dag1234 Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Tips til å behandle en rynkete dress? Har lagt i dresspose i lang tid uten at jeg visste om det. Er det ull, så damper du den med en strykeklut mellom. Her demonstrert av den alltid sympatiske Tom Mahon. http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=2fJ7UkWnfHk http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=KeYbLzYz_sg 1 Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Folkens! Grå flanelldress. Hvit skjorte. Brune sko (boots?). Hva slags slips? Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Mørkeblått grenadineslips funker jo alltid, ellers så er flaskegrønt også pent imo. Til flanell så funker det jo også bra med litt tyngre slips i f. eks ull, men føler kanskje at det blir litt kræsj med en hvit penskjorte. Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Mørkeblått grenadineslips funker jo alltid, ellers så er flaskegrønt også pent imo. Til flanell så funker det jo også bra med litt tyngre slips i f. eks ull, men føler kanskje at det blir litt kræsj med en hvit penskjorte. Betryggende å se at jeg har tenkt i samme baner. Hva ville du heller valgt av skjorte hvis du skulle gått for et litt tyngre slips? Jeg er også fan av det og det er vinterlooken jeg går for. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 En skjorte i et tyngre stoff vel Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Et tyngre stoff enn fargen hvit? Hehe, neida. Jeg tenkte det var fargen han siktet til, men ser nå at han spesifiserte "penskjorte". Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Tror nok jeg hadde gått for en lyseblå skjorte i et litt tyngre stoff. Hvit i et tyngre stoff kan selvsagt også funke bra, men personlig synes jeg lyesblått går bedre med et større spekter av farger. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Kan man kjøpe noe fra Amazon om man bor i Norge? Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Ja, men da må du forvente toll og moms på varen hvis den koster mer enn 200 kr. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Ja, men da må du forvente toll og moms på varen hvis den koster mer enn 200 kr. Må man registrere en adresse i et annet land? Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Må man registrere en adresse i et annet land? Nei, bruk din norske adresse slik som hos alle andre nettbutikker. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Nei, bruk din norske adresse slik som hos alle andre nettbutikker. Ok, takk. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 (endret) Butikker i Bergen hvor en kan prøve litt losjakker. Jeg er ute etter en ikke alt for tjukk...og ikke alt for dyr. Har egentlig veldig lyst på en fra Luxire, men vet ikke om jeg tør å ta sjansen på at jeg får alle målene riktig. Hva mener dere forresten er korrekt lengde på en slik jakke? Jeg mistenker at min nåværende er i lengste laget. Den går uansett snart i oppløsning, så ny må jeg ha... Endret 28. november 2013 av Sentenza Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Jeg kjøpte en i dag. Paul Smith losjakke på Retro til 1000 kr, før 5200. Middels tykk, 80% ull. Ganske grei deal egentlig. Ellers så jeg en losjakke fra These Glory Days på Volt til 2000 kr. Var på 40% fra 09-12, men tror det er ordinær pris resten av dagen. Ellers så jeg en flott en på Hans H, men den kostet desverre ca 5K. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Takker for svar. Får ta meg en tur til helgen. Planen er ønske seg en av samboeren til jul, så 5 000 kr blir litt i drøyeste laget. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Takker for svar. Får ta meg en tur til helgen. Planen er ønske seg en av samboeren til jul, så 5 000 kr blir litt i drøyeste laget. Da tipper jeg den fra TGD er et greit kjøp til 2000 kr. (hvis du skal kjøpe i butikk i Bergen) Så ikke på forholdet ull-/annet stoff, men den virket hvertfall ganske tykk. Paul Smith jakken jeg kjøpte på Retro. Har litt lyst å bytte ut knappene, men hva tenker dere om den typen knapper? Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Paul Smith jakken jeg kjøpte på Retro. Har litt lyst å bytte ut knappene, men hva tenker dere om den typen knapper? For 1000,-? Damn. Det er litt vanskelig å se, men jeg synes de er helt i orden. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 For 1000,-? Damn. Det er litt vanskelig å se, men jeg synes de er helt i orden. Mhm, 80% rabatt faktisk. De hadde vel 4 stk av denne pluss 4 ToS-frakker satt ned til 1000 fra kr 4000. Skal sies at jeg var på plass utenfor butikken noen minutter før de åpnet. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Synes jakken ser pen ut, men er den veldig kort? Ser ut som om de nederste knappen er festet veldig nærme slutten av jakken, men kan godt hende det bare er jeg som tenker feil, og at det ser helt ok ut irl. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 (endret) Synes jakken ser pen ut, men er den veldig kort? Ser ut som om de nederste knappen er festet veldig nærme slutten av jakken, men kan godt hende det bare er jeg som tenker feil, og at det ser helt ok ut irl. Tja? Jeg testet den nettopp igjen for å dobbeltsjekke. Jeg synes den virker helt OK lengdemessig sammenlignet med en losjakke jeg hadde tidligere, men blir kanskje fitpic senere. Btw nytt lavmål, men ikke denne av Minmote denne gang: http://www.klikk.no/mote/kamille/moteogskjonnhet/article877972.ece Fra artikkelen "hvordan skal gutta kle seg på julebordet?" på klikk.no. Grått: Å velge en lys dress forteller om en mann som liker den klassiske dress-looken, men ikke er redd for å velge en annen fargetone enn den klassiske sorte til julebord. Han syns det er helt greit å skille seg ut, men safer fortsatt med klassiske snitt. Helsort: Mannen som går for helsort er kanskje mer vågal enn det virker som, da det skal mye personlighet til for å "pull-of" en helsort dress. Det er en moderne og sleek stil. Velur: Å velge en dress i velur er definitivt et vågalt steg, og viser at mannen liker å ha det gøy med trender. Han er definitivt ikke redd for å skille seg ut, og har nok en god dose humor sammen med sitt elegante antrekk. Endret 28. november 2013 av Xtra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå