SIcario Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Julebord på bygda = Overflod av gutter med svart skjorte og hvitt/lilla slips. Gjerne med en vest over. + vest uten jakke over og fedora på de som skal være ekstra classy. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Æsj Fedora faen det er spest. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Will Boehlke kler det da... Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Synes egentlig ikke Will Boehlke er så velkledd som folk skal ha det til, jeg. Passformen på det meste han går i er veldig gubbete (er selvsagt klar over at ikke alt trenger å sitte som malt på, men det finnes en mellomting), og de mer casuale antrekkene hans er ofte helbom. Men han kler fedora, det skal han ha. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 (endret) Har aldri hørt om han før, men etter å ha tatt et kjapt søk likte jeg et halvt av 30 antrekk. Ikke imponert. e: hvor lang tid tar egentlig levering fra Suit Supply? Nå har det gått fire dager og det står stadig "Order is in process". Endret 3. januar 2014 av Jostein K. Lenke til kommentar
Xposure Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Skulle kjøpt meg et par chinos, ett par i blått og ett par i beige. Noen som har anbefalinger? Skulle egentlig bestille fra Massimo Dutti, men de har utsolgt nå. Vil helst ikke betale mer enn 500,- per bukse. Lenke til kommentar
fox Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Skulle kjøpt meg et par chinos, ett par i blått og ett par i beige. Noen som har anbefalinger? Skulle egentlig bestille fra Massimo Dutti, men de har utsolgt nå. Vil helst ikke betale mer enn 500,- per bukse. This! Er også utkikk etter chinos, både beige og blått. Helst slim, er du også utkikk etter det? Lenke til kommentar
Xposure Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 This! Er også utkikk etter chinos, både beige og blått. Helst slim, er du også utkikk etter det? Det er jeg. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 De chinosene som Carlings har solgt i noen år nå har kommet i en slim-fit versjon. 399,- tror jeg det er. Rimelig ålreit fit og kvalitet på dem. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 De som er fra win win, eller noe? De blir veldig fjortis i mine øyne. Jeg har et par chinos jeg er godt fornøyd med fra H&Ms "conscious collection". Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 (endret) Jeg har to fra These Glory Days som har fin passform men nokså dårlig glidelås. Men jeg lurer fremdeles på frakt fra Suit Supply. Når det står at det tar 2-3 dager så skal det vel ikke ta mer. Når har det gått 6 dager. Og det er tydeligvis ikke sendt engang. Endret 4. januar 2014 av Jostein K. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Etterslep fra romjulsrush? Tror kanskje ikke romjulen er den beste tiden å måle leveringshastighet på. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 (endret) nvm... Endret 5. januar 2014 av Mladic Lenke til kommentar
KingInTheNorth Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Skulle kjøpt meg et par chinos, ett par i blått og ett par i beige. Noen som har anbefalinger? Skulle egentlig bestille fra Massimo Dutti, men de har utsolgt nå. Vil helst ikke betale mer enn 500,- per bukse. Volt kjører vel tilbud nå på These Glory Days chinos, er veldig fornøyd med mine blå, tror ikke jeg betalte mer enn 500 for de i januarsalget i fjor. Lenke til kommentar
Xposure Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Endte opp med noen fra H&M. De hadde dårlig utvalg på salget hos Volt, får heller investere i bedre chinos en annen gang. Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Noen som kan anbefale en god lue (som ikke ser helt dust ut)? 45 effektive kuldegrader her i North Dakota i går... Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Noen som kan anbefale en god lue (som ikke ser helt dust ut)? 45 effektive kuldegrader her i North Dakota i går... Ikke kjøp noe syntetisk. Ull er vel kanskje å foretrekke. Lenke til kommentar
Pjuuok Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Noen som kan anbefale en god lue (som ikke ser helt dust ut)? 45 effektive kuldegrader her i North Dakota i går... Bjørnefitte. Eneste som duger så kaldt. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 (endret) Hvis noen har lyst på en god latter kan jeg anbefale å søke på #pittiuomo på instagram. Så mange klovner samlet på ett sted, herregud. Det er nok det stedet i verden hvor man finner flest tryhards for øyeblikket. e: Her er et lite utvalg. Endret 8. januar 2014 av Jostein K. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå