Jostein K. Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Men uansett, trenger proxy, og trenger det i dag. Han jeg har brukt tidligere har ikke svart. pls help Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 (endret) ^ Spør om en amerikansk proxy i salgstråden på SF. Det er alltid noen som gidder å gjøre det. Sist jeg bestilte fra J. Crew så ble enten momsen og tollen lagt til eller så var det inkludert i prisen. Du trenger i hvert fall ikke å betale etter at du har mottatt varen. Endret 29. november 2013 av Mladic Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 ^ Spør om en amerikansk proxy i salgstråden på SF. Det er alltid noen som gidder å gjøre det. Sist jeg bestilte fra J. Crew så ble enten momsen og tollen lagt til eller så var det inkludert i prisen. Du trenger i hvert fall ikke å betale etter at du har mottatt varen. Kunne du linket meg til den? Sliter med å navigere på SF. Har forsøkt i et par minutter nå, men kommer liksom ingen vei. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 http://www.styleforum.net/t/38417/official-sales-alert-thread Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Hvordan er kotymen med dress om vinteren? Antar det er akseptabelt med jakke over dressen? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Hvordan er kotymen med dress om vinteren? Antar det er akseptabelt med jakke over dressen? Jepp. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Bra, etter værmeldingen og dømme kan det bli nødvendig. Uten jakke blir det kanskje tre nøtter til Askepott til jul, men ingen til meg. 1 Lenke til kommentar
cppdude Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Noen som har erfaring med suitsupply sin leveringstid hit til Norge (på døra/postkontoret ditt)? Tro om det er marked for å starte en suitsupply butikk i f. eks Oslo... Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Tar et par dager, tror jeg. Suit Supply er veldig enkle og greie å handle fra. Lenke til kommentar
Thurban Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Er det noen som har erfaring med Penfield jakker? Ser etter en ny jakke nå, og jeg syns penfield har en fin parkas. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Vet noen om noen dressko som er (litt) egnet til å gå på snø med? Julebordsesongen er også høytid for grasiøse turnsprang i dress. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 (endret) Noen som har erfaring med suitsupply sin leveringstid hit til Norge (på døra/postkontoret ditt)? Tro om det er marked for å starte en suitsupply butikk i f. eks Oslo... Tar maks 2-3 dager fra bestilling, de kommer med budbil på døren din og moms og toll er forhåndsbetalt (dvs er med i prisen når du bestiller). Gratis retur også. Endret 30. november 2013 av Rankiz Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Vet noen om noen dressko som er (litt) egnet til å gå på snø med? Julebordsesongen er også høytid for grasiøse turnsprang i dress. Loake Badminton? Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Tar maks 2-3 dager fra bestilling, de kommer med budbil på døren din og moms og toll er forhåndsbetalt (dvs er med i prisen når du bestiller). Gratis retur også. Forhåndsbetalt? Hvor i "chekouten" får jeg se hva prisen blir til slutt? Prøvde bare med en gjestekonto nå, og får kr 0 i TAX feltet. Det blir kanskje annerledes om jeg registrerer meg? Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Forhåndsbetalt? Hvor i "chekouten" får jeg se hva prisen blir til slutt? Prøvde bare med en gjestekonto nå, og får kr 0 i TAX feltet. Det blir kanskje annerledes om jeg registrerer meg? Duties (toll?) er i hvert fall inkludert. Jeg vet ikke hvorfor taxes (moms?) ikke er inkludert. Jeg fikk også kr 0 i checkouten med en bruker. Men taxes ble inkludert i prisen når jeg endret mottakerland til UK. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Moms og toll er inkludert i prisen når du betaler og ingen ekstra kostnad ved siden av. Istedenfor å fjerne den europeiske momsen nå du bestiller, betaler SS de norske avgiftene for deg. Lenke til kommentar
Princeton Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Noen som vet om en litt sporty Chelsea boot (gummisåle) som minner om Diemme sin Verona modell? Link: http://www.atoo.co.uk/footwear/367332-diemme-verona-boots-blue-suede.html Type RM Williams blir litt for stivt for min del. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Swims har vel noen som ksnskje kan ligne litt... I sneaker/chelse boots-segmentet er det ikke så mye pent imo. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 (endret) Common Projects Chelsea Boots Finnes også i svart, hvis du liker det bedre... Visvim Gornergrat eller disse http://www.deltoroshoes.com/shop/men/chelsea-boot/men-s-sand-suede-chelsea-boot.html Fant de etter et kjapt googlesøk. Endret 2. desember 2013 av Mladic Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå