TityBoi Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Hvis jeg selger audi'n kan jeg kjøpe ferrari for summen jeg får i USA. Hvis man derimot bor i USA er det litt mer imponerende å få seg ferrari. Lenke til kommentar
Justitiarius Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 (endret) Noen som vet hvor man får kjøpt pocket square i Lillehammer? Eneste stedet jeg har funnet er på dressmann på Strandtorget, meen... Hva med Match? Er det njet? Lever på Lånekassen for øyeblikket, så kan ikke gå for det dyreste Endret 25. november 2013 av Donkeybrain Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Kjøpte meg ny rawdenim i dag, så måtte ta en sammenligning med den gamle. Ny vs ca 4 år gammel. 1 Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Bra fades på de gamle der! Hvor lenge har du hatt dem? Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Bra fades på de gamle der! Hvor lenge har du hatt dem? 4 år Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Noen som vet hvor man får kjøpt pocket square i Lillehammer? Eneste stedet jeg har funnet er på dressmann på Strandtorget, meen... Hva med Match? Er det njet? Lever på Lånekassen for øyeblikket, så kan ikke gå for det dyreste Hvorfor ikke bestille på nett? Put this on sin Etsy store, Malford of London eller The Knottery, f. eks. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 3,5-4 år tror jeg, er faktisk ikke helt sikker. Har vel blitt vasket noe rundt 10 ganger kanskje. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Hvorfor ikke bestille på nett? Put this on sin Etsy store, Malford of London eller The Knottery, f. eks. + 1. Kent Wang kan også anbefales. Lenke til kommentar
Justitiarius Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Hvorfor ikke bestille på nett? Put this on sin Etsy store, Malford of London eller The Knottery, f. eks. Skal ha det nå til uken, så det blir veldig knapt med tid. Er ikke så veldig kjent i Lillehammer, derfor jeg spør. Men til neste gang så skal jeg bestille på nettet. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Æsj, har mistet PSet mitt på byen. Burde ikke twerket opp ned. 6 Lenke til kommentar
August. Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Hvor kan man finne dette? Prøvde et søk på google, fikk særdeles få resultat. Og de få jeg fikk var på italiensk. Jeg kjøpte dem på Follestad, så vidt jeg vet så fører alle butikkene merket. Her er et bilde av de jeg har http://imgur.com/8YbRoAm Som sagt veldig gode bukser, spesielt til den prisen. Lenke til kommentar
MST Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Noen som vet hvor jeg kan finne Navy CG Chateau i Oslo? Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Skal ha det nå til uken, så det blir veldig knapt med tid. Er ikke så veldig kjent i Lillehammer, derfor jeg spør. Men til neste gang så skal jeg bestille på nettet. Du kan prøve den butikken ved Opus, vis-a-vis Kiwi (sånn ca.). Utenom det vet jeg ikke, men de har ofte noe liggende hos H&M. Her i Trondheim har de i alle fall hatt inne noen helt ok PS før. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Jeg kjøpte dem på Follestad, så vidt jeg vet så fører alle butikkene merket. Her er et bilde av de jeg har http://imgur.com/8YbRoAm Som sagt veldig gode bukser, spesielt til den prisen. Hoho, men de der var ikke for hvem som helst. Tight. 1 Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Jeg kjøpte dem på Follestad, så vidt jeg vet så fører alle butikkene merket. Her er et bilde av de jeg har http://imgur.com/8YbRoAm Som sagt veldig gode bukser, spesielt til den prisen. De var alt for tighte og griseharry. Kun Lino ser bra ut i noe sånt. Tviler på at du har samme attituden som Lino. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 http://minmote.no/2013/11/fra-klassisk-til-rocka-slik-pynter-du-deg-til-julebordet/ Smokingjakke til jeans? Eller hva med stripete dressjakke til bukser i samme nyanse? Minmote, altså... Lenke til kommentar
oOleE Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 http://minmote.no/2013/11/fra-klassisk-til-rocka-slik-pynter-du-deg-til-julebordet/ Smokingjakke til jeans? Eller hva med stripete dressjakke til bukser i samme nyanse? Minmote, altså... Det er jo intet annet en en stor spøk, og en dårlig en sådan Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Slipset koster mer enn skoene. Lol. Lenke til kommentar
August. Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 De var alt for tighte og griseharry. Kun Lino ser bra ut i noe sånt. Tviler på at du har samme attituden som Lino.Jeg er spinkel som et pinnedyr, så sett i sammenheng med resten av kroppen min ser det ikke så unormalt thight ut. Men hver sin smak; jeg setter pris på det unormale og moteaspektet ved menswear. Jeg kan fint kle meg etter reglene og standarden, noe jeg pleier å gjøre, men på min alder vil jeg også leke meg litt i stedet for å være en slave for hva som er standarden. Heldigvis er jeg åpen for alt som folk måtte ønske å gå med, og prøver å se det i en større sammenheng enn hvorvidt det er perfekte mål, fargekombinasjoner og "true to the classics". 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå