikke betale mer enn 500,- per bukse.

This! Er også utkikk etter chinos, både beige og blått. Helst slim, er du også utkikk etter det?

Lenke til kommentar

Jeg har to fra These Glory Days som har fin passform men nokså dårlig glidelås.

Men jeg lurer fremdeles på frakt fra Suit Supply. Når det står at det tar 2-3 dager så skal det vel ikke ta mer. Når har det gått 6 dager. Og det er tydeligvis ikke sendt engang.

Endret av Jostein K.
Lenke til kommentar

Skulle kjøpt meg et par chinos, ett par i blått og ett par i beige. Noen som har anbefalinger? Skulle egentlig bestille fra Massimo Dutti, men de har utsolgt nå. Vil helst ikke betale mer enn 500,- per bukse.

Volt kjører vel tilbud nå på These Glory Days chinos, er veldig fornøyd med mine blå, tror ikke jeg betalte mer enn 500 for de i januarsalget i fjor.

Lenke til kommentar

Hvis noen har lyst på en god latter kan jeg anbefale å søke på #pittiuomo på instagram. Så mange klovner samlet på ett sted, herregud. Det er nok det stedet i verden hvor man finner flest tryhards for øyeblikket.

e: Her er et lite utvalg.

6f39a5c2782d11e3a19f1235c6a13e7d_8.jpg

36f99b62784211e3b87a12bcaa646ac5_8.jpg

313c07fa785111e3afd612c1253656db_8.jpg

77e25858784211e3bf60122558be4625_8.jpg

b6122f20783a11e3976e126cdc24cf50_8.jpg

6b5e3e0c783411e3b6780e02843b4fc7_8.jpg

Endret av Jostein K.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...