Coffee Break Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Med 30% rabatt og fri frakt koster jo Filson 256 kun 1000 kr. fra Revolve Clothing. Blir nok en otter green i julegave til meg selv, ja. Lenke til kommentar
bodkar Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Noen som har erfaring med det å slippe lisens? Fikk et brev her om dagen om at jeg blir å motta krav fra neste år men jeg har altså ikke tv mottaker / tv der jeg bor. Er det så enkelt som å bare sende en mail og forklare dette? Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Som regel ikke. De er helt håpløse og ha med å gjøre. I fjor var det ikke snakk om at vi slapp å betale, selv om vi ikke har tv-kanaler. Du kan kanskje be de komme å sjekke, eventuelt henvise til lovverk og lignende. Tror det finnes en ganske informativ tråd om det her på forumet, søk den opp. Du finner nok ut en del der. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 http://smartereforbruker.no/blog/2013/04/01/kast-ut-tven-slipp-nrk-lisens-spar-penger-bli-en-smartere-forbruker-6/ Lenke til kommentar
bodkar Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Takker og bukker for tips. Da får jeg sende en mail å informere om dette. Satser på at de ikke gjør seg vanskelig Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Ville ikke satset sparepengene mine på det! Har lest historier om kontrollører som titter inn stuevinduer og prøver å presse seg inn i leiligheter. Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Man kan få en kontrollør hjem til seg å vise at tvn ikke kan kobles opp for å motta kanaler. Den siden det ble linket til var full av svada. Det er meget enkelt. Lenke til kommentar
Sheasy Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Noen som har erfaring med det å slippe lisens? Fikk et brev her om dagen om at jeg blir å motta krav fra neste år men jeg har altså ikke tv mottaker / tv der jeg bor. Er det så enkelt som å bare sende en mail og forklare dette? Jeg henviser til forskrifter om fjernsynsmottagere §9 og melder herved skriftlig til NRK om at fjernsynsmottageren min ikke er i bruk fra og med neste termin ([sett inn dato]) og erklærer at den ikke vil bli tatt i bruk igjen før NRK er underrettet om det i henhold til §6. Dersom NRK ønsker det kan dere etter nærmere avtale sende en autorisert person til å utføre plombering i henhold til §9. Inneværende termin blir betalt som normalt [sett inn dato]. Med dette betrakter jeg mitt kundeforhold til dere som avsluttet fra og med [sett inn dato] og forventer ingen framtidige krav fra dere. Jeg ber om bekreftelse på at e-posten er mottatt og at jeg er fjernet fra lisensregisteret. Bekreftelsen ønskes snarest mulig og senest innen [sett inn dato]. Mvh [navn, adresse, lisensnummer] Fyll inn navn og dato, eventuelt skriv om det som ikke passer. Lenke til kommentar
Boil In Bag Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Dersom dette er det eneste han skal gå i så er jeg forsåvidt enig, men om han har planer om å fortsette å bruke hettegensere og band-t-skjorter av og til er det overkill. Først og fremst: oxford cloth button down, altså ocbd. Ikke obdc. Ellers: Trenger ikke mer enn et par blå ocbd egentlig. En skjorte i gingham-mønster i tillegg kanskje. Hvit ocbd er ikke nødvendig spør du meg. Blå, navy og grå genser er jeg enig med deg i, men ikke nødvendigvis alle tre, og ikke nødvendig med både V-hals, O-hals og cardigan. Jeans er jeg i utgangspunktet enig med deg i. Både desert boots, vanlige boots, et par loafers og båtsko er kjekt å ha, men her som med gensere: Trenger ikke alle sammen på en gang. Et par desert boots og et par ok sneakers holder lenge en stund, så kan han fylle på etter hvert som har han har råd til gode sko og finner noen han liker. Jeg skrev forøvrig enten eller av v-hals og rund hals bak. Relvolve Ckothing har visstnok 30% rabatt på første kjøp, og de selger Filson. Ellers kan fu sjekke Filsonguy på SF. han er ikke dp mye billigere rnn noen sndre sider, men tar mindre for frakten om jeg ikke husker feil. Når jeg kjøpte 257 fra Revolve ble det mye billigere enn hvis jeg hadde kjøpt av filsonguy Revolve Clothing har jo gratis frakt også, genialt. Noen som vet om 30% rabatt på første kjøp fortsatt gjelder? Fant ikke noe om det på siden deres. Ja det gjelder fortsatt. Bare send en mail etter du har kjøpt og betalt for bagen. I mailen sier du at du vil benytte deg av first time customer refund. Da får du tilbake 30% av hva du betalte. Hvis du spør så skriver de også ned verdien med 30& så du slipper å betale ekstra moms. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Hvilken farge på slips synes dere passer best til veldig lys lys rosa skjorte og grå dressbukse. Hva synes dere om dette? http://nelly.com/eu/mens-fashion/clothing/shirts-men/filippa-k-676/m-paul-fil-a-fil-stripe-shirt-676765-54/ Grått eller mørkeblå. Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Ble det VS Himlanes dyrt til Norge. Betalte like mye for frakten som varen. Måtte droppe fullt undertøysett men går vel bra med kun BH. Mye å bruke 800kr for BH og en enkel truse. Har dere noen tips til hva en kan ønske seg? Jeg kjøpte italienske skinnhansker og VS til dama, funket bra det. Ønsket meg ikke noe spes selv, så hun tok meg med på et show her i NY, og fikk innrammet bilde av oss pluss div småting. Koselig i forhold til gaver jeg bare kan kjøpe selv. Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Hva syns folk her om slipsnåler egentlig? Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Kan se greit ut, men jeg personlig ser jeg ikke noen tungtveiende til å bruke det, med mindre du har store problemer med at slipset ditt faller ned i mate eller noe. Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Er ikke pimp uten slipsnål Lenke til kommentar
diskus123 Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Tenker på å kjøpe en navy blazer. Stilren, gullknapper, slim. Fant denne, men den er litt dyr: http://nelly.com/no/kl%C3%A6r-til-menn/kl%C3%A6r/blazere/gant-rugger-2328/the-hopsack-232803-286/ Litt i tvil mellom ull som denne er i eller en klassisk. Siterer meg selv. Fant denne: http://www.afarleycountryattire.co.uk/shop/brook-taverner-otley-blazer-navy-wool-blazer/ Ideell, akkurat slik jeg har lyst på, men litt usikker på størrelse. Har 36/46 i alle mine blazere og de sitter fint på. (173cm og rett under 60kg). Denne butikken selger desverre bare ned til 38, men har lyst på en slik klassisk navy blazer. Prisen er også fin. Noen som vet om like blazere til ca. samme pris, men i min størrelse? Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Ta en kikk på Suit Supply. Lenke til kommentar
diskus123 Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 (endret) Har allerede sett der JorgenH. Den nærmeste jeg finner er denne: http://eu.suitsupply.com/en_NO/jackets/havana-navy-plain/C540.html?start=25&cgid=Jackets Her har de en i riktig størrelse, men alt for dyr: http://www.brooksbrothers.com/Fitzgerald-Fit-Two-Button-Classic-1818-Blazer/MM00308,default,pd.html?dwvar_MM00308_Color=NAVY&contentpos=9&cgid=0218 Endret 17. desember 2013 av diskus123 Lenke til kommentar
3rl3nd Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 jeg er på jakt etter en ny finskjorte og slips som skal brukes til sort bukse, har dere tips til ulike kombinasjoner? kommer ikke til å bruke blazer så mye. leter også etter nye finsko, noen enkle sorte oxfords kan vell ikke slå feil? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Dersom du bytter knapper på den fra suitsupply så er man jo ganske spot on for hvordan en basic blazer skal være. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå