TBlock Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 For de av dere som evt eier et par pt01 bukser. Er det virkelig verdt prisen og hvordan er kvalitet på de? Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Heh, kjøpte et par i Italia i sommer. De har ligget i skapet siden jeg kjøpte dem, ettersom jeg ikke har fått lagt dem opp (stress å ta dem med til skredder). Kvalitetsfølelsen er god :-). 1 Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 (endret) Er det noen som forstår noe av størrelsene på Suit Supply? Var i ferd med å bestille, men klarer ikke å finne ut av størrelsen. "Size advisor" nekter å gi meg en størrelse. 191,5cm/86kg finnes tydeligvis ikke. Vanligvis ligger jeg mellom 52-54, men på størrelse 54 står det at inner leg er 87,5cm. Alle mine bukser er ca. 52cm82cm. Jeg forstår heller ikke foot width. Jeg, med tynne legger, er 35cm. Suit Supply opererer med 20,2cm. Er det meningen at denne skal dobles? Endret 29. desember 2013 av Jostein K. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Du må være pygmé om du er 20 år gammel og 50 cm på inner leg. 87 cm høres riktig ut. Lenke til kommentar
Pjuuok Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 tips til jeans? har litt store lår, så noen bukser blir litt for vide nederst ved leggen Du bør nesten bare ta deg en tur på et kjøpesenter eller en butikk og prøve deg frem, det er det beste. Nudie pleier å ha ganske greie jeans i alle former og fasonger med grei stretch og komfortabelt stoff. Lenke til kommentar
Gendarmerie Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Noen som har tips til sjampoer med eucalyptus som selges i butikk i Norge? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Du må være pygmé om du er 20 år gammel og 50 cm på inner leg. 87 cm høres riktig ut. Jeg er 191cm og 87,5 passer meg fint. Så om man er på 70-tallet så trenger man vel 84ish. Men er jo bare å legge de opp. Lenke til kommentar
diskus123 Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Hva i alle dager skal du med det? Det er vel klær like mye som det andre som blir postet her. Jeg synes bare det er en kul stil som jeg med tiden kunne kjøpt meg litt inn i. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Det er vel klær like mye som det andre som blir postet her. Jeg synes bare det er en kul stil som jeg med tiden kunne kjøpt meg litt inn i. Men hva skal du med det? Skal du faktisk bruke det i det daglige liv? For det går jo ikke. Lenke til kommentar
diskus123 Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 "For det går jo ikke." På hvilke måte går det ikke? Lenke til kommentar
TBlock Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Men hva skal du med det? Skal du faktisk bruke det i det daglige liv? For det går jo ikke. Du som bestemmer hva som går an å bruke i det daglige liv eller ? Alle har hver sin smak når det gjelder klær. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 (endret) Hvis du jobber på et merkelig tema-hotell i Las Vegas så skjønner jeg det, men ikke ellers. Tror nok folk flest vil la av deg, og ikke med deg. Blir veldig rart imo. Endret 29. desember 2013 av Vertical^ Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Folk kler seg forskjellig, og mange veldig stygt, men det må da være greit. Vet ikke hva som er verst, dette: ...eller dette: 5 Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Men det er bare alt for eksentrisk. Det er bare helt... Jeg vet ikke engang hva jeg skal si. Lenke til kommentar
Populært innlegg AnewZ Skrevet 29. desember 2013 Populært innlegg Del Skrevet 29. desember 2013 Det å konstant se ut som om man skal på tema-fest må være slitsomt i lengden. 10 Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Finnes bedre måter å ta sosialt selvmord på. 3 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 (endret) er det noen forskjell på Gixen ebay bidderen enn å bruke eBay sin? Endret 29. desember 2013 av Lami Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 (endret) Du som bestemmer hva som går an å bruke i det daglige liv eller ? Alle har hver sin smak når det gjelder klær. Nei, jeg bestemmer ikke hva som er mulig å bruke i det daglige liv. Men det gjør samfunnet. Og om du sier at du ikke bryr deg om hva samfunnet mener tror jeg lite på deg. Verken du eller jeg ville satt oss midt på torget for å bæsje. På samme måte er det med klær. Om man skiller seg fryktelig ut - for eksempel ved bruke klær som ikke har vært brukt på hundrevis av år - vil man bli sett rart på. Om det er deg likegyldig å bli sett på som en freak av alle rundt deg må du selvfølgelig bæsje på gaten eller kle deg opp i viktorianske klær. Å begå sosialt selvmord er ditt eget valg. Av de fire bildene som ble lagt ut over her er ihvertfall de to første klær som brukes av nokså mange. Det ser ikke bra ut, men det er ihvertfall innenfor "normalen" og har sitt opphav i vår tid. Det tredje bildet er ikke innenfor normalen. Svært få eier slike plagg. Men, i motsetning til det siste bildet er det en klesstil som har sitt opphav i vår tid. (når det er sagt synes jeg det fremstår som et kostyme på lik linje med siste bildet, hvilket gjør det unaturlig å bruke i det daglige liv) Når det gjelder det siste bildet er det klær absolutt ingen har og ingen vil finne på å bruke. Først og fremst har klærne opphav i en annen tid. Videre er det langt, langt opp på formalitetsskalaen. Jeg hadde stusset mindre på om du brukte det på et ball eller andre begivenheter hvor du pynter deg enn om du hadde brukt det til daglig. Men jeg hadde stusset på det da og. Poenget er ihvertfall at du framstår som en løk overfor resten av verden. Endret 29. desember 2013 av Jostein K. 3 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 "For det går jo ikke." På hvilke måte går det ikke? det ser megadouche ut tbh Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 er det noen forskjell på Gixen ebay bidderen enn å bruke eBay sin? Ja, det er stor forskjell (og du kan lese om det på gixen sine nettsider...) Med ebay sin budfunksjon så byr du med en gang slik at andre kan se at du er interessert, og en eventuell budkrig kan skje tidlig i prosessen. Du gir andre interessenter informasjon om at du er interessert, og du gir de anledning til å bli irrasjonelle (og du gir deg selv anledning til å bli det samme), man kan øke sitt opprinnelige øverste bud fordi man ser at man taper budkrigen. Med Gixen så tastes ditt maksimale bud inn rett før auksjonen går ut. Det betyr at du må holde deg til det du faktisk er villig til å gi når du ikke står midt oppi en budkrig, og at andre som har bydd må gjøre det samme. Du slipper med andre ord å betale mer enn du egentlig er villig til å gi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå