SIcario Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 God jul! Jeg fikk en brun v-hals fra J. Lindeberg i riktig størrelse og alt. Godt fornøyd med det. Ingen Edward Green Westministers, dessverre Lenke til kommentar
Tekk Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Selv blir dette første året jeg ikke bytter noen klær Godt fornøyd kan man si! Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Er det forresten noen her som har et forslag til et pent deksel til iPhone 5S? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Dropp deksel. Har aldri angret siden jeg gikk bort fra det, telefonen er mye bedre å holde i. Nå har jeg riktignok iPhone 4, men pappa sin 5S ble mye kjipere med en gang han satt på deksel. Han har forøvrig ett det står Cygnett på. Bygger lite ift. alternativene, og nøytrale farger. Men igjen, anbefaler å ikke ha det. 2 Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Tenker mer i retning av et skinnetui eller noe sånt, ikke sånn kjipt plastdeksel. Mer som dette: https://frankcleggleatherworks.com/index.php/product/view/iPhone_5_Case Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Jeg bruker en sånn kombinasjon mellom lommebok og iPhone-etui. Veldig fornøyd med det, kjøpte det på Spaceworld. Enig med at det er deiligst uten etui, men etter to knust telefoner tar jeg ingen sjanser lenger Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Yoho, ser på klokker nå etter å fått litt cash til jul. Står mellom disse 3 her, gjerne noen andre også om dere veit om noen bra, så lenge klokken ikke koster over 3500kr. http://www.urverket.no/fossil-dress-sort-stal-o450-mm-p-26577.html http://www.urverket.no/fossil-townsman-sort-stal-o480-mm-p-26648.html http://www.urverket.no/michael-kors-bradshaw-sort-stal-o48-mm-p-20734.html og ja, hvis dere veit om ett bedre sted og kjøpe fra med billigere pris. Ja takk Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Kan ikke si meg fan av noen av dem, men håper du vet hvor stor en klokke med diameter på 48mm er? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Ville spurt i klokketråden. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Jeg bruker en sånn kombinasjon mellom lommebok og iPhone-etui. Veldig fornøyd med det, kjøpte det på Spaceworld. Enig med at det er deiligst uten etui, men etter to knust telefoner tar jeg ingen sjanser lenger Samme her.. Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 (endret) Synes dere dette skjerfet går greit med slipset? Eller blir det for mye prikker? Edit: får ikke til å fikse vinkelen på bildet med mobil. Endret 25. desember 2013 av Coffee Break 1 Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Tenker mer i retning av et skinnetui eller noe sånt, ikke sånn kjipt plastdeksel. Mer som dette: https://frankcleggleatherworks.com/index.php/product/view/iPhone_5_Case Mulberry sine er fine. Ser ut som det kan bli et Otterbox Defender på meg. Vanskelig å kombinere for mange feltdøgn i forsvaret med MoV-approved. 2 Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Noen som har sett den dobbeltspente blazeren fra These Glory Days? Er det bare søppel? Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Har ingen spesifikk erfaring med blazeren, men sånn ellers har jeg fått et generelt dårlig inntrykk av merket. Typisk overpriset Volt-merke. Men hvis du finner noe på tilbud er det sikkert greit. Men ingen som har noen formening om kombinasjonen min av prikkete slips + prikkete skjerf? Sliter med å gjøre meg opp en mening, haha. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Det står ingenting på TGD sine hjemmesider om hvilket stoff som er i produktene. Det synes jeg er litt fishy. 200 % polyester 1 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Har ingen spesifikk erfaring med blazeren, men sånn ellers har jeg fått et generelt dårlig inntrykk av merket. Typisk overpriset Volt-merke. Men hvis du finner noe på tilbud er det sikkert greit. Men ingen som har noen formening om kombinasjonen min av prikkete slips + prikkete skjerf? Sliter med å gjøre meg opp en mening, haha. Jeg synes det ble litt mye prikker. 1 Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Noen som vet hvordan passformen er for PRL custom-fit rugby skjorter? Er de like romslige som custom-fit skjortene? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Tips til greie boots, skinn og brune. Skal kunne tåle vinteren, dvs ikke speilblank såle Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Noen som har noen tips til noen bra klesbutikker i Bergen med bra utvalg, som ikke er alt for dyrt? Jeg er først og fremst på utkikk etter en frakk, samt noen boots. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Det var noen her som hadde kjøpt en grå ullbukse med cargolommer. Var det hos Follestad man kunne få tak i den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå