Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

^

Spør om en amerikansk proxy i salgstråden på SF. Det er alltid noen som gidder å gjøre det.

Sist jeg bestilte fra J. Crew så ble enten momsen og tollen lagt til eller så var det inkludert i prisen. Du trenger i hvert fall ikke å betale etter at du har mottatt varen.

Endret av Mladic
Lenke til kommentar

^

Spør om en amerikansk proxy i salgstråden på SF. Det er alltid noen som gidder å gjøre det.

Sist jeg bestilte fra J. Crew så ble enten momsen og tollen lagt til eller så var det inkludert i prisen. Du trenger i hvert fall ikke å betale etter at du har mottatt varen.

Kunne du linket meg til den? Sliter med å navigere på SF. Har forsøkt i et par minutter nå, men kommer liksom ingen vei.

Lenke til kommentar

Noen som har erfaring med suitsupply sin leveringstid hit til Norge (på døra/postkontoret ditt)?

Tro om det er marked for å starte en suitsupply butikk i f. eks Oslo...

Tar maks 2-3 dager fra bestilling, de kommer med budbil på døren din og moms og toll er forhåndsbetalt (dvs er med i prisen når du bestiller). Gratis retur også.

Endret av Rankiz
Lenke til kommentar

Tar maks 2-3 dager fra bestilling, de kommer med budbil på døren din og moms og toll er forhåndsbetalt (dvs er med i prisen når du bestiller). Gratis retur også.

Forhåndsbetalt? Hvor i "chekouten" får jeg se hva prisen blir til slutt? Prøvde bare med en gjestekonto nå, og får kr 0 i TAX feltet. Det blir kanskje annerledes om jeg registrerer meg?

Lenke til kommentar

Forhåndsbetalt? Hvor i "chekouten" får jeg se hva prisen blir til slutt? Prøvde bare med en gjestekonto nå, og får kr 0 i TAX feltet. Det blir kanskje annerledes om jeg registrerer meg?

Duties (toll?) er i hvert fall inkludert. Jeg vet ikke hvorfor taxes (moms?) ikke er inkludert. Jeg fikk også kr 0 i checkouten med en bruker. Men taxes ble inkludert i prisen når jeg endret mottakerland til UK.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...