Revolution Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 (endret) Skulle gjerne hatt meg noen sorte skinnhansker til losjakken min, men jeg vet ikke størrelse osv, så tenkte å bare finne noen som passer i en butikk i Oslo. Noen som har anbefalinger? Merker og/eller butikker. Og evt andre ting en bør være obs på ved kjøp av skinn hansker. Da det blir mitt første par. Tenker en plass mellom 500-1000 kr. Og helst litt varme da planen er å bruke de fra nå og utover vinteren Er relativt lett å måle størrelsen, http://www.dents.co.uk/pages/Sizing.asp Husk å justere ned til nærmeste, ellers blir de løse, skinn strekker seg helt fint. Har et par fra Dents som jeg er fornøyd med. Endret 17. november 2013 av Revolution Lenke til kommentar
SuperTrym Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 http://eu.suitsupply.com/en_NO/tiessub/bordeaux-tie/D132024.html Yes or no?Trenger nytt slips til julesesongen, og trenger et mørkt. Tenkte å kanskje kombinere med en blårutete skjorte, men mulig det blir krasj. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 http://eu.suitsupply.com/en_NO/tiessub/bordeaux-tie/D132024.html Yes or no? Trenger nytt slips til julesesongen, og trenger et mørkt. Tenkte å kanskje kombinere med en blårutete skjorte, men mulig det blir krasj. Jeg synes ikke noe særlig om det slipset der, men Suitsupply har grei kvalitet på slipsene sine så bare å lete videre. Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Noen som vet ca hva en enkel v-hals genser fra H&M's dress/premium avdeling koster? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Fra 149 for billigste i bomull til 799 for en i cashmir. Lenke til kommentar
Pjuuok Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Fra 149 for billigste i bomull til 799 for en i cashmir. Hva er kvaliteten på cashmir genseren? Nupper den fort? Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Noen som vet hvordan passformen på PRL CFit skjortene er? Er de veldig posete? Jeg er meget slank, men synes slim fit skjortene blir pølseskinn. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Noen som vet hvordan passformen på PRL CFit skjortene er? Er de veldig posete? Jeg er meget slank, men synes slim fit skjortene blir pølseskinn. Jeg er ganske rund (om enn mindre rund enn før), og Custom Fit sitter veldig bra på meg. Så om du er "meget slank" tipper jeg de er alt for stor for deg. Men det bør da ikke være så vanskelig å få prøvd? Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 (endret) Nei, men det er ikke alltid mann har tid. ;-) Endret 18. november 2013 av Dockside Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 (endret) Selv er jeg tynn, og har opplevd noen av Custom-fit-skjortene for posete. Har nå fått tak i min første Slim-fit. Den kunne kanskje vært 2-3 cm større ved hoftene, men ellers veldig bra. Would buy again. Endret 18. november 2013 av Vertical^ Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Noen som vet hvordan passformen på PRL CFit skjortene er? Er de veldig posete? Jeg er meget slank, men synes slim fit skjortene blir pølseskinn. Jeg er veldig slank, og de sitter veldig posete hos meg. Hadde funket hvis de var 2 cm slankere rundt bryst og hoftepartiet. Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 (endret) Ok. Da er de nok som jeg trodde. Finnes det to forskjellige passformer på vanlige v-hals gensere også? Endret 18. november 2013 av Dockside Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Er strawberrynet legit? Selve siden ser sånn passelig kjip ut, men mener å ha hørt om folk som har vært fornøyde etter å ha handlet der før. Noe som har noen erfaringer? Lenke til kommentar
Justitiarius Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Nærmer seg julebord her i gården. Til anledningen har jeg tenkt på svart dress, hvit skjorte, svart sløyfe(knyte selv) og svarte sko. Det eneste jeg tenker er at dette blir litt for stivt/formelt, eller går det greit? Vurderer kanskje et slips istedenfor Er usikker. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Gå for en mørkeblå eller koksgrå dress hvis det er en mulighet. Svart dress hører hjemme i begravelser. Ellers ville jeg person droppet sløyfen, men det avhenger vel litt av hva man liker selv. 2 Lenke til kommentar
dTd Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Asbjørn Dagestad selger Chester Jeffries, det kan jo være verdt å sjekke ut. Takk for tipset. Men så på hjemmesiden dems at man kan få inline cashmere, mens på siden til Asbjørn Dagestad er det kun vanlig ull for menn, slik jeg har forstått er vel cashmere varmere enn vanlig ull? Evt hvilken inline burde man gå for om man har "fritt valg"? Kun skinnhansken er vel ikke veldig varm? Er relativt lett å måle størrelsen, http://www.dents.co.uk/pages/Sizing.asp Husk å justere ned til nærmeste, ellers blir de løse, skinn strekker seg helt fint. Har et par fra Dents som jeg er fornøyd med. Jo, men da må man gjerne ha et målebånd å måle med. Jeg har kun en stiv linjal Lenke til kommentar
oOleE Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Er strawberrynet legit? Selve siden ser sånn passelig kjip ut, men mener å ha hørt om folk som har vært fornøyde etter å ha handlet der før. Noe som har noen erfaringer? Mener at det har vært solgt mye fake-ting der, så personlig ville jeg kanskje ha lett andre plasser Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Takk for tipset. Men så på hjemmesiden dems at man kan få inline cashmere, mens på siden til Asbjørn Dagestad er det kun vanlig ull for menn, slik jeg har forstått er vel cashmere varmere enn vanlig ull? Evt hvilken inline burde man gå for om man har "fritt valg"? Kun skinnhansken er vel ikke veldig varm? Jo, men da må man gjerne ha et målebånd å måle med. Jeg har kun en stiv linjal kasjmir rabbit fur om du vil ha noe veldig varmt, men det er kanskje mer klumpete idunno Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Noen som har sendt ting tilbake til Luxire, for å få endret? (Hvordan, pris etc.) Fått to bukser, ene passer bra, andre får en bul på rumpen. Samme input størrelser. Bestilte en selvedge jeans, den kom uten selvedge... Skjorten likte jeg bra tho. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå