Herr Brun Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 jeg er på jakt etter en ny finskjorte og slips som skal brukes til sort bukse, har dere tips til ulike kombinasjoner? kommer ikke til å bruke blazer så mye. leter også etter nye finsko, noen enkle sorte oxfords kan vell ikke slå feil? Sko: Sorte captoe oxfords. Meermin og loake har gode og rimelige (ifht. kvalitet) alternativ. Om du ikke skal bruke jakke bør du ikke bruke slips. Det ser praktisk talt aldri bra ut. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Siterer meg selv. Fant denne: http://www.afarleycountryattire.co.uk/shop/brook-taverner-otley-blazer-navy-wool-blazer/ Ideell, akkurat slik jeg har lyst på, men litt usikker på størrelse. Har 36/46 i alle mine blazere og de sitter fint på. (173cm og rett under 60kg). Denne butikken selger desverre bare ned til 38, men har lyst på en slik klassisk navy blazer. Prisen er også fin. Noen som vet om like blazere til ca. samme pris, men i min størrelse? Jeg vet ikke om de finnes i din størrelse, men Gant (Rugger), Ralph Lauren og Charles Tyrwhitt har noe lignende. Lenke til kommentar
diskus123 Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 (endret) Charles Tyrwhitt var et bra forslag, vurderer den (riktig pris, 36, men bare? regular lengde (har lært at jeg må være fornøyd med størrelsen eller ender jeg opp med å ikke bruke det)): http://www.ctshirts.co.uk/Navy-classic-fit-blazer?q=frgob|NAVY-BLAZER|bl056nav||||||||||||| Gant (riktig størrelse men utsolgt, litt for dyr): http://no.gant.com/the-essential-club-blazer-navy PRL (ikke riktig størrelse og alt for dyr): http://www.ralphlauren.com/product/index.jsp?productId=4342728&fbn=Division%7CMen%7CSee+All&ppp=99&f=PAD%2FDivision%2FMen&kw=navy+blazer&parentPage=search Endret 17. desember 2013 av diskus123 Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Charles Tyrwhitt var et bra forslag, vurderer den (riktig pris, 36, men bare? regular lengde (har lært at jeg må være fornøyd med størrelsen eller ender jeg opp med å ikke bruke det)): http://www.ctshirts.co.uk/Navy-classic-fit-blazer?q=frgob|NAVY-BLAZER|bl056nav||||||||||||| Gant (riktig størrelse men utsolgt, litt for dyr): http://no.gant.com/the-essential-club-blazer-navy PRL (ikke riktig størrelse og alt for dyr): http://www.ralphlauren.com/product/index.jsp?productId=4342728&fbn=Division%7CMen%7CSee+All&ppp=99&f=PAD%2FDivision%2FMen&kw=navy+blazer&parentPage=search Hei. 36 Regular burde passe bra hvis du er 173 cm og veier 60kg. Regular sier bare noe om lengden på blazeren. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 (endret) Noen som vet om Kent Wang skriver ned verdien på pakker? Endret 17. desember 2013 av Herr Brun Lenke til kommentar
Boil In Bag Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Koster vel ingenting å sende dem en mail? Regner med at det ikke er noe problem for dem. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Noen som vet om Kent Wang skriver ned verdien på pakker? Jeg hadde en ordre hos KW på ca 800 kr hvor jeg ikke fikk noe krav på mva i etterkant. Jeg hadde ikke bedt om at de skulle skrive ned verdien, men nå er det såpass lenge siden at jeg ikke husker verdien på pakken jeg mottok. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Noen som vet om Kent Wang skriver ned verdien på pakker? Gjør det på forespørsel, i alle fall. Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Tips til høykvalitets t-skjorter? Helt basic, helfargede, men som holder seg fin i kragen, og er sydd skikkelig, med et greit stoff. De jeg har nå fra dressmann er helt skjev i sømmene alle sammen, og kragene er blitt helt krøllete og deformert. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Tips til høykvalitets t-skjorter? Helt basic, helfargede, men som holder seg fin i kragen, og er sydd skikkelig, med et greit stoff. De jeg har nå fra dressmann er helt skjev i sømmene alle sammen, og kragene er blitt helt krøllete og deformert. Disse fra Norse Projects fungerer veldig bra for min del, de har flere varianter hvis du går inn på kategorien for t-skjorter. Du kan jo evt. sjekke ut Sunspel også. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Tips til høykvalitets t-skjorter? Helt basic, helfargede, men som holder seg fin i kragen, og er sydd skikkelig, med et greit stoff. De jeg har nå fra dressmann er helt skjev i sømmene alle sammen, og kragene er blitt helt krøllete og deformert. Howies har noen fine, koster i underkant av 200,-/stk. Tror dog de kun er crewneck. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Ingen julemusikk på tumblren i år Jostein? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 (endret) Var innom Seedstore i San Francisco i dag. Der hadde de en kjempelekker tote fra Filson i tan, men den øverste biten var hvit. Røyk ikke på, men det fristet veldig. Lommeboken har virkelig ikke godt av å være i byer med mye spennende butikker. Endret 21. desember 2013 av Henrik C 1 Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 (endret) Ingen julemusikk på tumblren i år Jostein? Nei, det er egentlig for dårlig. Kanskje jeg skal få det til de siste få dagene frem mot julaften. e: da var det fikset. god jul ) Endret 21. desember 2013 av Jostein K. 1 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Gikk på en smell og kjøpte meg en ny svindyr krølltang i går. Stod et par damer om solgte fra en sånn utsalgsbod på storsenteret, og jeg ble selvfølgelig overbevist om at jeg MÅTTE ha en sånn jeg måtte jo selvfølgelig ikke det. Visste ikke at jeg hadde behovet før hun viste meg hvor fantastisk den var. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Bytt den og lær deg å si nei Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 (endret) Bytt den og lær deg å si nei Bytte den i hva da? En rettetang? Jeg klarer å si nei, men jeg er tydeligvis lett påvirkelig. Krølltangen fungerte utrolig bra på håret mitt, og jeg har i utgangspunktet veldig glatt hår. Vanligvis er krøllene borte etter to min i håret mitt, men med denne så hadde jeg fremdeles korketrekkere selv dagen etter. Det var som en magisk tryllestav. Bare rulle håret opp, slipp, så var håret krøllet. Fem ganger raskere enn en vanlig krølltang. Jeg får legge den under juletreet og si det er fra nissen Endret 22. desember 2013 av darkness| Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Fikk inntrykk av at du egentlig ikke trengte den, og da er jo det beste å si nei Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 (endret) Jeg har jo egentlig ikke behov for krøller, så jeg burde vel ha sagt nei. Men det er vel mye man egentlig ikke trenger som man kjøper likevel Endret 22. desember 2013 av darkness| Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Krøller og altfor kort skjørt, klart du trenger det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå