LarsP Skrevet 20. april 2006 Rapporter Del Skrevet 20. april 2006 Er ikke det relevant da? Den var stygg og alt for dyr. Hva mer vil du egentlig høre? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 20. april 2006 Rapporter Del Skrevet 20. april 2006 Er ikke det relevant da? Den var stygg og alt for dyr. Hva mer vil du egentlig høre? 5953561[/snapback] Hva var det jeg spurte om? Mulig du klarte å overse det, men jeg spurte etter tips til en sekk med plass til en laptop. Jeg har ikke spurt "Kan dere være så snill å finne ut om denne sekken er verdt prisen, evt. om den passer overvektige kvinner?". Men, jeg gir opp. Jeg skjønner at jeg må tilpasse meg deres økonomi når jeg jeg skal handle. Interessant. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 20. april 2006 Rapporter Del Skrevet 20. april 2006 tror ikke helt du skjønner robbie.. 1) Den var ikke spesielt fin! ferdig med den saken... I tillegg (som et bittelite underpunkt) så kostset den faktisk overraskende mye penger.. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 20. april 2006 Rapporter Del Skrevet 20. april 2006 Senere postet du bilder av sekken og skrev "det var ikke så verst?", noe som helt klart oppfordrer til diskusjon. Du fikk tilbakemelding på sekken og klager på det. :-\ Victorinox har bestandig laget gode produkter: Victorinox Laptop Bag Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 20. april 2006 Rapporter Del Skrevet 20. april 2006 Robbie: Du kan sjekke denne linken hvis du vil.. Tror de har noen gode vesker Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 20. april 2006 Rapporter Del Skrevet 20. april 2006 Original Jorel Thomson, one of a kind, ikke sett på overvektige kvinner og kan bli din for en fornuftig sum! This freeform crochet bag was made as a challenge using yarns received in an 'ugly' yarn exchange. Kanskje litt mer det du er ute etter? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 20. april 2006 Rapporter Del Skrevet 20. april 2006 Lite å gjøre i dag? Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 20. april 2006 Rapporter Del Skrevet 20. april 2006 Original Jorel Thomson, one of a kind, ikke sett på overvektige kvinner og kan bli din for en fornuftig sum!This freeform crochet bag was made as a challenge using yarns received in an 'ugly' yarn exchange. Kanskje litt mer det du er ute etter? 5953748[/snapback] Den var drit-tøff, en slik må jeg ha nå som det er vår! Link plz Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 20. april 2006 Rapporter Del Skrevet 20. april 2006 Poenget til meg og olsen er at den der IKKE er verdt 7000,-, kalveskinn eller ei. 5953192[/snapback] Jeg så faktisk ikke på prisen, bare at den var stygg. Jeg trodde du kødda når du sa at den kosta $1100... Så feil kan man ta. Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 20. april 2006 Rapporter Del Skrevet 20. april 2006 Lite å gjøre i dag? 5953786[/snapback] Se på meg som en trendsetter og en moteguru om du vil! Linn Christin forstår seg heldigvis på den utmerkede kvaliteten, design og det "lille ekstra" du får ved kjøp av eksklusive merker. http://www.eject.com.au/4Images/details.php?image_id=150 Finnes kun èn av denne, så ikke nøl! Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 20. april 2006 Rapporter Del Skrevet 20. april 2006 Uansett, så ber han om tilbakemelding på vesken og får det. Personlig synes jeg ikke den var noe spesielt fin, men nå er jo det min mening da.. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 20. april 2006 Rapporter Del Skrevet 20. april 2006 Vel, da stikk vel eg meg litt ut - eg likte den. Ganske nydelig var den, egentlig. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 20. april 2006 Rapporter Del Skrevet 20. april 2006 (endret) Vel, da stikk vel eg meg litt ut - eg likte den. Ganske nydelig var den, egentlig. 5954140[/snapback] Jeg er også enig! Om jeg blir rik en dag skal jeg definitivt ha meg en slik. Robbie: Denne var søt også da, en slik vil jeg ha! Endret 20. april 2006 av Linn Christin Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 20. april 2006 Rapporter Del Skrevet 20. april 2006 Jeg likte den ikke. Jeg vil heller ha en slim-fit lærveske i sort. Det er sexy, men stress å bære på, så jeg skjønner hvorfor man vil ha sekk i stedet. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 20. april 2006 Rapporter Del Skrevet 20. april 2006 Jeg likte den ikke. Jeg vil heller ha en slim-fit lærveske i sort. Det er sexy, men stress å bære på, så jeg skjønner hvorfor man vil ha sekk i stedet. 5954193[/snapback] Laptopveskene mine har gitt meg varige skulderskade (nesten). Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 20. april 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. april 2006 Men kler du sekk da? Jeg mener, den ENE dagen jeg tenkte at istedet for to skuldervesker, å ta en sekk (vel, en mindre pen laptopsekk) tror jeg det var rimelig mange som endte med å si at "de ikke trodde jeg passet til sekker".. Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 20. april 2006 Rapporter Del Skrevet 20. april 2006 (endret) Sekk > veske Langt mer praktisk, og i tillegg en viktig del av den norske kulturarven. Selv ler jeg alltid når jeg ser amerikanske highsschool-filmer hvor ungdommene går med vesker og slikt. Stakkars, de vet jo ikke bedre. Kort og godt: Sekk FTW!!1 Robbie: Det er helt naturlig at folk tar med pris som en av flere faktorer når de vurderer et produkt. Det blir som om noen spør meg hvor god den nye Grandiosaen er. Jeg kan svare at den er god, men det vil være relativt i forhold til pris (og tilgjengelighet), for det finnes jo ufattelig mye bedre pizzaer å få kjøpt på restauranter. Men de er også flere ganger dyrere. Men å konstant disse produkter kun fordi de er dyre, vil også være dumt. Det er bare at vi naturlig forventer oss mer av dem. En bil som koster 10 mill bør virkelig utmerke seg, og ikke bare være en ombygd Skoda med et fancy emblem. Endret 20. april 2006 av Langbein Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 20. april 2006 Rapporter Del Skrevet 20. april 2006 tenkte jeg kanskje skulle kjøpe meg en slik. ja jeg lever i fortida digger musikk fra 60/70-tallet Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 20. april 2006 Rapporter Del Skrevet 20. april 2006 Synes den var stilig, go for it! Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 20. april 2006 Rapporter Del Skrevet 20. april 2006 Jeg har lovet å hjelpe ei venninde å se etter ei jakke hu drømmer om. Noen som vet om det finnes jentejakker i "gull" ? Nike eller Adidas mente hu det måtte være, men vi kunne ikke finne noe på nett. Noen med bedre google-skillz eller som har sett noe slikt ett sted? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå