Xtra Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 (endret) Nå er en Kent klesbøste bestilt (CC20) fra Ebay-butikken deres, men i mellomtiden trenger jeg en børste til å fikse losjakken min. En sånn standard klesrulle (som det advares mot på SF o.l.) - er det noe man vil finne i de fleste butikker? Er ikke garderobe på mange utesteder nå og jakken min ble liggende i en haug i sofaen på et utested en stund. Den hvertfall litt shabby ut nå og er relativt full av div. lo. Jeg har derfor et behov for å få "fikset" jakken relativt snart. Fant noen alternative metoder her, skal teste de ut: http://www.wikihow.com/Remove-Lint-from-Clothes Endret 8. desember 2013 av Xtra Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Hvis ikke får du kjøpt en sånn standard klesrulle på Clas Ohlson, Dressmann o.l. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 (endret) Når vi er inne på toll og mva, hyggelig overraskelse fra FedEx. Fikk sko fra Meermin for litt siden, kom faktura nå - kun 84 kroner i behandlingsgebyr. Sist jeg fikk sko fra Meermin kom de med UPS som tok 150 kr. Betyr det at du har fått disse? Hadde du giddet å tatt et bilde og lagt i bildetråden, elns? Endret 9. desember 2013 av DexterMorgan Lenke til kommentar
-sebastian- Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Satt og lekte med tanken på faktisk å gå med rødt slips på julaften. Likevel er det noe inni meg som sier at det kan være en fryktelig lett måte å se dust ut på. Fargetonen er nok essensiell, da jeg ikke ville hatt noe julenisserødt, men en dypere farge. Kanskje sammen med ensfarget lyseblå/hvit skjorte og mørkegrå dress. Så gjenstår det jo også å finne PS til. Dum idé? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Betyr det at du har fått disse? Hadde du giddet å tatt et bilde og lagt i bildetråden, elns? Stemmer godt det. Kan prøve å få tatt et bilde når jeg kommer hjem i ettermiddag, her er et kjapt fra tidligere i høst som viser fargen. 3 Lenke til kommentar
Boil In Bag Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 (endret) Nå er en Kent klesbøste bestilt (CC20) fra Ebay-butikken deres, men i mellomtiden trenger jeg en børste til å fikse losjakken min. En sånn standard klesrulle (som det advares mot på SF o.l.) - er det noe man vil finne i de fleste butikker? Er ikke garderobe på mange utesteder nå og jakken min ble liggende i en haug i sofaen på et utested en stund. Den hvertfall litt shabby ut nå og er relativt full av div. lo. Jeg har derfor et behov for å få "fikset" jakken relativt snart. Fant noen alternative metoder her, skal teste de ut: http://www.wikihow.com/Remove-Lint-from-Clothes Klesrulle er ikke lurt. Det vil legge igjen limrester som resulterer i at du får mer støv tilslutt. Jeg ville prøvd noen av de metodene. Funker ikke de ville jeg prøvd å fjerne det værste med hendene, og vente på børsten. Stemmer godt det. Kan prøve å få tatt et bilde når jeg kommer hjem i ettermiddag, her er et kjapt fra tidligere i høst som viser fargen. 2013-11-22 12.41.14.jpg Pene sko! Hvor lang tid tok det fra bestilling til du fikk det? Endret 9. desember 2013 av Boil In Bag Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Det tok ganske nøyaktig to måneder fra jeg sendte inn ordren til de ble levert. Ble imidlertid litt surr, de var ferdige etter én måned, men jeg hadde i mellomtiden bedt de legge på noen Saphir-produkter i ordren. Da jeg betalte var ikke Saphir-produktene lagt inn, så systemene deres registrerte ikke innbetalingen min ordentlig, så de måtte manuelt gå inn og finne den, og deretter sende en ny faktura med det resterende beløpet. Tok litt tid før jeg sjekket opp med de etter å ha betalt, så trengte de litt tid på å ordne det, så da tok det litt tid. Ville nok beregnet halvannen måned leveringstid på Meermin-sko, fra du bestiller til de er på døren. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Satt og lekte med tanken på faktisk å gå med rødt slips på julaften. Likevel er det noe inni meg som sier at det kan være en fryktelig lett måte å se dust ut på. Fargetonen er nok essensiell, da jeg ikke ville hatt noe julenisserødt, men en dypere farge. Kanskje sammen med ensfarget lyseblå/hvit skjorte og mørkegrå dress. Så gjenstår det jo også å finne PS til. Dum idé? Gå for en litt dypere rødtone, f. eks burgunder. Da er du safe. Knallrødt bør du, som du selv sier, styre unna. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Jeg er personlig en stor fan av burgunderrøde grenadine-slips, men det trenger ikke å være fullt så dypt/mørkt heller. Akkurat i julen ville jeg nok prøvd å unngå julenisserødt, men røde slips er jo ganske populære, også vesentlig lysere enn burgunder. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Stemmer godt det. Kan prøve å få tatt et bilde når jeg kommer hjem i ettermiddag, her er et kjapt fra tidligere i høst som viser fargen. 2013-11-22 12.41.14.jpg Nam. Har alltid siklet litt på de der, men må leve under litt andre forhold som student, plutselig! Får se hva det blir til. Lenke til kommentar
-sebastian- Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 IT i morgen, Dexter? Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Stemmer det! Spennende med første eksamen. Men for å være ærlig så sitter jeg bare her og gruer meg til exphil.... Du og, regner jeg med? Lenke til kommentar
VNZ Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Er det noen butikker i oslo som har både Loake Chatsworth og RM Williams? Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Mener Agnar Hagen hadde begge sist gang jeg var der. Grensen (og G12) har vel også begge modellene. 1 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Hvordan pakker dere dressen når dere reiser? Hva gjør dere for å unngå at den blir krøllete? Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Hvordan pakker dere dressen når dere reiser? Hva gjør dere for å unngå at den blir krøllete?Dresspose og brett på midten. Pent oppå alt annet stæsj. Lenke til kommentar
Boil In Bag Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Var en video om hvordan du gjorde det på putthison for en stund tilbake. Du vrenger dressen og bretter sammen armene mener jeg å huske at det var. Søk på Google etter videoen. Lenke til kommentar
Boil In Bag Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Ser etter et nytt braided belte, da mitt har blitt ødelagt. Har sett på de på Berg & Berg. Kunne tenkt meg noe billigere. Noen som har en anelse? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Selv kjøpte jeg dette beltet fra PRL (men fra en annen selger) på eBay for ca. et halvt år siden. Veldig fornøyd. http://www.ebay.com/itm/NWT-75-Polo-Ralph-Lauren-SIZE-36-Mens-Brown-Leather-Braided-Belt-/350823694984?pt=US_CSA_MWA_Belts&hash=item51aeb8c288 1 Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Ser etter et nytt braided belte, da mitt har blitt ødelagt. Har sett på de på Berg & Berg. Kunne tenkt meg noe billigere. Noen som har en anelse? Ikke kjøp flettet belte fra Berg&Berg. Har ett selv. Det suger tatt i betraktning hva det kostet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå