darkness| Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Haha. Hyggelig du. Påstår du at krøller er tacky? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Haha. Hyggelig du. Påstår du at krøller er tacky? Han påstår at han elsker jenter i korte skjørt. 3 Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Hvem gjør ikke det? 1 Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Er det en dødssynd å bruke lyse wingtips sammen med navy-dress nå jula? Har bestilt et par mørkbrune captoes, men har ikke fått de enda. Lenke til kommentar
August. Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Bytte den i hva da? En rettetang? Jeg klarer å si nei, men jeg er tydeligvis lett påvirkelig. Krølltangen fungerte utrolig bra på håret mitt, og jeg har i utgangspunktet veldig glatt hår. Vanligvis er krøllene borte etter to min i håret mitt, men med denne så hadde jeg fremdeles korketrekkere selv dagen etter. Det var som en magisk tryllestav. Bare rulle håret opp, slipp, så var håret krøllet. Fem ganger raskere enn en vanlig krølltang. Jeg får legge den under juletreet og si det er fra nissen Høres ut som samme felle og produkt kjæresten gikk i når vi var på reise. Har alltid vært skeptisk til slike ting man finner på stands med overivrige selgere, men det viste seg at den var fantastisk. 1 Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Er det en dødssynd å bruke lyse wingtips sammen med navy-dress nå jula? Har bestilt et par mørkbrune captoes, men har ikke fått de enda. Går sikkert helt fint. Mørkebrune captoes hadde nok vært bedre, men lyse wingtips er bedre enn mye annet. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Høres ut som samme felle og produkt kjæresten gikk i når vi var på reise. Har alltid vært skeptisk til slike ting man finner på stands med overivrige selgere, men det viste seg at den var fantastisk. Hvor mye betalte hun for den? Lenke til kommentar
August. Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Hvor mye betalte hun for den? Det husker jeg ikke. Tror det var rundt 200 pund? Det er et enkelt rør som varmer seg opp, også behøver man bare å surre håret rundt røret og det blir krøller på et par sekunder. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Det er nok den da, ja Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Haha. Hyggelig du. Påstår du at krøller er tacky? nei elsker krøller og kort skjørt. Er så utrolig digg å rive i krøllene ned den ene hånda og kjøre den andre opp under skjørtet. Men altfor sjelden dette skjer, derfor er det viktig å oppfordre jenter til å kle seg slik 1 Lenke til kommentar
Pjuuok Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 nei elsker krøller og kort skjørt. Er så utrolig digg å rive i krøllene ned den ene hånda og kjøre den andre opp under skjørtet. Men altfor sjelden dette skjer, derfor er det viktig å oppfordre jenter til å kle seg slik Haha Lenke til kommentar
Populært innlegg darkness| Skrevet 23. desember 2013 Populært innlegg Del Skrevet 23. desember 2013 nei elsker krøller og kort skjørt. Er så utrolig digg å rive i krøllene ned den ene hånda og kjøre den andre opp under skjørtet. Men altfor sjelden dette skjer, derfor er det viktig å oppfordre jenter til å kle seg slik Trodde jeg var i mote og velværecafeen, men jeg har visst havnet i tråden for horeri. 15 Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Neida, det er definitivt velvære Lenke til kommentar
Populært innlegg SIcario Skrevet 23. desember 2013 Populært innlegg Del Skrevet 23. desember 2013 Herregud. 12 Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Hvor kan jeg finne et ok slips i 200-400 kronersklassen i Oslo? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Follestad, Ferner Jacobsen eller Volt. Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Follestad, Ferner Jacobsen eller Volt.På follestad fant jeg ikke noe til under 699, men skal prøve volt. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Shit, så dyrt faktisk. Latterlig. Jeg kjøper slips på nett så er ikke oppdatert på priser i butikk. Er det til i morgen? Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 God jul, ja! Jeg er imponert, jeg fikk faktisk en fin skjorte i god kvalitet i kveld, en lyseblå gingham. En jeg like gjerne kunne ha kjøpt selv. Det tror jeg aldri har skjedd før, uten at jeg har har ønsket meg et spesifikk plagg. Fornøyd! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå