Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er ikke det relevant da?

 

Den var stygg og alt for dyr. Hva mer vil du egentlig høre?

5953561[/snapback]

Hva var det jeg spurte om?

 

Mulig du klarte å overse det, men jeg spurte etter tips til en sekk med plass til en laptop. Jeg har ikke spurt "Kan dere være så snill å finne ut om denne sekken er verdt prisen, evt. om den passer overvektige kvinner?". Men, jeg gir opp. Jeg skjønner at jeg må tilpasse meg deres økonomi når jeg jeg skal handle. Interessant.

Lenke til kommentar
Original Jorel Thomson, one of a kind, ikke sett på overvektige kvinner og kan bli din for en fornuftig sum!

This freeform crochet bag was made as a challenge using yarns received in an 'ugly' yarn exchange. Kanskje litt mer det du er ute etter?

post-10803-1145527273_thumb.jpg

5953748[/snapback]

 

Den var drit-tøff, en slik må jeg ha nå som det er vår! Link plz :dribble:

Lenke til kommentar

Sekk > veske :thumbup:

 

Langt mer praktisk, og i tillegg en viktig del av den norske kulturarven. Selv ler jeg alltid når jeg ser amerikanske highsschool-filmer hvor ungdommene går med vesker og slikt. Stakkars, de vet jo ikke bedre. Kort og godt: Sekk FTW!!1

 

 

Robbie: Det er helt naturlig at folk tar med pris som en av flere faktorer når de vurderer et produkt. Det blir som om noen spør meg hvor god den nye Grandiosaen er. Jeg kan svare at den er god, men det vil være relativt i forhold til pris (og tilgjengelighet), for det finnes jo ufattelig mye bedre pizzaer å få kjøpt på restauranter. Men de er også flere ganger dyrere.

 

Men å konstant disse produkter kun fordi de er dyre, vil også være dumt. Det er bare at vi naturlig forventer oss mer av dem. En bil som koster 10 mill bør virkelig utmerke seg, og ikke bare være en ombygd Skoda med et fancy emblem.

Endret av Langbein
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...